Mikä vatsakkaissa partamiehissä viehättää?
Näin siistinä nuorena miehenä ihmettelen, kuinka monesti näkee rumia vatsakkaita miehiä joilla partakin ja sitten hyvännäköinen nuori nainen.
Miksi kauniit naiset viitsitte kulkea sellaisten rumien miesten kanssa?
Itse olen hoikka söpöksi kehuttu nuori mies, ei partaa ja muutenkin liki karvaton.
Kommentit (28)
epäilty mies on poliisin mukaan noin 185 senttimetriä pitkä, tummatukkainen ja mahdollisesti sänkipartainen. Hänellä oli musta huppari ja jalassa mustat mahdollisesti collegehousut.
Poliisi tarkensi vielä keskiviikkona iltapäivällä, että tekijällä oli yllään t-paita ja jalassaan punaiset Adidaksen lenkkarit. Iältään mies on noin 40-vuotias ja hänellä on tummat lyhyet hiukset. Miehellä on vihertävät silmät.
Tekijän käyttämä pakettiauto on väriltään sininen.
Poliisin mukaan epäilty on lisäksi vatsakas ja hänellä on leveitä sormuksia sormissa.
Parta on miehekäs. Tykkään siisteistä parroista. En kuitenkaan kovin vatsakkaista miehistä.
Eikai niissä mikään normaaleja hoikkia naisia viehätäkään.
Mä olen aina tykännyt juuri vatsakkaista partamiehistä. Vaalea viikinkityyppi, parta, iso ja roteva kauttaaltaan ja saa vatsaakin löytyä, niin käyn kuumana. Siinä on vaan jotain alkukantaisen miehekästä sellaisessa ulkonäössä, ja se saa minulla hormonit hyrräämään. Itse olen pieni ja siro.
Rentous ja hyväntuulisuus, asenne jota ei välttämättä löydy miehistä jotka keskittyvät treeniin, rasvaprosentin valvontaan ja piukkoihin vatsalihaksiin.
Parrakas ja vatsakas, juu ei kiitos.
Hoikka mies menee vain jos on komea naama.
Nallekarhu on ihana, muikunruoto ei.
Vierailija kirjoitti:
Rentous ja hyväntuulisuus, asenne jota ei välttämättä löydy miehistä jotka keskittyvät treeniin, rasvaprosentin valvontaan ja piukkoihin vatsalihaksiin.
senkin rasittava pelle
Kaksi henk. koht. turn offia kuvauksessasi eli hoikka ja söpöksi kehuttu.
Hoikka on joko pakkomielteinen urheilutyyppi joka stressaa ravinnosta ja treenistä, tai sitten sellainen kuivakka rääpäle tai pikkupojan näköinen. Ei kiinnosta. Normaalipainoinen tai kohtalainen ylipaino parempi.
Söpöjä on minusta lapset ja jotkut naiset, miehen ei kuulu olla söpö vaan karskin ja karun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi henk. koht. turn offia kuvauksessasi eli hoikka ja söpöksi kehuttu.
Hoikka on joko pakkomielteinen urheilutyyppi joka stressaa ravinnosta ja treenistä, tai sitten sellainen kuivakka rääpäle tai pikkupojan näköinen. Ei kiinnosta. Normaalipainoinen tai kohtalainen ylipaino parempi.
Söpöjä on minusta lapset ja jotkut naiset, miehen ei kuulu olla söpö vaan karskin ja karun näköinen.
Miehem pittää olla mies eikä Mikki hiiri Suomi filand perkeles isäm maa !!!111
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt juuri vatsakkaista partamiehistä. Vaalea viikinkityyppi, parta, iso ja roteva kauttaaltaan ja saa vatsaakin löytyä, niin käyn kuumana. Siinä on vaan jotain alkukantaisen miehekästä sellaisessa ulkonäössä, ja se saa minulla hormonit hyrräämään. Itse olen pieni ja siro.
Ahh, kuin omasta kynästäni tää kuvaus! :D
Näillä tuppaa varustuskin olemaan oikein kohdallaan ;)
Kyllä moni nainen varmasti haluaa, että miehellä on kokoa.
En tiedä, mutta en valita. Päinvastoin, olen ihan tyytyväinen asiasta.
No nuo viehättymiset eivät ole mitään tietoista ajatustoimintaa vaan ihan vaistonvaraista. Olen aina viehättynyt karju- ja nallekarhutyypeistä. Ei sille mitään voi. Mutta eivät nyt varmaankaan kaikki naiset. Sama pätee naistyyppeihinkin.
Koska ne on miehekkäitä just kun elämä näkyy mä inhoan semmoisia Ken/Barbie tyylisiä ihmisiä yli kaiken sori vaan♡
Ja voiko miehestä muka käyttää termiä söpö ?hintahtavaa minusta...sori vaan
Heh heh heeeeee!
En voi olla nauramatta. Söpöksi kehuttu mies, eli joku tyttöilijä.