Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näppärän liikemiehenä ostin tv:n osamaksulla ja myyn sen heti pois ja saan 450e

Andymccouys
16.07.2020 |

ostin tv:n osamaksulla ja maksan 11 e/kk sitä korottomana pois, ovh 500 e ja myyn sen 450 e ja heti on käteistä rallatiraa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulokkeet ostin kans, oli alessa 250 ovh ja 149 osamaksulla 8 e kk

ja molemmista sain näppärästi 30 e lahjakortit eli 60 e edestä voin ostella vaikka ravintolasta ruokaa!

Vierailija
2/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus....ei ihme, että käyt leipäjonoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin näppärä liikemies et ole. Koska et ole maksanut vielä kokonaan ostamaasi telkkaria, et vielä omista sitä etkä voi sitä siksi edelleen myydä. En tiedä tähän rikosnimikettä, oisikohan petos?

Vierailija
4/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemiehenä ostat tv:n, mitä et todellakaan saa myytyä 450e:llä, jos sen hinta on 500e. Ja jos hinta on 500e, niin siihen päälle tulee joka kuukausi oleva kuluerä.. Maksat telkkarissa osamaksulla minimissään siis 100e ylimääräistä.

Millä tavalla hyödyt tuossa? Menetät enemmän rahaa, kuin saat.

Vierailija
5/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

ja kuulokkeet ostin kans, oli alessa 250 ovh ja 149 osamaksulla 8 e kk

ja molemmista sain näppärästi 30 e lahjakortit eli 60 e edestä voin ostella vaikka ravintolasta ruokaa!

Molemmista? Ostit kahdet kuulokkeet, eli yhteishinta 300e - 60e = 240e.. maksoit yhä 240e kuulokkeisa. Mitä vtua :DDDD

Vierailija
6/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa seuraavaksi kaksi telkkaria, sitten kolme jne. Kasvavista myyntituloissa maksat osanaksuvelkaa aina pois. Vähitellen tienaat tonneja kuukaudessa eli hyvät palkkatulot tällä helpolla bisneksellä. Muistat vaan että aina pitää kasvaa, jotta firma pyörii.

Vierailija
7/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikemiehenä ostat tv:n, mitä et todellakaan saa myytyä 450e:llä, jos sen hinta on 500e. Ja jos hinta on 500e, niin siihen päälle tulee joka kuukausi oleva kuluerä.. Maksat telkkarissa osamaksulla minimissään siis 100e ylimääräistä.

ei, twlia dna ja elisa esim myy tuotteitaan ilman korkoa, maksan vain osamaksua 3 vuotta, ei korkoa

Vierailija
8/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa seuraavaksi kaksi telkkaria, sitten kolme jne. Kasvavista myyntituloissa maksat osanaksuvelkaa aina pois. Vähitellen tienaat tonneja kuukaudessa eli hyvät palkkatulot tällä helpolla bisneksellä. Muistat vaan että aina pitää kasvaa, jotta firma pyörii.

juurikin näin teen. hyvä idea. voiskohan osamaksulla ostaa auton ilman korkoa?

Vierailija
9/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksukaupassa hallintaoikeus siirtyy ostajalle heti, mutta omistusoikeus vasta viimeisen osamaksuerän maksamisen jälkeen, joten laitonta touhua on. Hyvä, jos menettäisit luottotietosi, koska olet vähintään holhouksen alaiseksi julistettavaa tasoa. Rikoshan on kysymyksessä. 

Vierailija
10/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

andymccouys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, twlia dna ja elisa esim myy tuotteitaan ilman korkoa, maksan vain osamaksua 3 vuotta, ei korkoa

Vaikka noin olisi, niin ei kukaan osta sulta telkkaria vain 50e erotuksella, koska minkä tahansa tuotteen kannat ulos kaupasta, niin siitä tippuu arvo vähintään -25% vaikka et pakettia olisikaan avannut.

Vierailija
11/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä kämppiksellä oli näin tekevä työkaveri oikeasti kesätöissään. Meni myös irtisanoutumaan, jotta saisi lomakorvaukset yms. nopeasti käyttöön. Melko nopeasti oli sitten tullut kyselemään uudestaan töitä, ja oli yllättynyt, kun ei otettu.

Tästä on aikaa ja olin itse sen verran nuori, etten voinut käsittää tällaisia ihmisiä olevan olemassa.

Vierailija
12/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis liikemies, jonka portfolioon sattuu kuulumaan kavalletut tuotteet.

