Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalan näköistä, kun nainen on yli 170 cm

Vierailija
26.05.2013 |

Huh. Kyllä naisen kuuluu olla alle 170 cm ja miehen vähintään 180 cm. Muu näyttää tyhmältä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että jalat yltää maahan, eikä sekään ole välttämätöntä, jos on vaikkapa pyörätuolissa. 

Vierailija
42/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi sitten, mitä mieltä sinä olet pitkistä naisista. Siihen kun ei voi vaikuttaa eikä tarvitsekaan voida. Mä ymmärrän jotenkin, jos oma pituus/lyhyys häiritsee, itseään kun usein katsotaan turhan kriittisesti, MUTTA mä en ymmärrä miksi muiden ulkonäkö kiinnostaa siinä määrin että jaksaa tehdä aloituksia keskustelupalstoille.

Kauneus tai söpöys taas ei pituutta katso..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sua harmittaa, mä olen 182 cm ja mies 188 cm. 

- ja mä käytän aika usein korkokenkiä.

Vierailija
44/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin lyhyitä ihmisiä.

Vierailija
45/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 184 ja nainen 162, ja on kyllä juuri fiksun näköinen että mies on pidempi vaikka on korkkarit jalassa, täällä yrittää hujoppi naiset puolustella 172cm miehiään. Typerältä se näyttää uskokaa pois jos korkkareissa olette miestänne pidempiä.

Vierailija
46/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.... mä olen alle 160cm ja mies just ehkä ylettää tohon 170cm..:) Minun mielestä pitkät miehet on komeita, mutta toi omani on aivan ihana ja komea vaikkakin lyhyt. Ja mielestäni (minun mielestäni!) pitkät naiset ovat jotenkin kömpelömpiä. Noh, sekin riippuu ruumiinrakenteesta plus monesta muusta seikasta, JOTEN.......jkljhjkk

Vierailija
47/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin just Victoria's Secret- muotinäytöstä ja hyvältä näytti.

Vierailija
48/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan sinun mielestäsi. Itse olen 171 cm ja tunnen itseni ihan pätkäksi 175 cm ja 178 cm pitkien pitkäsääristen kavereitteni rinnalla. Kaikki vaatteetkin tuntuvat näyttävän heidän päällään paremmilta, vaikka ei tuota pituuseroa niin kauheasti edes ole. En pistäisi pahitteeksi, vaikka itsekin olisin muutaman sentin pidempi. :D Pitkät naiset on upeita ja näyttäviä. Toki lyhyetkin naiset on kauniita ja ennen kaikkea söpöjä. Ei se pituudesta ole kiinni, vaan ennenkaikkea siitä, miten itsensä kantaa.

Vierailija
49/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira Korpi on sopivan pituinen, muistaakseni 167 tai jotain. Kaunis ilmestys kaikin puolin, myös korkkarit jalassa.

Vierailija
50/58 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä nainen. Kaikki, siis kaikki, kaverini on jotain 160 senttisiä kääpiöitä. Näytän ihan joltain sirkuksen vetonaulalta kulkiessani heidän seurassaan. En halua kavereikseni lyhyitä ihmisiä.

Vierailija
51/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 167-168cm lyhyt vai pitkä nainen siis :D

Vierailija
52/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva, jos on pitkät jalat. Jos on lyhyet, näyttää rumalta.

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:44"]

Onko 167-168cm lyhyt vai pitkä nainen siis :D

[/quote]

Vierailija
53/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kamalan näköistä vaan upeaa :) Jos joku 180 cm pitkä nainen vielä vetää yli 10 cm korkokengät jalkaan, niin ai että! Jotenkin tuntuu hassulta, että sitkeässä on uskomus, että kaikki pitkät naiset on miehekkäitä hevosennaamoja. Kuljetteko laput silmillä ja elätte kuplassa? Katsokaa ympärillenne kaupungilla kävellessä, paljon on todella kauniita, huippunaisellisia pitkiä naisia :) En yhtään ihmettele, että aiheuttavat kateutta näin monessa :)

-Amatsoneista tykkäävä lepakkonainen 158 cm

Vierailija
54/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä tarve halventaa joko liian lyhyttä tai pitkää, paksua tai ohutta, niin oikeasti, katsokaa peiliin, siellä se rumuus on eikä niissä muissa ihmisissä.

Vierailija
55/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:16"]

Huh. Kyllä naisen kuuluu olla alle 170 cm ja miehen vähintään 180 cm. Muu näyttää tyhmältä.

[/quote]

Kylläpä teletappia harmittaa kun pitkäsäärinen mallimittainen nainen (10 sentin koroissa) kääntää omankin miehesi pään. Lällällää

[/quote]

Hehe. Hauska kun porukka provosoituu ja taantuu ap:n tasolle. Kaikki naiset on kauniita, oli sitten pitkä tai pätkä, hoikka tai pullukka :) Ainoa mikä rumentaa on toisten ulkonäön mollaaminen!

Vierailija
56/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:03"]

Alle 170 senttiset on räkätappeja.

[/quote]

Yksittäinen ihminen tekee aloituksen, jossa yleistää karkeasti ja sinä päätät haukkua kaikki lyhyet.. Todella kypsää.

Vierailija
57/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pitkät naiset ovat tosi kauniita kauniita hoikkina ja muuten siroina, mutta jos painoa on enemmän alkavat he muistuttaa amatsoneja. Mutta ei kai siinäkään mitään väärää ole. Itse olen 166cm ja olen tyytyväinen. Koen usein olevani todella naisellinen kurveineni.

Vierailija
58/58 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 12:44"]Musta pitkät naiset ovat tosi kauniita kauniita hoikkina ja muuten siroina, mutta jos painoa on enemmän alkavat he muistuttaa amatsoneja. Mutta ei kai siinäkään mitään väärää ole. Itse olen 166cm ja olen tyytyväinen. Koen usein olevani todella naisellinen kurveineni.[/quote]

On muuten totta tuo, että jotenkin vähän lyhyemmälle sopii pieni ylipaino, mutta pitkät alkavat tosiaan amatsooneja muistuttaa, varsinkin jos on vähän romuluinen muutenkin. Silti kyllä olen sitä mieltä, että me kaikki olemme kauniita juuri sellaisina kuin olemme :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi