Uskallatteko mennä Kansainvälisille Markkinoille? (korona)
Ensikuussa lähtee taas kansainväliset markkinat kiertämään Suomea. Olen joka vuonna käynyt kyseisillä markkinoilla, mutta tänä vuonna epäilyttää meno sinne. Kojuthan tuolla on aina todella lähellä toisiaan, paikalla on aina tupaten täynnä ihmisiä ja siellä aina on paljon muista maista tulevia työntekijöitä. Koronan takia tilanne epäilyttää varsinkin, kun tosiaan markkinat kiertävät lävitse koko Suomen (tai suurimmat kaupungit). Myös tuotteet eivät ole koskaan olleet mitenkään erityisemmin suojassa.
Kommentit (4)
Pysy kotona jos pelottaa. Kyllä me muut on uskallettu jo kuukausia elää normaalia elämää. Olen ollut jatkuvasti koronalle alttiina ei se tauti ihan helpolla tartu näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Pysy kotona jos pelottaa. Kyllä me muut on uskallettu jo kuukausia elää normaalia elämää. Olen ollut jatkuvasti koronalle alttiina ei se tauti ihan helpolla tartu näemmä.
Nuo markkinat on nyt ihan eri juttu, kun normaali eläminen. Niin olen minäkin elänyt ihan normaalisti, mutta koko Suomea kiertävä ja ulkomailta (useasta eri maasta) tulevat työskentelijät mietittyvät, koska suuria tartuntoja on nimenomaan ollut Suomen rajojen ulkopuolleilta tulleilla työntekijöillä.
Jätän väliin. Muina vuosina on käyty.
up