Vierailija
13/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna meen töihin jos torilla joku tarjoaa kun käyn kävelyllä tai jos jaksan kuntoportaille mennä, ensin kuitenkin urheilua eli 7 km pyöräily ruokajonoon ja takas

Vierailija
14/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin näppärä liikemies et ole. Koska et ole maksanut vielä kokonaan ostamaasi telkkaria, et vielä omista sitä etkä voi sitä siksi edelleen myydä. En tiedä tähän rikosnimikettä, oisikohan petos?

Miksiköhän tätä runsaasti alapeukutettu? Onko tämä tosiaan pikavipeillä ja sossutuilla elävien luusereiden palsta?

Vierailija
15/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa näppärää kyllä, miten en ole itse keksinyt! :D

Itse hän olen perinteisesti ostanut käteisellä ja myynyt eteenpäin kalliimmalla.

Vierailija
16/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

huomenna meen töihin jos torilla joku tarjoaa kun käyn kävelyllä tai jos jaksan kuntoportaille mennä, ensin kuitenkin urheilua eli 7 km pyöräily ruokajonoon ja takas

Kerrotkos mulle missä on tori, jossa jaellaan työpaikkoja?

Nyt alkoi ihan kiinnostamaan.

Et ole keksinyt myydä niitä ruokia vielä eteenpäin?

Vierailija
17/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tämä olisi totta, niin olisithan varsinainen järkiheitto. Muutaman satasen takia kannattaakin menettää luottotietonsa moneksi vuodeksi ja saada ulosottomiehet kaveriksi.. Kyllä. Ilman muuta.

Vierailija
18/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

andymccouys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka noin olisi, niin ei kukaan osta sulta telkkaria vain 50e erotuksella, koska minkä tahansa tuotteen kannat ulos kaupasta, niin siitä tippuu arvo vähintään -25% vaikka et pakettia olisikaan avannut.

Teoreettista saivartelua. Tosiasiassa se ei tipu yhtään. Koskematon pakkaus ja takuukuitti ovat riittävät takeet ostaa yksityiseltä uusi tuote lähelle normaaliin hintaan. Nythän tämä avaajan bisnesmalli perustuu tuotteisiin, joilla on kysyntä. Ei siis siihen että joutavaa ja tarpeetonta roinaa myydään mihin hintaan hyvänsä, kuten tuollaiset -25% yleensä ovat. Jotain arpajaisvoittoja jotka olivat myyjäliikkeellekin käsiin jäävä tuote.

Avaajan idean voisi kääntää palveluksi, johon sisältyy nouto kaupasta ja kotiinkuljetus sekä 50 euron alennus tuotteen hinnasta. Tilausperusteisena jokainen tuote menisi itsestäänselvästi kaupaksi. Asiakas säästää vaivaa ja se 50 eur rahaa tuotteesta jonka joka tapauksessa haluaa. Kuinka tämä ei voisi olla myymättä kuin häkä?

Vierailija
19/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hän olen perinteisesti ostanut käteisellä ja myynyt eteenpäin kalliimmalla.

Tuo on niin 1800-lukua.

Tulevaisuuden raha on arvottomampaa kuin nykyhetken ja menneisyyden raha. Käteinen on tänään arvotyomampaa kuin tienattaessa. Käteinen on menneisyyden rahaa, velka tulevaisuuden rahaa.

Velanhoitokulut katetaan tulevaisuuden tuotto-odotuksilla.

Avaajan bisnesmalli on 2000-luvun finanssimarkkinoiden malli. Sellaisilla rahaa tahkotaan eikä pipertelemällä käteisen kanssa.

Homma toimii aukottomasti niin kauan kuin kasvu jatkuu.

Vierailija
20/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin 1800-lukua.

Tulevaisuuden raha on arvottomampaa kuin nykyhetken ja menneisyyden raha. Käteinen on tänään arvotyomampaa kuin tienattaessa. Käteinen on menneisyyden rahaa, velka tulevaisuuden rahaa.

Velanhoitokulut katetaan tulevaisuuden tuotto-odotuksilla.

Avaajan bisnesmalli on 2000-luvun finanssimarkkinoiden malli. Sellaisilla rahaa tahkotaan eikä pipertelemällä käteisen kanssa.

Homma toimii aukottomasti niin kauan kuin kasvu jatkuu.

Niinno kummasta nyt tykkää enemmän. Myydä voitolla vai miinuksella 🤔

Jokainen tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi