Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset pesee itseään jatkuvasti?

Vierailija
16.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/0dee1138-b7ee-4119-896b-dc7…

Tuossakin ihmiset ekana ihmettelee, missä tyyppi peseytyy? Kuitenkin ihmiset tekee paljolti siistiä sisätyötä. Ymmärrän jos tekee jotain raskasta ja hikistä työtä.

Itse olen toimistossa töissä ja käyn suihkussa kerran viikossa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on piinallisen hyvä hajuaisti, joten arvostan puhtautta ja siisteyttä.

Käyn tietenkin suihkussa vähintään kerran päivässä ja käytän puhtaita vaatteita.

Kaikki eivät todellakaan tee niin, joten turhan monet suomalaiset haisevat lialle, hielle, talille, tupakalle tai alkoholille.

Minulla on piinallisen hyvä hajuaisti, mutta minua häiritsee paljon enemmän kaikki hajusteet. Huuhteluaine on mitä ihmiset tuntuu lotraavan litroittain.

Kumma kun nää hajusteherkät häiiriintyy huuhteluaineista ja hajuvesistä, mutta paska, hiki, kusi, rasva, lika... eiii haittaa yhtään. Huuhteluaine saa yökkimään, mutta paskalle haiseva ihminen ei haittaa.

Joudun toisinaan poistumaan bussista jonkun hajusteita päälleen kipanneen ihmisen vuoksi.

Mm. Angel-HAJUvesi pitäisi kieltää lailla.

Arvostan puhtautta ja siisteyttä, joten kannatan päivittäistä suihkua.

Vierailija
42/45 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan joka ilta tunnin liikuntaa. Aika härskiä olisi vaan vetäytyä hikisenä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tajua miksi kerran päivässä pitäisi käydä suihkussa. Itse käyn parin/kolmen päivän välein, ja huomaan kyllä jos haisen. Mutta nää on yksilöllisiä asioita. Tuntuu vaan että jatkuvasta peseytymisestä on tullut normi, ja sitten ihmetellään kun iho kuivuu koppuraksi.

Tämä + allergiat ja jokainen kausiflunssanoro vielä lisäksi. Liika desinfiointi ja hygienian vetäminen överiksi kalahtavat lopulta omaan nilkkaan.

Meidän perhe saunoo lauantaisin, ei allergioita ja monta vuotta on edellisestä flunssastakin. Emme haise, jos joku nyt tulee sitä epäilemään. Itse erityislasten kanssa työskentelevänä saisin takuulla heiltä tiedon asiasta, jos niin olisi.

Vierailija
44/45 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilla joko on geeni tai ei ole(en muista) josta aiheutuu että ei synny  hien hajua (ei tarvitse deodoranneja syystä).

Vierailija
45/45 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos kun iskee toden teolla, niin näiden hölmöjen jatkuva vaatteiden peseminen ja suihkussa käyminen loppuu kuin seinään. Luuletteko tosiaan, että uudessa järjestyksessä voitte jatkaa tuolla tiellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi