Apua! Joku hakkeroinut HUUTO.NET -tunnukseni! Mitä teen?
Muutit omia tietojasi Huuto.netissä 24.5.2013 klo 18:45:45
käyttäjätunnuksella july11. Jos et ole tehnyt muutoksia itse, ota
viipymättä yhteys asiakaspalveluun:
Eli tällainen ilmoitus mulle tuli s-postiin. En ole käynyt aikoihin koko Huuto.netissä, eikä mulla ole siellä mitään tavaroita myynnissä.
Otin s-postitse yhteyden asiakaspalveluun, mutta sehän on kiinni vkloppuisin.
Mitä teen?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:46"]
minä soittaisin 112 nyt, ja kertoisin asiasta, ne voi sitten neuvoa, sehän voi joku ihminen lähettää rahat jo tänään eli täytyy nopeasti ilmoittaa
[/quote] Ja pistää huutajalle yksityisviestillä ilmo että ko. myyjä on hakkeri
[/quote]
Eihän niitä yksityisviestejä voi lähettää, jos ei pysty kirjautumaan sisään. Ja eikös siinä vielä pitänyt olla tunnistautunut, jotta voi lähettää yksityisviestejä? Nyt äkkiä yhteys poliisiin!
Salasana on varmaan ollut helppo arvata tai sitten se on ollut noissa nettiin vuotaneissa listoissa missä on kymmeniä tuhansia käyttäjätunnuksia eri palveluihin ja monet käyttää samaa salasanaa eri paikoissa mikä on virhe. Kannattaa katsoa ettei sähköpostiinkin olla tunkeuduttu.
Salasana on varmaan ollut helppo arvata tai sitten se on ollut noissa nettiin vuotaneissa listoissa missä on kymmeniä tuhansia käyttäjätunnuksia eri palveluihin ja monet käyttää samaa salasanaa eri paikoissa mikä on virhe. Kannattaa katsoa ettei sähköpostiinkin olla tunkeuduttu.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:13"]
Otin s-postitse yhteyden asiakaspalveluun, mutta sehän on kiinni vkloppuisin.
[/quote] Varmaan tuon takia se otettiin juurikin perjantaina haltuun, jotta asialle ei voi tehdä mitään kun asiakaspalvelu on vapaalla.
Onkos Jesse vastannut mitään viestin laittajalle. Kuis on mahtanut asian kanssa käydä
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:46"]
minä soittaisin 112 nyt, ja kertoisin asiasta, ne voi sitten neuvoa, sehän voi joku ihminen lähettää rahat jo tänään eli täytyy nopeasti ilmoittaa
[/quote] Ja pistää huutajalle yksityisviestillä ilmo että ko. myyjä on hakkeri