Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen poissaoloviestin laitatte työsähköpostiin, jos olette poissa vaikka vuoden?

Vierailija
16.07.2020 |

Laitatteko tyyliin "Kiitos viestistäsi! Luen sähköpostia seuraavan kerran 1.9.2022" vai ilmoitatteko syyn, esim. "Olen äitiyslomalla 1.9.2022 asti"? En periaatteessa haluaisi kertoa poissaoloni syytä, mutta tuollaisesta ensimmäisen esimerkin kaltaisesta poissaoloviestistä tulee mieleen, että onko tapahtunut näppäilyvirhe, kun kuulostaa pelkältä loman aikaiselta poissaoloviestiltä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskeassa talossa ruputettavana ja luen postia seuraavan kerran vuoden päästä.

Vierailija
22/27 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vtut palajan! kirjoitti:

Mä kierrän vain Kalifornian ja jälleen palajan! Sä lång, suckers ja haista kaavittu!

Mene lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla, tulen takaisin xx.xx.xxxx, paitsi jos tulen uudelleen raskaaksi.

Vierailija
24/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi syytä. Aika jolloin on poissa, info ettei viestiä ohjata itsestään kellekään ja kehen voi olla yhteydessä työasioissa.

Vierailija
25/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi syytä. Aika jolloin on poissa, info ettei viestiä ohjata itsestään kellekään ja kehen voi olla yhteydessä työasioissa.

näin.

Vierailija
26/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan tällaisen. Suosittelen myös muille.

Vierailija
27/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan laittaa tiedon, että viestiä ei ohjata eteenpäin? Se on päivänselvä asia, että viestejä ei ohjata. Ei kai niin sairasta organisaatiota ole, jossa henkilölle X tarkoitetut viestit ohjataan suoraan henkilölle Y.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme