Apua! Joku hakkeroinut HUUTO.NET -tunnukseni! Mitä teen?
Muutit omia tietojasi Huuto.netissä 24.5.2013 klo 18:45:45
käyttäjätunnuksella july11. Jos et ole tehnyt muutoksia itse, ota
viipymättä yhteys asiakaspalveluun:
Eli tällainen ilmoitus mulle tuli s-postiin. En ole käynyt aikoihin koko Huuto.netissä, eikä mulla ole siellä mitään tavaroita myynnissä.
Otin s-postitse yhteyden asiakaspalveluun, mutta sehän on kiinni vkloppuisin.
Mitä teen?
Kommentit (67)
No kai nyt ilmoitit edes poliisille? Nimissäsi on myyty tietokone, ja ostaja saattanut maksaa sen nettipankissa sille sinuna esiintyvälle. Uudet tunnukset voit toki luoda, mutta niiden hyväksymisessä kestää muistaakseni vuorokauden. Jopa ylläpito aukee sitä ennen.
Eikö joku palstailija voisi auttaa kanssapalstalaista ja heittää yksityisviestin ostajalle?
Loin uuden käyttäjätunnuksen ja maksuin Huuto Plus -palvelun, mutten pääse lähettämään yksityisviestiä tuolle Jesse H:lle! Mitä teen? Voisko joku auttaa mua ja lähettää tohon ketjun alkupäässä olevaan linkkiin tälle Jesse H:lle viestiä, että myyjä on joku aivan muu kuin minä?
Olisin kiitollinen avusta <3
Terveisin, ap
Niinpä, yrittäkää te ketkä olette tunnistautuneet. Minulta se ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:19"]
Loin uuden käyttäjätunnuksen ja maksuin Huuto Plus -palvelun, mutten pääse lähettämään yksityisviestiä tuolle Jesse H:lle! Mitä teen? Voisko joku auttaa mua ja lähettää tohon ketjun alkupäässä olevaan linkkiin tälle Jesse H:lle viestiä, että myyjä on joku aivan muu kuin minä?
Olisin kiitollinen avusta <3
Terveisin, ap
[/quote]Pääsetkö sinne keskustelupalstalle levittämään sanaa? Josko sieltä joku vois sua neuvoa paremmin
Laitoin viestiä tästä keskustelusäikeestä tuolle Jesselle, noin varmuudeksi. Asiasta maininta myös Huuto.netin keskusteluosiossa.
Tein sähköisen rikosilmoituksen äsken. Koetan päästä levittämään sanaa tuonne palstalle!
ap
En pääse kirjoittamaan tuonne minnekään! Ilmeisesti tunnistautumistani ei ole hyväksytty vielä:(
Eli kaikki mitä on tehtävissä on nyt tehty. Enempää ei pysty. Toivottavasti minuun otetaan huomenna Huuto.netistä yhteyttä.
Jos teistä joku pääsee tuonne Huuto.net -keskusteluihin kirjoittamaan, niin levittäkäähän varoituksen sanaa kyseisestä huijarista! Kiitos!
ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 15:53"]
En pääse kirjoittamaan tuonne minnekään! Ilmeisesti tunnistautumistani ei ole hyväksytty vielä:(
Eli kaikki mitä on tehtävissä on nyt tehty. Enempää ei pysty. Toivottavasti minuun otetaan huomenna Huuto.netistä yhteyttä.
Jos teistä joku pääsee tuonne Huuto.net -keskusteluihin kirjoittamaan, niin levittäkäähän varoituksen sanaa kyseisestä huijarista! Kiitos!
ap
[/quote]
Joku on sinne jo laittanut tietoa tästä ketjusta
Onko ilmon tiedot sun? eli oletko sinä savonlinnasta jne.?
Sulje tunnuksesi heti ja ylläpito sitten tarvittaessa avaa ne.
Huijarithan etsii juuri sellaisia tunnuksia joita ei ole aikoihin käytetty joten suosittelen et lopettaa omansa jos ei aio käyttää tai käy siellä edes kerran puolessa vuodessa jos ei myymässä tai ostamassa niin muokaamassa tietojaan ja kirjottamassa omaa kuvaustaan josta huijarit näkee et tunnusta tarkkaillaan.
Toi läppärikuvio on tosi outo. Mahtaakohan Jessekään olla aito, ei kukaan voi olla noin tyhmä?
Kone saattaa huijarilla olla, varastettu sellainen eli ei kaikki myy eioota.
Ei oo ilmoituksen tiedot minun. Olen ihan muualtapäin Suomea.
Omaa tunnusta en pysty lopettamaan, koska huijari on muuttanut salasanaani :(
Hienoa, jos joku on ollut ystävällinen ja käynyt ilmoittamassa tästä asiasta Huuto.netin keskusteluihin <3 Täytyisi vielä tuolle läppärin huutajalle saada tietoa asiasta.
ap
Voithan pyytää uuden salasanan meiliusi ja muutat sen. kohdassa "olen unohtanut salasanani"
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 16:19"]
Voithan pyytää uuden salasanan meiliusi ja muutat sen. kohdassa "olen unohtanut salasanani"
[/quote]
Ei auta enää kun hakkeri on siirtänyt tunnuksen omiin nimiinsä eli ilmoitus menisi hänelle ei AP:lle.
Pyysin jo uuden salasanan, mutta MINUN meiliini ei se ainakaan tullut se uusi salasana :(
Kiitos sinulle, joka kävit laittamassa huijarista ilmoituksen huutiksen keskusteluihin <3 Kävin äsken katsomassa siitä otsikon.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 16:23"]
Pyysin jo uuden salasanan, mutta MINUN meiliini ei se ainakaan tullut se uusi salasana :(
Kiitos sinulle, joka kävit laittamassa huijarista ilmoituksen huutiksen keskusteluihin <3 Kävin äsken katsomassa siitä otsikon.
ap
[/quote]Tuossa aikaisemmin joku myös kertoi laittanaansa viestin tuolle ostajalle
eli huijari on nyt tietoinen siitä että ap on huomannut asian. mahtaa olla kiire saada rahat jesseltä vielä tämän päivän aikana.
Lähetin Jesselle yksityisviestin,että myyjän tunnus on ilmeisesti kaapattu ja kehoitin olemaan maksamatta konetta.Huutiksen keskustelupalstalla on tästä kyseisestä keskustelusta tehty avaus,jota kehotin myös viestissäni menemään katsomaan.
Ok, yritän luoda uuden tunnuksen! Kiitos avusta!
ap