Mielestänne maailman kaunein nainen?
Laittakaa kuva/kuvia omasta mielestänne maailman kauneimmasta naisesta, ei mitään perusteluita, vain kuvalinkkejä.
Kommentit (247)
Viidakon tähtöset:Katri, pikkupikku farkkusortseissa,
Zooey on syötävän söpö. Sellainen kainaloon sopiva eikä töröhuuli tyrkky.
http://www.desktopaper.com/great-zooey-deschanel/
T:MIes
Lotte Verbeek, mutta olenkin aina ollut hulluna punapäihin
Monica Bellucci. Jopa lahes viisikymppisenakin han vie minulta kaksikymppiselta tytolta jalat alta.
Punapäät kääntää pään!
Voisiko kaikki laittaa myös naisten nimen siihen viestiin niin ei tarvisi jokaista linkkiä käydä läpi.
Jennifer Lopezia kauniimpaa en tiedä. Ei ikinä uskoii että jo 43 v!!
Scarlett Johansson
Naiset siis pitävät pitkiä, pitkäsäärisiä ja hoikkia naisia kaikkein kauneimpina. Vartalon ja säärien pituuteen ei voi aikuisena itse vaikuttaa, mutta painoonsa voi.
Miksi siis kaikki naiset eivät ole BMI 18-22, jos kerran sellaiset ovat naisten itsensä mielestä kauneimpia?
No eipä esim. Scarlett tai JLo mitään pitkäsäärisiä ole, päinvastoin. Lyhyitä pänniä molemmat, samoin joku Eva Longoria.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:57"]
Naiset siis pitävät pitkiä, pitkäsäärisiä ja hoikkia naisia kaikkein kauneimpina. Vartalon ja säärien pituuteen ei voi aikuisena itse vaikuttaa, mutta painoonsa voi.
Miksi siis kaikki naiset eivät ole BMI 18-22, jos kerran sellaiset ovat naisten itsensä mielestä kauneimpia?
Useimmat joskus nuorempana olleetkin ja silti olleet yhtä tyytymättömiä vartaloonsa kuin nyt. Kenestäkään ehkä otettu silloin kauniita kuvia ja nuorena moni on epävarma ja miellyttämään pyrkivä, vanhemmiten tietää mitä haluaa, eikä se riitä enää, että tietää mitä muut haluavat. Itse pidän varsin hyvin itsestäni nyt ylipainoisenakin enemmän, kuin mitä pidin itsestäni parikymppisenä, jolloin bmi oli 17-18 ja nyt n.26-27. Muistissa kaikki ei-toivottu huomio huoraläppineen ja kähmintöineen, nyt saan olla rauhassa onneksi. Oma mies pitää vartalostani ( tai sitten minusta) ja sanoo aina, että ihan hyvä olet noin ja sen verran ihana mies että kehuu kroppaani jopa ystäviensä edessä. Tai siis suhtautuu siihen positiivisesti eikä nöyryytä, kuten jonkun ääliömies tänäänkin toisessa ketjussa. Tälläisiä kurveja ei kehtaa jättää toisillekaan kuulemma.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:10"]
Useimmat joskus nuorempana olleetkin ja silti olleet yhtä tyytymättömiä vartaloonsa kuin nyt. Kenestäkään ehkä otettu silloin kauniita kuvia ja nuorena moni on epävarma ja miellyttämään pyrkivä, vanhemmiten tietää mitä haluaa, eikä se riitä enää, että tietää mitä muut haluavat. Itse pidän varsin hyvin itsestäni nyt ylipainoisenakin enemmän, kuin mitä pidin itsestäni parikymppisenä, jolloin bmi oli 17-18 ja nyt n.26-27.
[/quote]
Eli siis a) laiskuus ja b) ei koe itsestään huolehtimista vaivan arvoiseksi, kun saa ihailua ja hyväksyntää muutenkin.
Miesten pitäisi olla nirsompia ja ankarampia. Voisivat vaikka ottaa naisista mallia alkajaisiksi: johan alkaisi ajan kanssa naisten keskimääräinen painoindeksi laskemaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:10"]
Useimmat joskus nuorempana olleetkin ja silti olleet yhtä tyytymättömiä vartaloonsa kuin nyt. Kenestäkään ehkä otettu silloin kauniita kuvia ja nuorena moni on epävarma ja miellyttämään pyrkivä, vanhemmiten tietää mitä haluaa, eikä se riitä enää, että tietää mitä muut haluavat. Itse pidän varsin hyvin itsestäni nyt ylipainoisenakin enemmän, kuin mitä pidin itsestäni parikymppisenä, jolloin bmi oli 17-18 ja nyt n.26-27.
[/quote]
Eli siis a) laiskuus ja b) ei koe itsestään huolehtimista vaivan arvoiseksi, kun saa ihailua ja hyväksyntää muutenkin.
Miesten pitäisi olla nirsompia ja ankarampia. Voisivat vaikka ottaa naisista mallia alkajaisiksi: johan alkaisi ajan kanssa naisten keskimääräinen painoindeksi laskemaan.
[/quote]
Haluavatko ne kurittaa hyvinvoivan naisen hajalle, vain siksi, että sinulle kelpaisi mallin kroppa paremmin? Tuollaisten halujen pohjalla naisviha lopulta. Ei se mieskään enää parikymppinen ole, eikä sillä silloinkaan mitään six-backiä ollut. Omasta vartalostani on tullut kaksi lasta ja lisäksi olen hiljaa sitä mieltä, että pieni pyöreys sopii itselleni ja sopinee myös miehelleni. Vanha laiha nainen ei mitenkään näytä enää Playboy-kartanon tuotteelta, teet sille mitä tahansa. Jotenkin sinä säälität minua enemmän kuin minä itseäni, ja luulen ettei sinulla ole rahkeita yhtään kehenkään naiseen tai sitten olet koululainen vielä. Oppia ikä kaikki, jollei sitten syntynyt täksi Laasaseksi, jolla kai pelkkä 50v. villitys meneillään.. Kyllähän minäkin nyt voisin ruveta vaatimaan mieheltäni Hunks-kroppaa, jos haluaisin vaikuttaa naurettavalta.
http://wallpapersus.com/wp-content/uploads/2012/08/Aishwarya-Rai-34.jpg Aishwarya Rai Bachchan
Nimeä en tiedä, mutta tässä on.
http://i1.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/590/draft_lens18517916module153286156photo_1316030328galz_6pack_abs_11.jpg
Rachel Bilson on tosi kaunis
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2010/12/bilson-games/rachel-bilson-video-game-awards-01.jpg