Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin olevinaan lenkille :D

Vierailija
16.07.2020 |

Asumme mieheni kanssa omakotitalossa ja naapureja ei lähimainkaan. Tiirailen ikkunan takana mitä mieheni tekee. Nyt se soittaa jollekin. Hitto olis pitänyt jättää olohuoneen ikkuna auki niin olis kuullu mistä puhuvat. Taitaa vissiin jutella jonkun neitosen kanssa. Hitto soikoon! Nyt hän naurahtaa ja naamakin on ujonpuoleisen punainen. Pakko joku ihastus sillä olla. :( Kohta menen sisälle ja kysyn onko kukaan soitellut. Jos vastaa että ei niin tiedän että sillä on joku salarakas.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehottomasti.

Vierailija
2/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin muka lenkille. Olin lähtevinäni lenkille.

Vierailija
4/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi että joku kaveri muka soitti. En usko. Täytyy tehdä näitä "lenkkejä" useamminkin. -Ap

Vierailija
5/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin muka lenkille. Olin lähtevinäni lenkille.

Niinkö teit?

Vierailija
6/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasi että joku kaveri muka soitti. En usko. Täytyy tehdä näitä "lenkkejä" useamminkin. -Ap

Minä harrastan tuota samaa ja joskus lähden autolla kyttäämään minne mieheni menee. Meneekö siis sinne minne on sanonut menevänsä. :)

Vierailija
7/7 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan tuota samaa ja joskus lähden autolla kyttäämään minne mieheni menee. Meneekö siis sinne minne on sanonut menevänsä. :)

En ole siis ainut "hullu". :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme