Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työttömyysajan ilmoitus ja pankkipäivät

Vierailija
16.07.2020 |

Jos jättää työttömyysajan ilmoituksen kelaan sunnuntaina, silloin kun sen aikaisintaan siis voi, ja kun kaksi pankkipäivää menee maksussa niin ovatko rahat tilillä siis tiistaina vai keskiviikkona? Kaiketi vasta keskiviikkona vai?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin hakemuksen etukäteen. Työkkärin täti sanoi ettei niin voi tehdä, koska ” eihän sitä voi tietää jos vaikka pääset töihin”. No joopa joo. Kyllä tiedän tasan tarkkaan että olen työttömänä ihan tulevaisuudessakin. Haluavat vaan pitkittää ja venyttää sen korvauksen maksamista..

Vierailija
2/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin hakemuksen etukäteen. Työkkärin täti sanoi ettei niin voi tehdä, koska ” eihän sitä voi tietää jos vaikka pääset töihin”. No joopa joo. Kyllä tiedän tasan tarkkaan että olen työttömänä ihan tulevaisuudessakin. Haluavat vaan pitkittää ja venyttää sen korvauksen maksamista..

Okei mutta minun tapauksessa on kyse ihan siitä, että olen työtön työnhakija ja oikeutettu työttömyysetuuteen. Saanut myönteisen päätöksen. Ja lähtee maksuun automaattisesti kun sunnuntaina netissä täyttelen, mutta haluaisin enneb sunnuntaita tietää päivän jolloin rahat tilillä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et voit varmuudella tietää, oletko huomenna sairaalassa petipotilaana. Silloin olet sairas etkä työtön.

Vierailija
4/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mutta minun tapauksessa on kyse ihan siitä, että olen työtön työnhakija ja oikeutettu työttömyysetuuteen. Saanut myönteisen päätöksen. Ja lähtee maksuun automaattisesti kun sunnuntaina netissä täyttelen, mutta haluaisin enneb sunnuntaita tietää päivän jolloin rahat tilillä. Ap

Tuskin kukaan osaa sanoa varmaksi minä päivänä saat rahaa.

Vierailija
5/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona.

Vierailija
6/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KESKIVIIKKONA.

Mä olen jo vuosia täyttänyt sen sunnuntaina ja rahat on AINA tullut keskiviikkona. Paitsi jos siis keskiviikko on jokin pyhä, niin silloin rahat tulee vasta sen jälkeen.

Maanantaina tai tiistaina ne rahat ei missään nimessä tule eli ei Kela niitä hakemuksia kahta päivää nopeammin ikinä käsittele.

Jos hakemuksen käsittelyssä on jotain häikkää niin sittenhän siinä voi varmaan tulla ties kuinka pitkiä viivästyksiä ja rahat tulee sulle vasta sitten kun ne häikät on korjattu, siis jos ne vaikkapa tarvitsee sulta jotain liitettä tms tai jokin muu on epäselvää. Mutta mulla ei noin ole käynyt varmaan koskaan ikinä.

Vierailija
7/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et voit varmuudella tietää, oletko huomenna sairaalassa petipotilaana. Silloin olet sairas etkä työtön.

Huhhuh, täytyy kyllä olla pahasti päässä vikaa kun ottaa ajastaan saivarrellakseen tuntemattomille tohon tyyliin... Ei voi muuta sanoa kuin että hanki elämä ja jätä seuraavalla kerralla vaikka kirjoittamatta jos et osaa auttaa. Ap

Vierailija
8/8 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KESKIVIIKKONA.

Mä olen jo vuosia täyttänyt sen sunnuntaina ja rahat on AINA tullut keskiviikkona. Paitsi jos siis keskiviikko on jokin pyhä, niin silloin rahat tulee vasta sen jälkeen.

Maanantaina tai tiistaina ne rahat ei missään nimessä tule eli ei Kela niitä hakemuksia kahta päivää nopeammin ikinä käsittele.

Jos hakemuksen käsittelyssä on jotain häikkää niin sittenhän siinä voi varmaan tulla ties kuinka pitkiä viivästyksiä ja rahat tulee sulle vasta sitten kun ne häikät on korjattu, siis jos ne vaikkapa tarvitsee sulta jotain liitettä tms tai jokin muu on epäselvää. Mutta mulla ei noin ole käynyt varmaan koskaan ikinä.

Juu, itsekin ajattelin että keskiviikkona. Kiitos. Ja ymmärrän kyllä kaikki mahdolliset skenaariot mitä voi maksatuksen suhteen tulla, tällä kertaa kysyin vain kuitenkin yhtä asiaa.... Sen kun nuo idiootit tajuaisivat jotka tähän viitsivät kuluttaa kallista aikaansa. 😂 Ap