Muita joilla iso ikäero mieheensä??
Tuntuu, että olen harvinainen tapaus, kun kaikki seurustelee/on naimisissa suunilleen oman ikäisensä kanssa...paitsi minä.
Minusta rakkaus ei nimittäin katso ikää.
Itse täytän elokuussa 19 ja mieheni on 46 vuotias. Olen aina viihtynyt vanhempien ihmisten seurassa ja mielestäni kasvanut nopeasti aikuiseksi. Mieheni taas on hyvinkin nuorekas ja meneväinen tapaus, jota pitää välillä pidätelläkin :o)) Meillä on ihana 8kk vanha tyttö ja toinen on matkalla (rv 14+5) Mieheltäni saan mielestäni paljon enemmän henkistä tukea kuin mitä saisin nuoremmalta oman ikäiseltä.
Yhteistä taivalta takana siis jo 2 vuotta, eikä loppua näy!!
Muita?
Kommentit (28)
sillä Suomessa ei aivokuolleita pidetä hengissä ainakaan kovin montaa päivää. Jos hän todella olisi vihannes, hänen pitäisi olla sydän-keuhkokoneessa sairaalassa. Oletko katkera kun äitisi löysi uuden rakkauden?
Pitkälle edennyt dementia, henkisesti on vihanneksen tasolla mutta sydän lyö ja hengittää itse. Ei sellaisia voi tappaa, saattavat elää silleen yli 10v.
Ja tiedän että voi sairastaa vaikka 20 vuotta, olen itse töissä vanhusten parissa sh:na
t. 28
Mutta siinähän nyt ei sinänsä ole mitään uutta. Millä oikeudella teistä kukaan haukkuu ap:ta ja hänen valintojaan? Ette tunne häntä, ettekä hänen miestään, mutta menette heti törkeisiin henkilökohtaisuuksiin. Kannattaa nyt katsoa sinne peiliin ja varmistua, että MITÄÄN tuomitsemisen arvoista ei teistä löydy itsestänne. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven ja niin edelleen.
Ja mitä tulee siihen, että vanhempi mies on muutaman vuoden kuluttua automaattisesti vihannes, niin joopa joo. Toivon teidän omien nuorten kumppanienne takia, ettei heille koskaan satu mitään (auto-onnettomuus tms.), joka veisi heiltä henkiset kyvyt. Teissä ei tunnu paljon myötätuntoa pesivän. Ja mikäli ette tienneet, niin ei ole kirkossa kuulutettu, että jokainen ihminen vaipuu koomaan ja tarvitsee paskavaipan 60+!
Ja mikäli ap (tai kuka tahansa samassa tilanteessa elävä) todella on nyt löytänyt elämänsä rakkauden, niin hänelle se suotakoon. Vaikka heillä olisi vain muutama vuosi yhdessä, se voi olla sen arvoista, tiedättekö?
Ja ei, minulla ja miehelläni ei ole suuri ikäero, enkä ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi minua paljon vanhempi. Minä vain yksinkertaisesti inhoan ahdaskatseisuutta, siinä kaikki.
Tsemppiä ap:lle!
Joitakin on tämäkin ikäero ihmetyttänyt.
Sulla ap on aika iso ikäero miehesi kanssa. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani saati perustavani perhettä noin paljon vanhemman miehen kanssa. Mutta pääasia on, että te olette onnellisia. Ikäeronne ei vielä varmaan rasita, mutta 20 vuoden päästä alkaa jo tuntumaan, kun sinä olet silloin nainen parhaassa iässä ja miehesi alkaa olemaan vanhus. Mutta se on sen ajan murhe.
Aika sairasta minusta vaikka yleensä olenkin varsin avarakatseinen.
Monia häiritsee ikäeromme ja meillä on yhteinen lapsikin... aloin seurustella mieheni kanssa hänen ollessa 17........
Vierailija:
Väkisin tulee mieleen, että mitä omasta elämästäsi puuttuu, kun on aikaa miettiä moisia, joka ei muuten edes ole tämän viestiketjun ajatus... Get a life?!