Joko olet laittanut partsille kukkia?
Kommentit (11)
2 Aah, sinä kasvatat yrttejä. Mullakin oli viime kesänä yrttejä partsilla kasvamassa.
Meillä joku ötökkä, mikä lie mehiläinen ollut, meinasi pesäpaikkaa puisen säilytysarkun sisään. Piti tehdä loppu hänen suunnitelmistaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:57"]
joo oon
[/quote]no kerro nyt vähän tarkemmin
Lobelioita on laitettu jo aikaa sitten.
Juu, aikaisemmin jo ostin verenpisaran amppelissa ja tänän jotain kesäkukkia mitä en tunnsita. Tietääkö joku? Vaaleanpunaiset, sileät terälehdet, pyöreät ja keskiössä sellainen nyppylä (halk. muutama milli)? Lehdet ovat melko pyöreät.
Mulla on yks tuommoinen syvä ruukku, jossa pari kertaa olen yrittänyt saada ruusua kasvamaan. Tänä kesänä ajattelin laittaa siihen vain lankaköynnöstä. Se on niin nätti laskeutuessaan ruukun reunaa alaspäin.
8 Ei sori sentään, ajattelin, että vaaleanpunaiset kukat, mutta tarkoitit lehtiä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:11"]
8 Ei sori sentään, ajattelin, että vaaleanpunaiset kukat, mutta tarkoitit lehtiä.
[/quote]On vaaleanpunaiset kukat, noin peukalonpään kokoisia ja olisko niitä 5 kussakin kukkavanassa. Ja keskellä keltainen sellainen pienenpieni nyppylä, kuin finni :) Mää en oo mikään kukka-asiantuntija, tosiaankaan :D
Laitoin minttua, timjamia ja rosmariinia ja ruohosipulia
ehkä vielä kukkakin, laventeli