Mikä vatsakkaissa partamiehissä viehättää?
Näin siistinä nuorena miehenä ihmettelen, kuinka monesti näkee rumia vatsakkaita miehiä joilla partakin ja sitten hyvännäköinen nuori nainen.
Miksi kauniit naiset viitsitte kulkea sellaisten rumien miesten kanssa?
Itse olen hoikka söpöksi kehuttu nuori mies, ei partaa ja muutenkin liki karvaton.
Kommentit (28)
Paljon mielummin parrakas ja vatsakas kuin joku söpöksi kehuttu sissy.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi henk. koht. turn offia kuvauksessasi eli hoikka ja söpöksi kehuttu.
Hoikka on joko pakkomielteinen urheilutyyppi joka stressaa ravinnosta ja treenistä, tai sitten sellainen kuivakka rääpäle tai pikkupojan näköinen. Ei kiinnosta. Normaalipainoinen tai kohtalainen ylipaino parempi.
Söpöjä on minusta lapset ja jotkut naiset, miehen ei kuulu olla söpö vaan karskin ja karun näköinen.
Sieltä sitä muottia ja leimaa ''maailman onnellisimmassa ja tasa-arvoisimmassa'' valtiossa asutaan.
Kaikki rääpäleet ja pikkupojan näköiset miehet kaasukammioon. Ette ole karskeja?
Kannattaa muistaa että aika harva vastaus on nyt sitten nuorelta ja hoikalta naiselta.
Minun mielestäni vatsakkaat partamiehet ovat ällöttäviä. Vatsakas mies on keskivartalolihava (tutkimusten mukaan lihavuus on erittäin epäterveellistä) ja parta on epähygieeninen (tutkimusten mukaan miesten parrassa on enemmän taudinaiheuttajia kuin koiran turkissa). Jos haluatte linkit molempiin tutkimuksiin, voitte helposti googlettaa itse.
Vanha harhaluulo "lihavat ovat leppoisia" ei pidä paikkaansa. Tutkimusten mukaan lihavuuden syynä on itsetunnon puute ja ihmisen kyvyttömyys huolehtia omasta hyvinvoinnistaan. Paradoksaalista kyllä, lihavat ihmiset valittavat joutuvansa "syrjityiksi parisuhdemarkkinoilla" vaikka he itse kiduttavat omaa elimistöään todella törkeästi (liikunnan puute, huono ruokavalio, epäterveet elämäntavat) ja niin tehdessään osoittavat kaikille muille ihmisille, että tämä vatsakas partamies ei ole kiinnostunut KENENKÄÄN hyvinvoinnista. Ei edes omastaan.
Onkohan sulle kukaan muistanut kertoa että sinun makumieltymyksesi mukaan ei tartte koko maailman pyöriä? Etsi itsellesi kaltaisesi kaunis luikero ja anna muiden valita itselleen sopiva. Vai kävikö niin että parrakas ja vatsakas mies vei sulta pojulta mielitietyn nenän edestä?
Jokaisella on mieltymyksensä. Itsehän en vatsakkaista miehistä viehäty ja partakin on niin ja näin, mutta ei haittaa yhtään jos joku toinen ajattelee toisin.
Näitköhän juuri mut ja miesystävän lenkillä? :D Vastaan kysymykseesi niin, että monikin asia viehättää. Ensisijaisesti luonne ja huumorintaju. Ulkonäkö myös tietenkin, mutta en ole kovin pinnallinen tapaus itse niin sen asian tärkeys tulee vasta kaukana tärkeämpien ominaisuuksien perässä.
En ole koskaan aikuisiällä viehättynyt sellaisista "pojannäköisistä" (vaan "miehen"), ja hoikkuus ja yleinen pienuus ei ole siksi mulle mikään viehättäväksi tekevä piirre.
Olen kyllä joskus ihastunut hoikkaankin mieheen, mutta siinäkin luonne meni edelle joten hoikkuus ei haitannut.
Kokoa saa olla muttei vatsakas kelpaa. Parta riippuen siitä minkälainen se on. Ok jos on siisti ja pukee kantajaansa. Pitkistä parroista en tykkää, ällöttää ajatus mitä kaikkea ruoantähdettä siellä seassa onkaan.