Kamalan näköistä, kun nainen on yli 170 cm
Huh. Kyllä naisen kuuluu olla alle 170 cm ja miehen vähintään 180 cm. Muu näyttää tyhmältä.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:47"]
Minä rakastan omaa vartaloani. Olen 173 cm pitkä ja painan 52 kiloa. Olen hoikka vaikka syön kuin hevonen. Isäni suvusta olen kai perinyt erittäin siron ja naisellisen rakenteen. Sääret on pitkät ja hoikat.
Käytän varsinkin töissä korkokenkiä. Mittaani olen aina ollut tyytyväinen. En ehdoin tahdoin tahtoisi olla pidempi mutta en missään nimessä myöskään lyhyempi. Tulen iloiseksi aina kun katson peiliin.
[/quote]
Jokainen AV-mamma on tuollainen. Oman elämänsä supermalli.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:47"]
Olen hoikka vaikka syön kuin hevonen.
[/quote]
Uskotaan, niin kuin merihevonen.
Lyhyet on söpöjä, mutta pitkät naiset on näyttäviä ja upeita :) itse olen vain 168 ja ihailen pitkäsäärisiä kauniita naisia.
Hah, me miehen kanssa olemme molemmat 165 cm, miten olemmekin löytäneet toisemme.. :D En haluaisi olla yhtään pidempi, miestäni on vaivannut kun hän on "mieheksi liian lyhyt". Olemme kuitenkin molemmat hoikkia ja kauniita kasvoiltamme, joten olen yrittänyt sanoa miehelle että ajattelisi mieluummin toisin. Hän on perustanut perheen, on onnellinen ja elämässään menestynyt, mitä väliä onko minkä pituinen..
En ole kovin montaa upeaa pitkää naista nähnyt luonnossa... Aika karunnäköisiä useimmat. Mutta minkäpä sille pituudelleen voi. Ja tarkoita yli 175 senttisiä naisia, 170-172 cm ei ole pitkä.
Minusta pitkät, hyvin itsensä kantavat naiset ovat UPEITA! Olisin niin mielelläni 5-10 cm pidempi kuin nyt (169 cm). Missään nimessä en haluaisi olla lyhyt tappi, olkoon sirokin. Heitä ei valitettavasti oteta aina vakavasti esim työelämässä.
Alle 170 senttiset on räkätappeja.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:01"]
En ole kovin montaa upeaa pitkää naista nähnyt luonnossa... Aika karunnäköisiä useimmat. Mutta minkäpä sille pituudelleen voi. Ja tarkoita yli 175 senttisiä naisia, 170-172 cm ei ole pitkä.
[/quote]
Esimerkiksi näyttelijä Krista Kosonen tai balettitanssija Minna Tervamäki.
Itse oon 163 cm ja katoin tätä alotusta että voi hohhoijaa on niitä rumia lyhyitä ja rumia pitkiä, yleistäminen on idioottimaista. Pakko kyllä sanoa, että aika nätisti vaipu nää yli 170cm pituset naiset täällä yhtä alas kun keskustelun aloittaja :) "voi voi ollaan tälläsiä supermalleja ite oot kateellinen teletappi"
Musta on oikeastaan aika huvittavaa, kun mun pituus tuntuu vituttavan ihan avoimesti joitain ihmisiä. Katsovat vihaisina, että miten tuokin on oikein kehdannut kasvaa noin pitkäksi ja sitten vielä julkisella paikalla liikuskelee tavallisten ihmisten joukossa, eikö sitä yhtään hävetä!
Olen 184 senttiä pitkä. Mä olen upea ja ihana päästä varpaisiin. Eikä se fakta vaan muutu miksikään. Ikinä.
No, huh! Mä olen kaksi senttiä alle 170 ja mies kaksi senttiä yli 180. Nyt ei tarvii enää miettiä, näytetäänkö tyhmiltä, kun yhdessä kuljetaan :)
Just olin baarissa 179 cm pituuteni ja korkkareitteni kanssa. Tanssin mielelläni ja yksi mies tuli baaritiskille sanomaan kun juomaa tiasin, miten upeannäköistä se on kun pitkä nainen tanssii kauniisti ja laittaa vielä korkkaritkin jalkaan. Sanoi, että se näyttää todella ylväältä ja upealta.
Makuja on varmasti monia. Pituudelleni en mitään voi, miksi sitä häpeäisin?? :D
T: 179cm ja 63 kg
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:07"]
Musta on oikeastaan aika huvittavaa, kun mun pituus tuntuu vituttavan ihan avoimesti joitain ihmisiä. Katsovat vihaisina, että miten tuokin on oikein kehdannut kasvaa noin pitkäksi ja sitten vielä julkisella paikalla liikuskelee tavallisten ihmisten joukossa, eikö sitä yhtään hävetä!
Olen 184 senttiä pitkä. Mä olen upea ja ihana päästä varpaisiin. Eikä se fakta vaan muutu miksikään. Ikinä.
[/quote]
Vai olisiko se luulo vain sinun korviesi välissä? Itse huomasin huonon itsetunnon aikoina, että ajattelin ihmisten huomioivan minusta piirteitä, joita eivät oikeasti huomioineet. Aika harva kuitenkaan välittää toisen pituudesta, on se sitten 150 tai 190 cm.
Taitaa olla itsetunnossa vikaa näillä pitkillä naisilla, kun tähän roskaketjuun pitää vastailla.
Olen 167 pitkä ja koen olevani juuri sopivan pituinen. Varsinkin alle 160 pitkät näyttävät hassuilta tapeilta ja puolestaan 175 ja siitä yli melkoisilta jättiläisiltä :)
No makuja on monenlaisia, mutta eikös ihmisen seksuaalivalinta menekin niin että lyhyehköt naiset ja pitkät miehet viehättävät enemmän. Pitkät naiset taas pärjäävät paremmin työelämässä. Itselläni ei kyllä ole mitään pitkiä naisia vastaan sinänsä vaan pituus musta tekee ihmisestä vaan näyttävämmän, kunhan tuli mieleeni.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:16"]
Huh. Kyllä naisen kuuluu olla alle 170 cm ja miehen vähintään 180 cm. Muu näyttää tyhmältä.
[/quote]
Just joo ja ihmisenhän on mahdollista valita itselleen juuri sinua miellyttävä pituus. Kylläpä oli taas aivoton aloitus. Ei voi kuin ihmetellä näitä älynväläyksiä!
Viestisi näyttää todella tyhmältä.
Aloittaja on oikeassa. Pitkä nainen on ruma. Kaikki yli 70 cm naiset pitäs poikkasta jalat polvista poikki.
Minä rakastan omaa vartaloani. Olen 173 cm pitkä ja painan 52 kiloa. Olen hoikka vaikka syön kuin hevonen. Isäni suvusta olen kai perinyt erittäin siron ja naisellisen rakenteen. Sääret on pitkät ja hoikat.
Käytän varsinkin töissä korkokenkiä. Mittaani olen aina ollut tyytyväinen. En ehdoin tahdoin tahtoisi olla pidempi mutta en missään nimessä myöskään lyhyempi. Tulen iloiseksi aina kun katson peiliin.
Tietysti ymmärrän että makuja on monia. Minusta tärkeintä on se, että itse olen erittäin tyytyväinen omaan kehooni. Maailmassa on vain kauniita ihmisiä, pituudesta tai painosta riippumatta. Jokainen tavallaan. :)