Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisit 13-vuotiaalle...

Vierailija
26.05.2013 |

...siitä että viikon ajan joka toinen päivä (4 kertaa) antamassa kissalle ruokaa ja leikkii hetken kissan kanssa, kastelee kukat ja hakee postit postilaatikosta? Matkaan menee aikaa joku 20-30min/suunta, en ole mitenkään erikseen sopinut kauanko kissan kanssa pitäisi touhuta. Lapsi haluaa tienata rahaa, mutta ei saa mistään vielä oikeita töitä. Lapsen äidiltä kysyin mikä olisi sopiva summa, mutta vastaus oli vaan "että maksa sen verran kuin haluat, ei tarvitse paljoa antaa".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä siis lomalla ja lapsi huolehtii kissasta? Jos, niin eikö kissan hiekkalaatikon siivous kuulu tuohon myös?

No, mä maksaisin 40 euroa eli kympin käynniltä. Ihan siksi, että matkoihin menee aika paljon aikaa.

Vierailija
2/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin pari kymppiä viikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin maksaisin kympin käynniltä, samalla perusteella kuin kakkonenkin. Ja voihan siinä vaiheessa sopia, että leikittää ja pitää kissalle seuraa vaikka noin tunnin verran?

Vierailija
4/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-parka saa ruokaa vain joka toinen päivä?

Vierailija
5/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu myös hiekkalaatikon siivous, unohtui mainita, olen lomalla. Kiitos vastauksista! Olin ajatellut antaa pyöreästi 50 e, niin että toivottavasti saisin kissalle hoitajan vastaisuuden varaltakin.

Vierailija
6/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että minun 14 vuotias tyttäreni haluaisi 200 euroa tuosta.

Vierailija
7/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:18"]

Arvaan että minun 14 vuotias tyttäreni haluaisi 200 euroa tuosta.

[/quote]

Ja ei varmasti suostuisi siivoamaan kissan hiekkalaatikkoa.

Vierailija
8/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:16"]

[/quote]

Joo. Kissaparka tulee saamaan tuoremuonaa vain joka toinen päivä, mutta kuivamuonaa voi laittaa kuppiin sen verran reilusti että riittää seuraavallekin päivälle. Vettä ei kissa juuri koskaan juo kupistaan, vaan käy yleensä lipittämässä tiskialtaasta likomassa olevista astioista. Samaa systeemiä olisi nytkin tarkoitus käyttää : )

Vierailija
9/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa hoitajalta kuluu noin 1,5 h/krt eli yhteensä kuusi tuntia. Työ tehdään pimeänä, eli 50 euroa on varsin sopiva. Tulee toistekin ja hoitaa oikeasti hommansa, eikä vain sano käyneensä.

Vierailija
10/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:16"]

[/quote]

Kissa ei syö sillätavoin kuin koira, että vetää kerralla kupit tyhjiksi.

Jos kissalle laittaa kupit joka toinen päivä ihan täyteen, se käy syömässä vähän väliä, sen mukaan kun on nälkä.

Tuoreruokakin pysyy kyllä hyvänä sen ajan, että kissalle laitetaan sitä pari annosta joka toinen päivä, ja lisäksi kunnon kupillinen kuivaruokaa.

Vierailija
11/11 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaraha, eli satanen.