Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö rentoutumaan lasten päikkäreiden aikana?

Vierailija
26.05.2013 |

Minä en pysty, olen koko ajan varuillani jos vauva herää. Nytkin se on nukkunut jo tunnin, ja olen koko ajan lähtövalmiudessa, koska vartin sisään se kuitenkin herää. Aika rasittavaa oikeastaan, olisi ihanaa voida vain olla ja möllöttää ja nauttai rauhasta. Mites muilla? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ensimmäinen lapsi? Ja vielä aika pieni? Kyllä tuo tunne ohi menee ajan kanssa :)

Vierailija
2/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vauva-ajasta sen, että se oli juuri tuollaista, että piti olla koko ajan valmiustilassa vastaamaan kutsuun, kunnes alkoi muodostua selkeä päivärytmi... Periaatteessa minulla on ihan hyvä mahdollisuus rentoutua päikkäriaikana. Nykyään lähes 2-vuotias taapero nukkuu noin 1,5-2,5 tunnin päikkärit. Meillä on säännöllinen päivärytmi, josta pidetään aika tiukasti kiinni. Useimmiten päikkäriaika menee tietokoneen ääressä, mutta en tiedä, onko keskusteluryhmissä roikkuminen niin rentouttavaa... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, joo esikoinen on ja ikää kohta 8kk. Olisi niin mukavaa, jos tietäisi, että nyt se nukkuu 2h ja piste :D Tai edes tunnin... Puolen tunnin jälkeen olen koko ajan valmiudessa.

Vierailija
4/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Päinvastoin, olen ihan helvetin huonolla tuulella, jos lapsi ei nuku.

Vierailija
5/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty rentoutumaan. Enkä osaa aloittaa mitään järkevää tekemistä (lukeminen, siivoaminen ym.), kun koskaan ei voi tietää koska vauva herää. Mulla on kolme lasta ja vauva-ajat ovat aina olleet mulle yhtä stressaavia, koska tunnen olevani jatkuvassa "valmiustilassa". Myöskään yöllä en nuku hyvin ja nukahtaminen on vaikeaa.