Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IT-teemaiset synttärit 12-vuotiaalle pojalle? Onko liian rankka aihe tuon ikäisille?

Vierailija
16.07.2020 |

Poikani siis täyttää 12v ja suurin kiinnostus tällä hetkellä on kauhuleffat. Tiedän ikärajat, mutta vahinko on jo käynyt ja hän on salaa katsellut netflixin ja muiden suoratoistojen kauhuleffoja, lähinnä just näitä amerikan peruskauhuja. IT eli Stephen Kingin kirjaan SE perustuvat leffat ovat olleet kaikkein innostavimmat ja nyt myös lukee Stephen Kingin SE-kirjaa. Hän pyysi että synttäreistä tehtäisiin IT-teemaiset. En ole vielä keksinyt miten sen paremmin sitä ideoisi. Punaisia ilmapalloja ainakin kaikkialle ja pojalle keltainen sadetakki asuksi.
Mutta onko siis aihe liian pelottava? Jos ei miten ideoisi pienellä budjetilla?
Synttärit ovat alkusyksystä, joten silloin jo pimeät illatkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa vanhemmuutta, vahinko jo käynyt joten eipä siinä sitten mitään, ruokitaan sitä lisää.

Kiesus😦

Vierailija
2/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjastossa työkokeilussa ja 9-vuotias nappula halusi lainata IT-kirjan. Tuota ehtisi lukea 15-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus sentään. Ovatko nämä siis jotkut sukulaissynttärit, mummut tulee katsomaan lapsenlastaan sadetakissa? Oma poikani täyttää myös 12, eikä tulisi mieleenkään, että pitäisi olla jotkut teemasynttärit, eikä ole kyllä pyytänytkään:

Vierailija
4/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halloweenina synttärit ja teema on ilmeisesti aina ollut tuo.

Eskarista asti pari hyvää kaveria jotka vielläkin muistuttavat kuinka hyvät haamusynttärit mun mamma osas järjestää.

Eiköhän ne pärjää jos viellä itse toivonut:)

Budjetista ja tarjoilusta ei hajua,

En tiedä mitä roinaa tuon ikäiset nykyisin vetää

Vierailija
5/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vieraat tietävät teemasta jo kutsuttaesa. Mun lapseni jättäisi ne synttärit väliin.

Vierailija
6/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea! Itse olen N21 ja muistan että itselle ja ylipäätään omassa kaveriporukassa kauhuleffat oli ihan ykkösjuttu 6 ja 7 luokilla. Nykyään en uskaltaiso katsoa mutta tuolloin meni kaikki kaunasta human centipedeen, ja ihan tavallisia nuoria aikuisia meistäkin tuli.

Vierailija
7/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika kerran sellaisia haluaa, miksipä ei. Vaikka se itse elokuva voisi monia pelottaa, niin tuskinpa sitä siellä synttäreillä näytetään, eikä joku rekvisiitta varmaankaan ole niin pelottavaa.

Aika moni tuntuu nykylapsista olevan kaikelle tuollaiselle aika paatunutkin kun monessa perheessä saa pelata K18 pelejä ja katsoa leffojakin. Meillä ei ole annettu mutta taas viime kuussa oli kaverin luona kylässä päässyt K18 pelin perään. On se hienoa kun tulee töistä kotiin, niin 9- ja 11 vuotiaat lapsukaiset juttelee, miten siistiä oli kun joltain tyypiltä tuli suolet ulos mahasta ja kyselee toisiltaan, että kuinka montaa huo raa panit. Kävi ilmi että olivat pelanneet K18 rooli/seikkailupeliä jossa tapetaan ihmisiä, eläimiä ja fantasiaotuksia miekalla ja voi myös käydä ilotaloissa.

Vierailija
8/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edittiä! Siis lasten synttärit nimenomaan! t.alkup. 

Ei sukulaissynttärit, ne ois erikseen.

Vierailija
9/9 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up