Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja ei sitten suostunut tekemään hieman ylitöitä

Vierailija
27.05.2013 |

Lapsi on siis pph:lla. Joudun huomenna silmätarkastukseen, jonne täytyy ottaa saattaja (meidän tapauksessa puoliso) mukaan. 

Aika on iltapäivällä ja meiltä sairaalaan matkaa noin 50km. Sanoin sitten hoitajalle, että jos sopisi, että huomenna menee ylitöiksi kun emme mitenkään 4ksi ehdi lasta hakemaan. Hoitaja sanoi, että voi joustaa kyllä, mutta 16.45 mennessä täytyy lapsi hakea, yhtään ei saa myöhästyä tästä.

Meillä ei ole varahakijoita,eikä siis tuttuja ollenkaan täällä, joten ei voida turvautua kenenkään apuun ja hoitaja tietää tämän. Ja saattaja pakko olla mukana.

Ärsyttää niin kovin!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä vie sut sinne lekurille, hakee lapsen hoidosta normiaikaan ja sitten ajelevat hakemaan sinut lekurilta. Voit vaikka soittaa kun toimenpiteet ohi ja odotella sen about 50minuuttia siellä kääkärissä.

Hoitajan ei kantsis vaivautua

Vierailija
42/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa me ollaan palkattu MLL:n hoitaja hakemaan lapsi ja olemaan lapsen kanssa tarvittava aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun miehesi voi olla lapsen kanssa, kun olet silmälääkärissä. Mies menee lapsen kanssa syömään ja hakee sut sitten vastaanoton penkiltä. Kaikilla on mukavaa, paitsi sulla.

Vierailija
44/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten itsekkäitä jotku voivat olla ja näkevät syytä vain toisessa.  Etkö AP toisiaan osannut ratkaista tätä itse? Sinun juttusihan tuo on, ei sen hoitajan.

Vierailija
45/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on niitä pupillaa laajentavia silmätippoja, minulle ainakin sanottiin, että voi ajaa heti, aurinkolasit vaan päähän.

Vierailija
46/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään syytä hoidattaa lasta hoitajalla. Oletteko ihan kädettömiä? Sun miehesi on tasan vapaa hoitamaan omaa lastansa.

Vierailija
47/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja tässä. Minä joustan, jos pystyn. Olen monta kertaa joustanutkin. Ylityömaksua otan tottakai, en tee työtäni ilmaiseksi ja tämä ylityömaksu on sopinut vanhemmille. 

Minulla on kolme lasta, joilla on menoja. Minulla on menoja. Miehelläni on menoja. En voi varmuudella järjestää minuuttiakaan ylimääräistä, vaikka asiasta sanottaisiin kuukausikaupalla etukäteen. Voin yrittää, en voi luvata. Jos lupaan, sen pidän.

Ap nyt oli selvästi provo, mutta kuitenkin.

Vierailija
48/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasta ei voi ottaa mukaan lääkärireissulle, koska...? Jos miehesi on ainoastaan kuskina ja saattajana, niin eikö hän voi katsoa lapsen perään lääkärikäyntisi ajan? Mielestäni 45 minuutin joustaminen on jo kovin arvostettavaa tässä tilanteessa - on hoitajillakin oikeus omaan elämään.

Vierailija
49/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ap on?

Tais olla aika rankkaa tekstiä, kun kukaan ei ollutkaan hänen puolellaan.

Vierailija
50/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:07"]

Perhepäivähoitaja tässä. Minä joustan, jos pystyn. Olen monta kertaa joustanutkin. Ylityömaksua otan tottakai, en tee työtäni ilmaiseksi ja tämä ylityömaksu on sopinut vanhemmille. 

Minulla on kolme lasta, joilla on menoja. Minulla on menoja. Miehelläni on menoja. En voi varmuudella järjestää minuuttiakaan ylimääräistä, vaikka asiasta sanottaisiin kuukausikaupalla etukäteen. Voin yrittää, en voi luvata. Jos lupaan, sen pidän.

Ap nyt oli selvästi provo, mutta kuitenkin.

[/quote]

Miksi olisi provo? Maailma on täynnä ihmisiä jotka ei näe kuin omat tarpeensa. Minä, minä, minä....

Vierailija
51/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 25, ei todellakaan voi ajaa laajentavien tippojen jälkeen moneen tuntiin. Sehän sanotaan polilta tulevassa kutsukirjeessä. Aikamoinen fakiiri olet, jos niiden tippojen aiheuttamassa sumussa ajat. Ja jos jotain sattuis... Huh.

Vierailija
52/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teette niin, että lapsi tulee mukaan lääkäriin ja isänsä katsoo häntä siellä tai: sinä menet yksin lääkääriin, mies hakee lapsen normaaliin aikaan ja sitten sinut tai: mies hakee lapsen normaaliin aikaan ja menee kotiin ja sinä tulet taksilla perässä.

En näe yhtään mitään syytä siihen, että lapsen pitää olla hoidossa jos vain sinulla on vain silmälääkäri.

Vierailija
53/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku varmana tietona että tämä on provo eikä ap:n kaltaisia ihmisiä OIKEASTI ole olemassa ja että maailmassa ei ole sotia eikä nälänhätää yms.

Onneksi suurimmalle osalle ihmisistä ei tulisi mieleenkään pyytää hoitajaa tekemään ylitöitä kun asia on muullakin tavoin järjestettävissä. Voisin toivoa pph:aa tekemään puoli tuntia ylitöitä siinä tilanteessa että olen ajanut kolarin mennessäni lasta hakemaan ja makaan teholla, ja mieheltäni menisi tuo puoli tuntia lapsen hakemiseen.

Vierailija
54/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mukaan silmälääkäriin. Ei tarvia sitten kellon kanssa ajaa hakemaan lasta. muutenkin voi olla ajat vaikka myöhässä lääkärissä niin saatatte myöhästyä jos tiukka aika. voittehan käydä sitten ajan kanssa vaikka kaupassa isommassa kaupungissa tms. kun näkösi palailee.

jospa tässä onkin se ongelma ettei ap:n mies haluakaan hoitaa lastaan sen aikaa kun toinen lääkärissä? paranee opetella ;)

Vierailija
55/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voinut ilmoittaa sille hoitajalle hieman aiemmin, esimerkiksi heti kun sait tietää lääkäriajasta?

Vierailija
56/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:10"]

Hei sinä 25, ei todellakaan voi ajaa laajentavien tippojen jälkeen moneen tuntiin. Sehän sanotaan polilta tulevassa kutsukirjeessä. Aikamoinen fakiiri olet, jos niiden tippojen aiheuttamassa sumussa ajat. Ja jos jotain sattuis... Huh.

[/quote]

Missä ihmeen sumussa?

Ei se näköä pois vie jos pupillit laajenee?! Ihan hyvin näkee ajaa, jos on nähnyt ennenkin.

Olen ajanut itse viimeksi 2 vk sitten. 

Vierailija
57/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin poika (aikuinen) kävi vasta viiko sitten silmälääkärissä ja laitettiin ne tipat, sai kyllä ihan heti luvan lähteä autolla ajamaan. Aurinkolasit vaan naamalle.

Vierailija
58/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap varma että työnantaja maksaa mutisematta hoitajalle ylimääräiset tunnit, jos yleensä maksaa ?

Vierailija
59/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattajaa ei tarvitse viemään, ainoastaan hakemaan. Isä hakee siis ensin lapsen hoidosta ja tulee sitten hakemaan sinut leikkauksen jälkeen lapsen kanssa.

Leikkaukseen pääset kai bussilla.

Vierailija
60/68 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ööh, minä tällaisissa tapauksissa olen siirtänyt ajan itselleni sopivammaksi. Monet kerrat. Tai siis toisen lapsen kanssa on jouduttu ravaamaan sairaalassa ja sillä tavalla on ajat sovittu, ettei toinen joutunut olemaan ylimääräistä päiväkodissa. Aikoja saa jonottaa pitkään, joo, mutta jos sen ajan vaihtaa heti kun se tulee, yleensä se onnistuu. Joskus on meillekin soiteltu sitten lasten oltua isompia, että voidaanko vaihtaa, kun toinen tarvitsisi kyytien takia tietyn ajan. Olemme joustaneet. itsellä tietty joustava työ oli, joten se vaikutti myös. Lapsen voi kyllä ottaa mukaan; polilla on leikkipaikkakin luultavasti. Ainakin meidän kunnan polilla on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän