Vegaanit! Söisittekö grillattua maissia jos se on grillattu samassa grilissä kuin liha
Menen viikonlopuksi kaverin mökille ja otan omat vegegrillaamiset mukaan. Mutta en tiedä pystynkö syömään, jos ne lilluu siinä grillissä jossain lihanesteissä.
Kommentit (21)
Kyllä mää söisin, ei kai ne nesteet valu niitten maissien päälle
Tv vegaani
Eikös grillissä kamat ole ritilän päällä, ainakin kaikissa minun käyttämissäni grilleissä on ollut näin. Nesteet ei valu muiden ruokien päälle. Kun mukana on vegaaneja, niin joko ensin grillataan kaikki vegejutut ja sitten lihat, tai sitten esim. vasemmalla lihaa ja oikealla veget.
Söisin. Subissa aina kysytään voiko tehdä mun vegen samoilla hanskoilla kun miehen lihasubin, tottakai.
Olen tosin laktovegetaristi (viimeiset 35 v. +), mutta en söisi ap:n kuvaamalla tavalla grillattua maissia.
En minäkään söisi. Menee maha helposti sekaisin mulla ja muutenkin etoisi.
Antaisin vegaanin tuoda omat litkunsa
Joo söisin.
Voihan enimmät nesteet pyyhkiä paperilla pois jos häiritsee. Tosin ritilän päältähän ne nesteet valuu pois joka tapauksessa.
En syö, grillaan omat ruokani aina omalla foliolla, joko vuoalla tai foliopaperilla.
Joko jättävät lihansyömiset pois kokonaan, tai en mene sinne lainkaan.
En halua katsella kun märsyävät lihaa kuin eläimet.
Voit laittaa maissisi alle foliota niin se ei ole kosketuksissa lihaan.
Vierailija kirjoitti:
Söisin. Subissa aina kysytään voiko tehdä mun vegen samoilla hanskoilla kun miehen lihasubin, tottakai.
Sama :D Mun mielestä menee vähän höpöksi, jos pitäis oman patongin takia käyttää erikseen muovihanskat. Kuitenkin eettisyyden ohella oma vegaanius perustuu myös ekologisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jäädä kotiin. Toisten syömisiä ei kuulu arvostella.
T. Toinen vegaani
Onko teillä jääkaappikin erikseen lihoille ja vegeruuille? Mitä väliä sillä on, vaikka grillaa yhtäaikaa?
Meilä on oma sohva vegaaneille vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei koskaan kysytä, voiko tehdä samoilla hanskoilla muutakin, joilla tekee tonnikalasubin.
T. Allerginen
No oikeasti jotain rajaa. Ihmiset näkee nälkää ja te pohdittu tällaisia. Olen itsekin vegaani mutta minulla on sentään jotain suhteellisuudentajua...
En ole vegaani, 20 vuotta kasvissyöntiä kuitenkin harrastanut. Ennen en olisi voinut syödä, nykyään ei ole niin nuukaa, pyyhkisin talouspaperiin maissin. Punaista lihaa tai kanaa en ole siis 20 vuoden aikana syönyt lainkaan. Kalakin etoo välillä ja maitotuotteita käytän harvoin, jos ollenkaan.
Mielellään maissi ekana puhtaalle grillille, sitten foliovuoassa voi pitää lämpiminä.