Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomimuoti on nyt hitti maaiomalla

Vierailija
16.07.2020 |

Mutta mikä on sinun perustelusi sille että vaatekaappisi ei ole täynnä Marimekkoa, Makiaa ja Andiataa?

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d811fef8-370b-4833-9bdb-dd8432d5cc6b

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon kukkakuosi on sellainen minkä olen aina kuvitellut Anna Wintourin ylle. Mielestäni se sopisi hänelle ja aika usein näkee haastatteluissa wintourilla kukkakuosimekkoja.

Vierailija
42/42 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andiatalla loppuvat koot (olen kokoa 48, eli selvästi pluskokoinen mutta en mikään jättiläinen). Muuten Andiatalla on paljon sellaista mikä sopisi tyylin puolesta. Mutta sellaista merkkiä on paha suosia minkä vaatteet eivät mahdu päälle.

Marimekko on rumaa. Omistan yhden Marimekon vaatteen joka poikkesi yleisestä linjasta, mutta niinpä sen suunnittelija olikin japanilainen.

Makia, Uhana jne. eivät kiinnosta estetiikaltaan. Nansolta olen ostanut pari perusteepparia, mutta eipä sitäkään tee mieli paljon suosia kun merkki on yhtä eettisesti kuralla kuin useimmat muutkin.

Weecosilla on pari pientä suomalaismerkkiä joilta olen ajatellut hankkia sitten kun seuraavan kerran tarvetta on. Harmi vaan että nämä pikkumerkit tekevät lähes pelkästään trikoomekkoja ja -tunikoita. 

Suomalaiset saisivat ottaa oppia saksalaisista, sieltä löytyy paljon merkkejä joille ei ole mikään ongelma tehdä siistejä, laadukkaita perusvaatteita joissa on myös koko- ja värivalikoima kohdallaan. Varmaan sellaiset vaatteet kävisivät kaupaksi missä vaan. Suomimuoti on valitettavasti muumimuotia- muumien inspiroimaa ja muumeille luotua.

Juuri näin, sinä sen sanoit! Juuri eilen selailin nettikauppoja, ja tuumin, että kunpa pääsisi vaikka Saksaan ostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla