Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihduttanut kohta vuoden 1200 kilokalorin päivittäisellä dieetillä ja painoa on tippunut 6 kiloa

Vierailija
16.07.2020 |

Edelleen on 35 kiloa ylipainoa.
Olen punninnut annokseni, laskenut tarkkaan makrot pyöräillyt työmatkat kesät talvet ( yhteensä 14 km päivässä), käynyt vesijuoksemassa kahdesti viikossa mutta edelleen vaaka näyttää yli 100 kiloa.
Esimerkkiruokailu:
Aamupala: kaurapuuro jäisillä sokerittomilla marjoilla

Lounas: lohisalaattia 3 dl lasi piimää

Päivällinen: Kidneypavuilla, sipulilla ja juustoraasteella täytetty paprika, vesi

Iltapala: sokeriton tee

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos koittaisit nesteenpoistolääkkeitä, kun yhtään ei tiedä mikä anorektikko siellä alla jo on.

Vierailija
42/46 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vaivaan kortisonia syödään noin pitkään? Luulin että sitä otetaan yleensä kuurina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama dieetti menossa ja nyt päätökseen. Paino on tippunut 95 kilosta 81 kiloon 8 viikossa. Kylkiluut näkyvät sekä verisuonet ja lihasten yksityiskohdat erottovat aika kivasti. Eli painoa tippui 14 kiloa 2 kuukaudessa. Lähes kaikki hötöä. Voimatasot eivät ole tulleet kuin vain aavistuksen alas. Että joku mättää sun ruokavaliossa. Dr. Now toteaa hyvin: "Scale doesn´t lie, People do".

Siis unohdin mainita, että olen kohta 5-kymppinen mies.

Taisi mennä aika paljon lihaksiakin. Yli kilon pudotus viikossa on aika riskialtista ellei ole todella ylipainoinen tai treenaa tosi paljon samalla.

Ei ole mennyt paljoa lihaksia. Sen huomaa punttituloksissa. Jos lähtisi paljon lihaksia, niin se näkyisi väistämättä tulokssissa. Ne ovat pysyneet kuitenkin samoina tai lähes samoina kaikissa muissa paitsi kapeassa penkkissä, jossa on tullut jonkin verran tulosten laskua (n. 10 %).

Dr. Nowin 1200 kalorin ruokavaliossa syödään aamupala, 2 välipalaa ja 2 pääateriaa (yhteensä 5 kertaa päivässä). Jokaisessa ruuassa on mukana proteiinia (myös rasvat, hiilihydraatit ja kasvikset). Pääaterioilla syödään lihaa 85 grammaa. Tämän lisäksi otan joka päivä kreatiinia estämään voimatasojen laskua. Punttitreenien yhteydessä juon aminohappoja, joilla saan tehoa treeneihin ja syötettyä ravinteita lihaksiin. Ajoin punttitreenit siten, että sen jälkeen on joku ruoka heti perään. Tällä tavoin pyrin minimoimaan lihaskadon.

Vierailija
44/46 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama dieetti menossa ja nyt päätökseen. Paino on tippunut 95 kilosta 81 kiloon 8 viikossa. Kylkiluut näkyvät sekä verisuonet ja lihasten yksityiskohdat erottovat aika kivasti. Eli painoa tippui 14 kiloa 2 kuukaudessa. Lähes kaikki hötöä. Voimatasot eivät ole tulleet kuin vain aavistuksen alas. Että joku mättää sun ruokavaliossa. Dr. Now toteaa hyvin: "Scale doesn´t lie, People do".

Taisi mennä aika paljon lihaksiakin. Yli kilon pudotus viikossa on aika riskialtista ellei ole todella ylipainoinen tai treenaa tosi paljon samalla.

Dr. Nowin 1200 kalorin ruokavaliossa syödään aamupala, 2 välipalaa ja 2 pääateriaa (yhteensä 5 kertaa päivässä).

Eipäs, kun 3 kertaa päivässä ateria, eikä välipalat ole sallittuja. Etkö ole katsonut ohjelmaa?

Vierailija
45/46 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dr. Nowin 1200 kalorin ruokavaliossa syödään aamupala, 2 välipalaa ja 2 pääateriaa (yhteensä 5 kertaa päivässä).

Eipäs, kun 3 kertaa päivässä ateria, eikä välipalat ole sallittuja. Etkö ole katsonut ohjelmaa?

Ohjelmaa olen seurannut aina välillä, mutta mulla on kirjalliset ohjeet joita en ole hävittänyt (3 kertaan :-) ). Välipalat mukana. Netistä löytyy hakusanalla dr. Now 1200 calorie diet. https://www.google.com/search?q=dr+now+1200+kcal+diet&rlz=1C1XYJR_fiFI8…

Vierailija
46/46 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut n 1300kcal päiväannoksella normaalipainon sisällä 5.5 kg. 15. viikko menossa ja 3.5kg vielä tavoitteena pudottaa. Liikun mahdollidimman paljon päivittäin.

#16 lucky you kun noin hyvin on pudonnut!