Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen edustustyö harmittaa

Vierailija
27.05.2013 |

Ravintoloissa ja baareissa yksi-kaksi iltaa viikossa. Juo vähän kun kuulemma kuuluu asiaan mutta ei kai sen ois pakko. Tykkää siis ihan tuosta. Tavallaan ymmärrän ja hyvä kun menestyy ja tienaa mutta silti ärsyttää välillä olla lasten kanssa kotona kun toinen on duunissa juhlimassa. Suhde ja luottamus on kunnossa, siitä ei tässä tapauksessa tarvitse spekuloida.

Miten tätä jaksaa vuodesta toiseen? Muilla samanlaista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta olis ihanaa, jos mies edes joskus kävis jossain. edes vapaa-ajalla.

kateellinen sulle olen.

Vierailija
2/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä harmittaisi yhtään. Nauttisin omasta ajasta yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu... vähitellen. Mulla meni hyvinkin pari vuotta - ja sit tuli lapset ja piti totutella uudelleen. Ja vähitellen sen alkaa tajuta että kyllä se baareissa notkuminen on ihan oikeasti työtä, ja raskasta. Aamulla rapulassa palaveriin - en huolis ukkoni duunia kirveelläkään.

Vierailija
4/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin, on eri asia kuin lasten kanssa

Vierailija
5/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

humblebrag

Vierailija
6/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinner asiakkaiden kanssa ei ole juhlimista. Hyvä jos miehesi tykkää, tuo voi olla todellista pakkopullaa joskus.

Vierailija
7/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko juoda, mutta tylsää noissa on, jos ei yhtään juo. Ja jos ei juominen ole ongelma, niin miksei sitä paria voisi ottaakin.

Minun mieheni joutuu myös toisinaan käymään tuollaisissa, mutta hän ei juo, on ollut raitis jo useita vuosia. Ei siihen kukaan kiinnitä mitään huomiota, kun mieskään ei siitä tee numeroa, joten ihan puppua se on, että on muka pakko juoda (vaikka moni varmasti ihan tosissaan niin uskoo, olen kuullut samaa muiltakin).

Ja miehellä olisi mahdollisuus olisi käydä enemmänkin noissa edustusjutuissa, mutta se karsii kaiken minimiin (vaikka on ihan sosiaalinen ja tykkää olla ihmisten kanssa). Se vaan ei vaan jaksa iltaisin olla myöhään töissä, jää yöunet vähäiseksi ja mies on muutenkin huono nukkumaan.

Vierailija
8/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tota aikansa katselin - sitten mies otti eron, kun oli noina iltoina löytynyt uusi.

Vierailija
9/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ammateissa tehdään tuollaista?

Vierailija
10/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun kannaltasi on varmaan aika sama, minkälaista työtä miehesi iltaisin tekee, ja voin sanoa, että kyllä heitä on, jotka tekee iltaisinkin töitä :) Joku 1-2 iltaa viikossa ei oikeasti ole mikään paha. Jos tuolloin juo vain pari, tuskin on alko-ongelmaakaan. Miehelläni on kausia, että on töissä esim. neljänä iltana viikossa (päivätyön lisäksi) ja yhtenä iltana on urheiluharrastus. Tuo nyt on onneksi vain kausiluontoista, mutta on viikkoja, ettei arkisin juuri nähdä. Ei ole minulle erityinen valituksen aihe kuitenkaan, mutta siihen nähden teidän tilanteenne kuulostaa ihan lokoisalta. Joillekin tuollainen työ sopii, mutta tuskin sitä kuitenkaan voi verrata ihan huvitteluun kuitenkaan.

Vierailija
11/11 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt meillä on näin päin, että minä teen töitä iltaisin ravintoloissa ja asiakastilaisuuksissa, niin mies ei ota yhtään pahalla.  Joidenkin täytyy näitäkin töitä tehdä ja usein näihin hommiin liittyy myös hyvä palkka.  Tietysti täytyy olla myös koulutusta ja pätevyyttä, että tällaista työtä pystyy tekemään.  Siihen ei riitä se, että osaa kallistaa lasia.  Ja sitten se, että homma pysyy hanskassa ja aamulla töissä ollaan kunnossa.   Joillakin tuntuu vain olevan sellainen käsitys, että nämä edustustyöt ovat pelkkä sikakännissä törmäilyä ja örveltämistä.   Tämä on todella kaukana siitä.   Ne vanhat kauppamatkustajalegendat ovat olleet ja menneet.  Nykyään ne tyypit saavat kenkää ekan illan jälkeen, jos jonnekin on töihin yleensä otettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi