Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka aloitit seurustelun varatun

Vierailija
26.05.2013 |

miehen kanssa, kuinka kauan kesti ennenkuin hän jätti vaimonsa? Vai jättikö? Tässä aika pitkään odoteltu.. ja turha moralisoida, TIEDÄN että heillä on mennyt huonosti vuosia, eikä mies halua enää olla vaimonsa kanssa. Mies ei vaan saa eroa tehtyä, ei kai halua pahoittaa lastensa mieltä.

Kommentit (198)

Vierailija
1/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisikin pettänyt vain minua, mutta meillä ihan yhtä paljon kärsii 10- ja 12-vuotiaat tyttölapset, jotka taatusti käsittelevät tätä eroa tulovaisuudessa jokaikisessä parisuhteessaan. Tytötö tietävät, että isä petti äitiä ja tyttöystävä, jonka luona isä nyt asuu oli isän juonessa mukana. Sitä lapset eivät anna isälleen anteeksi koskaan. Siinä on turha räksyttää, että eksä olisi takertuva ja tuskainen, tässä tapauksessa lapset eivät ymmärtää miksi isä lähti kotoa toisen naisen ja hänen lasten luo ja jätti heidät.

Vierailija
2/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:24"]

Jos mies olisi niin rakastunut sinuun niin hän olisi luultavasti jättänyt vaimonsa jo oli lapsia tai ei, näin se vaan on...minä petin puolisoani, mutta en kauaan sillä rakastuin tähän kenen kanssa petin ja näin ainoaksi oikeaksi erota puolisostani ja lähteä toisen matkaan koska se tuntui oikealta.

Itse en jäisi odottelemaan

[/quote]

Mä luulen et naisen toimivat näin... mies mieluummin pitää täyden palvelun kahdessa osoitteessa:(

[/quote]

mun kohdalla ei pitänyt paikkaansa. Rakastui muhun ja jätti vaimonsa ja lapsensa. Lapsia ei tietenkään kokonaan. yhdessä nyt 20 vuotta. Ehkä ne teidän miehet ei ole vaan tarpeeksi rakastuneitga teihin. Kun vetkuttelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 19:32"]

Jos mies olisikin pettänyt vain minua, mutta meillä ihan yhtä paljon kärsii 10- ja 12-vuotiaat tyttölapset, jotka taatusti käsittelevät tätä eroa tulovaisuudessa jokaikisessä parisuhteessaan. Tytötö tietävät, että isä petti äitiä ja tyttöystävä, jonka luona isä nyt asuu oli isän juonessa mukana. Sitä lapset eivät anna isälleen anteeksi koskaan. Siinä on turha räksyttää, että eksä olisi takertuva ja tuskainen, tässä tapauksessa lapset eivät ymmärtää miksi isä lähti kotoa toisen naisen ja hänen lasten luo ja jätti heidät.

[/quote]

Joopa joo vähän samalaiset fiilikset, paitsi että toivottavasti lapset pystyvät- ja pystyvätkin antamaan isälleen anteeksi. Mut jos isä ei ota vastuuta teoistaan ja pyydä lapsiltaan anteeksi se on aika paljon vaadittu. Mäkään en ole takertuva, omasta puolestani huokaisin helpotuksesta että huono suhde päättyi vihdoin. Mutta lapset tosiaan pohtivat asiaa sen kannalta miksi äiti ei kelpaa ja mikä heissä itsessään on vikana, varsinkin jos isällä Ja/tai sillä uudella on lapsia. Vaikka äiti tai mikä tahansa taho kannustaa lapsia kaikessa mahdollisessa positiivisiin asioihin, lapset miettivät ja surevat silti. Siinä saa isä olla aika tarkkana millaisen viesti lapsilleen heidän arvostaan välittää. Ja ikävä kyllä se kaikkivoivinkaan exä-äiti ei voi tähän asiaan auttaa, kun se on isän ja lapsen välinen asia. Että kyllä lasten suru on sanoinkuvaamattoman suuri ja he joutuvat käsittelemään varsinkin näissä pettämistapauksista johtuneissa eroissa todella vaikeita ja raskaita asioita. Sitä ei se nyxä uuden onnensa kukkuloilla tahdo ymmärtää. Ja harmittavan usein ei kai isäkään.  Sulle sanoisin että itse kannattaa yrittää antaa anteeksi, sitten lapsillakin on siihen mahdollisuus. Jos ei anna anteeksi elämä sitoutuu tuntemaan vihaa ja se vie paljon voimia kaikelta uudelta. Eli pilaa lasten elämää ja kasvua tosi paljon. 

Vierailija
4/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua - vain sieltä täältä - mutta mullakin on suhde varattuun mieheen. Ei ole tarkoituskaan saada häntä omaksi: se on sovittu heti alussa. Kummallakin on suhteeseen omat motiivinsa, ja kumpikin huolehtii omasta perheestään. Voitte moralisoida, jos haluatte.

Vierailija
5/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:05"]

En ole lukenut koko ketjua - vain sieltä täältä - mutta mullakin on suhde varattuun mieheen. Ei ole tarkoituskaan saada häntä omaksi: se on sovittu heti alussa. Kummallakin on suhteeseen omat motiivinsa, ja kumpikin huolehtii omasta perheestään. Voitte moralisoida, jos haluatte.

[/quote]

MIkähän mahtaisi olla vaimon motiivi ja mihin jos häntä arvostaisitte sen verran että hän tietäisi mikä  hänen elämänsä oikeasti on. En moralisoi sen kummemmin, tuo on yksinkertaisesti halpamaista käytöstä toista ihmistä kohtaan. oman edun tavoittelua toisen elämän kustannuksella. (ja lasten, jos heitä on) Toivottavasti jäätte kiinni. Julmaa touhua.

Vierailija
6/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5kk tapaamisesta kesti että jätti avovaimonsa. Itse olin eroamassa avioliitosta, ja itselläni lapsia, miehellä ei. Jätin uuden miehen muutaman kuukauden jälkeen, eikä ole exäänsä halunnut takaisin, sellainen vässykkä joka ei uskaltanut erota ilman uutta naista.

Vierailija
7/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:10"]

[/quote]

MIkähän mahtaisi olla vaimon motiivi ja mihin jos häntä arvostaisitte sen verran että hän tietäisi mikä  hänen elämänsä oikeasti on. En moralisoi sen kummemmin, tuo on yksinkertaisesti halpamaista käytöstä toista ihmistä kohtaan. oman edun tavoittelua toisen elämän kustannuksella. (ja lasten, jos heitä on) Toivottavasti jäätte kiinni. Julmaa touhua.

[/quote]

Osa näistäkin moralisoijista jonain päivänä löytää itsensä samasta veneestä. Se, joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.

Hassua muuten, ettei täällä kukaan ole huolissaan petetyistä miehistä, vain niistä vaimoista...

Vierailija
8/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:48"]

[/quote]

[/quote]

Osa näistäkin moralisoijista jonain päivänä löytää itsensä samasta veneestä. Se, joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.

Hassua muuten, ettei täällä kukaan ole huolissaan petetyistä miehistä, vain niistä vaimoista...

[/quote]

No tänäänhän tämä on selvästi nähty, kun on kaksi ketjua kulkenut täällä rinnakkain. Mun syvä analyysi on se, että kun toinen nainen teemana sytyttää näin kovasti, syynä on joko omat kokemukset petetyksi tulemisesta tai sitten pelko siitä että omaakin miestä saattaisi kiinnostaa joku muu. Eli siis omaksutaan se petetyn naisen rooli ja nähdään tilanne vain siltä kantilta. Vastaavasti toinen mies aiheena ei herätä niin paljon tunteita, koska ei siihen petetyn miehen rooliin ei ole niin helppo samaistua. Onneksi varmaan nämä korkeanmoraalinkukkaset täällä eivät ole mikään kattava otos suomalaisista naisista.

Vierailija
9/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:07"]

Mullakin kävi ikäväkseni niin, että rakastuin varattuun ja tämä varattu rakastui minuun. Mulla ehdoton ehto seurusteluun ja tiiviimpään tapailuun oli, että mies jättää avovaimonsa ja muuttaa pois. Näin hän tekikin heti, eli meni vajaa kuukausi ja mies asui omassa kodissaan. Sitten vasta aloimme tutustumaan toisiimme paremmin. Nopeaan toimintaan oli tietenkin yhtenä syynä, että miehellä ei ollut lapsia. Lapset olisi varmasti hidastaneet toimintaa. 

Nyt olen tuon miehen kanssa naimisissa neljättä vuotta  ja meillä on yksi yhteinen lapsi.

[/quote]

Miksi pakotat miehen eroamaan rakkaastaan? 

Ettekö kaikki olisi voineet asua yhdessä kuitenkin? Mies silti muistelee entistään, minä ainakin muistelen ja onneksi pääsen aina ensimmäisen vaimoni kanssa samaan huoneeseen, kun haluan ja palaan takaisin toiseen huoneeseen, kun haluan uutta. Kaikki yhdessä aamiaisella on riemua ja yhdessä lähdetään arjen askareisiin. Ihmettelen helvetisti tuota "pari"suhdettä. seon päin ersettä. Mies monesti haluaa ison perheen ja paljon rakkautta. Parisuhde ei tarjoa tarpeeksi rakkautta ja melskettä. 

-Kahden naisen aviomies. Toivottavasti pian saa rekisteröidä itselleen monta vaimoa-mies

Vierailija
10/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

*nakkaa kivellä*

Minulla on jo elämää niin pitkään takana, että voin nakata sinua kivellä jos olet toinen nainen.

Se on vain itsesi hämäämistä, että hoet tuota mantraa, että tekin löydätte itsenne samasta veneestä.

Toinen nainen on tyypillinen takarivin tiina, joka jäi aina toiseksi. Jäi kalvamaan katkeruus, kun kukaan ei huomannut ja pojat ei välittäneet. Sitten aikuisena yritetään iskeä varattuja miehiä, koska saadaan siten jotain korviketta sille tunteelle, mikä oli lapsena ja nuorena, kun nätimmät tytöt vei kaikki pojat.

Joten nakkaan ihan hyvällä omalla tunnolla toisia naisia kivellä. Koska eivät he niistä miehistä välitä, vaan kyse on naisten välisestä kilpailusta ja he iskevät varattuja miehiä kostaakseen muille naisille eli miehen vaimoille omaa huonoa itsetuntoaan.

Vierailija
11/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miehistä huolissaan? Miehethän pärjäävät säällä, kuin säällä ja mitä tulee niin mieheen voi luottaa. Miehet pitävät maailman pystyssä. Maailma on litteä ja miehen napa on myös litteä. Kaikki mikä valuu yli on ylivoimaa. Paino on ylivoimaa. Ylivoima on tarjalla. Tarjolla.

Vierailija
12/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 19:38"]

Jos mies olisi niin rakastunut sinuun niin hän olisi luultavasti jättänyt vaimonsa jo oli lapsia tai ei, näin se vaan on...minä petin puolisoani, mutta en kauaan sillä rakastuin tähän kenen kanssa petin ja näin ainoaksi oikeaksi erota puolisostani ja lähteä toisen matkaan koska se tuntui oikealta.

[/quote]

Mä luulen et naisen toimivat näin... mies mieluummin pitää täyden palvelun kahdessa osoitteessa:(

[/quote]

mun kohdalla ei pitänyt paikkaansa. Rakastui muhun ja jätti vaimonsa ja lapsensa. Lapsia ei tietenkään kokonaan. yhdessä nyt 20 vuotta. Ehkä ne teidän miehet ei ole vaan tarpeeksi rakastuneitga teihin. Kun vetkuttelevat.

[/quote]

En olisi koskaan jättänyt vaimoani tai lapsiani. Jos et tule samaan venheeseen niin saat fudut. Susta kiinni haluatko herkun. 

T: HERKKU

Vierailija
13/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:45"]

Hopihop, käykääs nyt vähän moralisoimassa tuon toisen miehenkin aloittamassa ketjussa! Sääli jos tällainen mies pääsee kuin koira veräjästä, eikö?

[/quote]

En viitsi edes aukaista, koska tiedän miehen, joka käy provoamassa täällä. Kun luin sen otsikon, ajattelin, että tämä 2 kuisen vauvan isä on taas täällä provoamassa.

Tyylistä tunnen hänet heti. On niin monessa ketjussa kirjoittanut. Kirjoittaa eräällä toisella foorumilla myös ja siellä heittää näitä vauvapalstan juttuja, joten siitä tunnistan ja tiedän hänet.

Vierailija
14/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En olisi koskaan jättänyt vaimoani tai lapsiani. Jos et tule samaan venheeseen niin saat fudut. Susta kiinni haluatko herkun. 

T: HERKKU

[/quote]

Haluan herkkua. 

En koskaan jätä herkkua ja otan vastaan rakkaudella myös herkun perheen. Haluan olla herkun perheenlisä. 

-perheenlisä

Vierailija
15/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu ja suhteet muuttuu. Viiksetkin lähtee ja tulee takaisin. Etutukka tulee takaisin ja lähtee pois, mutta parisuhde on jo vanha juttu. Uusi juttu on paljon ihmisiä pienessä yksiössä. Talous tarjoaa. Kokoomus tarjoaa meille polyamorisen suhteen. 

Vastoin entisiä sääntöjä ja oikein entisten sääntöjen mukaan kaksiavioisuus on se juttu ollut aina pohjoismaissa ennen kristinuskoa.

Vierailija
16/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:59"]

Toinen nainen on tyypillinen takarivin tiina, joka jäi aina toiseksi. Jäi kalvamaan katkeruus, kun kukaan ei huomannut ja pojat ei välittäneet. Sitten aikuisena yritetään iskeä varattuja miehiä, koska saadaan siten jotain korviketta sille tunteelle, mikä oli lapsena ja nuorena, kun nätimmät tytöt vei kaikki pojat.

Joten nakkaan ihan hyvällä omalla tunnolla toisia naisia kivellä. Koska eivät he niistä miehistä välitä, vaan kyse on naisten välisestä kilpailusta ja he iskevät varattuja miehiä kostaakseen muille naisille eli miehen vaimoille omaa huonoa itsetuntoaan.

[/quote]

Olipa taas harvinaisen kapeaa analyysia... Kaikkihan selittyy sillä, että naiset kilpailevat keskenään kuin kanat orrella. Ei ole tunteita, ei tarpeita, ei onnettomia avioliiittoja, ei ihmissuhteita, jotka muuttuvat vuosien mittaan. Voi pyhä sylvi, ja sinä vielä vielä väität nähneesi elämää :D :D Kivitä meidät kaikki, kun kerran olet itse ollut niin miesten suosiossa, ettei ole tarvinnut varattuihinkaan rakastua! :)

Vierailija
17/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan eläimiä.

Vierailija
18/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:22"]

[/quote]

Olipa taas harvinaisen kapeaa analyysia... Kaikkihan selittyy sillä, että naiset kilpailevat keskenään kuin kanat orrella. Ei ole tunteita, ei tarpeita, ei onnettomia avioliiittoja, ei ihmissuhteita, jotka muuttuvat vuosien mittaan. Voi pyhä sylvi, ja sinä vielä vielä väität nähneesi elämää :D :D Kivitä meidät kaikki, kun kerran olet itse ollut niin miesten suosiossa, ettei ole tarvinnut varattuihinkaan rakastua! :)

[/quote]

Kyllä näin on. En ole jäänyt rannalle ruikuttamaan, että olisi tarvinnut varatuja iskeä. On ollut varaa valita vapaistakin.

Ja kyllä, koska minulla ei ole jäänyt katkeruutta naisia kohtaan, koen myös solidaarisuuta heitä kohtaan ja en koe naisia kilpailukumppaneina.

Se, joka voi nakata kiven ihan hyvällä omalla tunnolla.

Vierailija
19/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:22"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä näin on. En ole jäänyt rannalle ruikuttamaan, että olisi tarvinnut varatuja iskeä. On ollut varaa valita vapaistakin.

Ja kyllä, koska minulla ei ole jäänyt katkeruutta naisia kohtaan, koen myös solidaarisuuta heitä kohtaan ja en koe naisia kilpailukumppaneina.

Se, joka voi nakata kiven ihan hyvällä omalla tunnolla.

[/quote]

No kylläpä olet kauniisti osoittanut sitä solidaarisuutta nytkin, tekstiäsi lukiessa ei tulisi mieleenkään että tuntisit tarvetta mollata toisia naisia koska koet heidät kilpakumppaneina...NOT!

Vierailija
20/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kaikkea on tullut nähtyä ja istuttua jos sun missä veneessä.. petettyjä miehiä ei pahemmin tee mieli puolustaa kun näen koko ajan jaksamisen äärirajoilla meneviä petettyjä naisia. Miehet huolehtivat itsestään ja uusista suhteistaan. Naiset lapsista. Tultuani petetyksi voin kyllä heittää kiven. En todellakaan ole syyllinen johonkin josta en tietä, joka tapahtuu tietoisesti ja laskelmoiden seläkäni takana. Huonoon parisuhteeseen olen toki toinen osapuoli, mutta en siihen valehteluun ja pettämiseen. Sama matra on kuultu monta kertaa, mutta ikävä kyllä ihminen jolle ei ole tarjolla tosiasioita ei ole niistä myöskään vastuussa. ja täältä lähtee tosi iso kivi, toivottavasti osuu keskelle otsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme