Onko sellaisista varsi-imureista mihinkään?
Ajattelin keittiön nurkkaan sellaisen hankkia pikasiivousta varten, josko helpompi ja nopeampi olisi sillä imuroida murut. Mutta onko ne kuinka tehokkaita? Mitä merkkiä suosittelet?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Terävälastalla saa murut nopsaan pois matoilta ja lattialta, lähtee myös pöly. Ne vetäisee yhteen kohtaan ja poistaa kostealla talouspaperilla. Sinituotteella on matoille samanlaista tarranauhapuhdistinta (En muista oikeaa termiä) kuin vaatteille on, sitä olen itse ajatellut hankkia.
Lastalla on myös kätevä ottaa matot.😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terävälastalla saa murut nopsaan pois matoilta ja lattialta, lähtee myös pöly. Ne vetäisee yhteen kohtaan ja poistaa kostealla talouspaperilla. Sinituotteella on matoille samanlaista tarranauhapuhdistinta (En muista oikeaa termiä) kuin vaatteille on, sitä olen itse ajatellut hankkia.
Lastalla on myös kätevä ottaa matot.😒
Millaisia mattoja teillä on että lähtee lastalla murut? Ap
electrolux ergorapido meillä, ainoana imurina. aivan mahtavan kätevä ja kahden aikuisen taloudessa riittää hyvin ainoaksi. sit muuten lastalla lattiat etc. ja extraplussana mies innostui imuroinnista älyttömän paljon kun tuo imuri meille talvella tuli. niin helppo kun pysyy itsestään pystyssä, jos tarvii vaikka siirtää jotain ja tosi kevyt kun on moottori alhaalla. taipuu hyvin sohvan ja sängyn alle ja on vielä irrotettava rikka-imuri osa keittiökäyttöön. ja hintakaan ei ollu tarjouksessa ku joku 125e.
Ihme imurimoguleita täällä kommentoimassa... ei tarvi maksaa 600€ saadakseen ihan kelpo imuri. Meillä on ollut Nilfisk-merkkinen varsi-imuri ja nyt hankittiin Nordic House -merkkinen. Maksoi alle satkun ja hyvin imee keittiön lattialta leivänmurut ja muut arkisotkut.
Jos ei teillä levitetä pussillista kissanhiekkaa lattioille päivittäin, niin varmasti riittää keskihintaluokan varsi-imuri.