Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako ystävää sinulle jäisi jos tietäisivät ihan kaiken sinusta, ajatuksia myöten?

Vierailija
16.07.2020 |

Minulle tuskin yhtään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karsinut ystäväpiiriä huomattavasti kun olen saanut selville mitä heidän pään sisällä liikkuu. Facebook auttoi tässä asiassa ehkä vähän liiankin hyvin.

Vierailija
2/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne, jotka nytkin on. Hyvä kaveripiiri, jossa voi olla avoimesti ihan omia itsejään. Ja on tosi paljon eriäviä mielipiteitä, mutta asioista keskustellaan silti sulassa sovussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin enemmän ystäviä, jos ihmiset näkisivät ajatukseni. Mutta olen ujo ja varautunut.

Vierailija
4/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtuisi yhtään mitään. Kaikki ajatuksensa voi aina kertoa, mutta se millä tyylillä ja missä tilanteessa ne esittää on ratkaisevinta. IHmissuhteet eivät toimi pinnallisesti, vaan rehellisyys on aidoissa ystävyyksissä suorastaan pakko. Miten ihmistä muuten oppisi tuntemaan? Ja ne, joille ei voi puhua suoraan eivät ole ystäviä.

Vierailija
5/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Ei varmaan yhtään jos minun ajatukset tunkisivat väkisin läpi. Pari ystävääni kuitenkin tietävät ja hyväksyvät minun olevan pedofiili ja molemminpuolinen luottamus vain syventää suhdetta.

Vierailija
6/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset läheiset ystäväni, joita on 5 kpl, säilyisivät, koska tietävät jo nytkin aika tarkalleen. Samoin siskoni, joka on paras ystäväni.

Kavereiden ja tuttujen kanssa kävisi luultavasti siten, että osa karsiutuisi, mutta toisaalta osan kanssa voisin lähentyä.

Miehen kanssa tulisi luultavasti ero, tai ainakin melkoinen kriisi.

Vierailija
7/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan yhtään. Ystäväni ovat kaikki vihervasemmistoa ja minä en kannata nykyistä politiikkaa, missä kuka tahansa mistä tahansa on tänne tervetullut.

Vierailija
8/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin vähän ystäviä mutta olen jo jakanut about kaikki ajatukseni heidän kanssaan, joten mikään ei muuttuisi, he jäisivät edelleen.

Vierailija
9/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä. Ei varmaan yhtään jos minun ajatukset tunkisivat väkisin läpi. Pari ystävääni kuitenkin tietävät ja hyväksyvät minun olevan pedofiili ja molemminpuolinen luottamus vain syventää suhdetta.

Juuri tässä on asia, jota ei tiedä edes kukaan läheinen. Vain oma terapeutti. Uskon, että kaikki hylkäisivät minut, jos tietäisivät tästä.

Vierailija
10/10 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, kyllä ne läheisimmät ehkä sittenkin jäisivät. Miesystävälle olen karjunut pahimmat syöverini ja jollain ihmeen tavalla hän on silti vielä tuossa. Ei minun ajatukseni ole niinkään tuomittavia tai kyseenalaisia, vaan pelkästään noloja, esim sairaalloiset pelot ja ahdistukset.