Miksi ihmiset pesee itseään jatkuvasti?
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/0dee1138-b7ee-4119-896b-dc7…
Tuossakin ihmiset ekana ihmettelee, missä tyyppi peseytyy? Kuitenkin ihmiset tekee paljolti siistiä sisätyötä. Ymmärrän jos tekee jotain raskasta ja hikistä työtä.
Itse olen toimistossa töissä ja käyn suihkussa kerran viikossa.
Kommentit (45)
Harrastan joka ilta tunnin liikuntaa. Aika härskiä olisi vaan vetäytyä hikisenä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tajua miksi kerran päivässä pitäisi käydä suihkussa. Itse käyn parin/kolmen päivän välein, ja huomaan kyllä jos haisen. Mutta nää on yksilöllisiä asioita. Tuntuu vaan että jatkuvasta peseytymisestä on tullut normi, ja sitten ihmetellään kun iho kuivuu koppuraksi.
Tämä + allergiat ja jokainen kausiflunssanoro vielä lisäksi. Liika desinfiointi ja hygienian vetäminen överiksi kalahtavat lopulta omaan nilkkaan.
Meidän perhe saunoo lauantaisin, ei allergioita ja monta vuotta on edellisestä flunssastakin. Emme haise, jos joku nyt tulee sitä epäilemään. Itse erityislasten kanssa työskentelevänä saisin takuulla heiltä tiedon asiasta, jos niin olisi.
Aasialaisilla joko on geeni tai ei ole(en muista) josta aiheutuu että ei synny hien hajua (ei tarvitse deodoranneja syystä).
Ilmastonmuutos kun iskee toden teolla, niin näiden hölmöjen jatkuva vaatteiden peseminen ja suihkussa käyminen loppuu kuin seinään. Luuletteko tosiaan, että uudessa järjestyksessä voitte jatkaa tuolla tiellä?
Joudun toisinaan poistumaan bussista jonkun hajusteita päälleen kipanneen ihmisen vuoksi.
Mm. Angel-HAJUvesi pitäisi kieltää lailla.
Arvostan puhtautta ja siisteyttä, joten kannatan päivittäistä suihkua.