Mies jätti ghostaamalla, ystäväni menossa tämän mökille
Jaa, mitäs tästä pitäisi ajatella?! Tapailin hyvän ystäväni siskon ex-miestä. Mies ”jätti” ghostaamalla, ilman mitään syytä.
Nyt pyysi ystävääni käymään mökillään katsomassa uutta varastoa ym.mitä on sinne laitellut.
Ja tokihan ystäväni menee, kun ex-sukulaisia ovat.
Mitä mieltä?🤔
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Siis ystäväsi tapailee siskonsa ex-miestä? OK. Pysy kaukana hänestä.
Ei, vaan minä tapailin ystäväni siskon exää (eronneet kauan sitten, sisko jo uusissa naimisissa).
Ystäväni on perheellinen, naimisissa oleva, ei mitään intressiä ko.mieheen muuta kuin hyvät välit siskonsa exään.
Ap
Hmm, miten mies kehtaa ghostata, kun on tuttuja... noloa!
Eikö exän ystävä saa olla? Tapaan sännöllisesti siskoni exän, onhan hän ystäväni. On myös siskoni ystävä edelleen.
mut siis miksi ap ei tajua, ettei tuota miestä kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö exän ystävä saa olla? Tapaan sännöllisesti siskoni exän, onhan hän ystäväni. On myös siskoni ystävä edelleen.
mut siis miksi ap ei tajua, ettei tuota miestä kiinnosta?
No on toi nyt vähän huonoa käytöstä mieheltä, jos on jotain ollut ja sitten vaan ei vastaa toivotukseen ym.
Ghostaaminen on rumaa. Mutta sehän tarkoittaa katoamista, eli sitä että mies on estänyt sinut kaikissa somekanavissa. Kun teillä on yhteisiä tuttuja niin aika noloa mieheltä. Mutta tämä ei missään nimessä ole sinun kaverisi ongelma, vaan ihan sinun ja miehen kahdenkeskinen asia. Eihän se kaveri voi siihen sekaantua, koska soppa sakenisi ihan mahdottomaksi. Tulisi vielä se siskokin vedettyä mukaan, joka on ihan ulkopuolella koko jutusta. Muuten, et kai ole antanut aihetta estoille? Oletko takertunut liikaa, soitellut, viestitellyt häiritsevästi yms. tai käyttäytynyt muuten omivasti tai sopimattomasti?
Hoida siis ihan itse miehen kanssa koko asia tai jätä sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen on rumaa. Mutta sehän tarkoittaa katoamista, eli sitä että mies on estänyt sinut kaikissa somekanavissa. Kun teillä on yhteisiä tuttuja niin aika noloa mieheltä. Mutta tämä ei missään nimessä ole sinun kaverisi ongelma, vaan ihan sinun ja miehen kahdenkeskinen asia. Eihän se kaveri voi siihen sekaantua, koska soppa sakenisi ihan mahdottomaksi. Tulisi vielä se siskokin vedettyä mukaan, joka on ihan ulkopuolella koko jutusta. Muuten, et kai ole antanut aihetta estoille? Oletko takertunut liikaa, soitellut, viestitellyt häiritsevästi yms. tai käyttäytynyt muuten omivasti tai sopimattomasti?
Tässä ap. Kiitos kommenteista!
Harmittaa vaan tilanne tosi paljon.
Mies ei ole estänyt minua, jättänyt vastaamatta kahteen viestiin (enkä aio todellakaan viestitellä enempää).
Ap
No kahta viestiä ei kyllä voi sanoa häirinnäksi millään muotoa.
Nolo kundi.
-ohis, mies
Törkeää mieheltä! Voi olla kohtelias vaikka ei olisi enää kiinnostusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole estänyt minua, jättänyt vastaamatta kahteen viestiin (enkä aio todellakaan viestitellä enempää).
Ap
Ghostaus on täydellinen katoaminen toisen elämästä. Pariin viestiin vastaamatta jättäminen ei ole sitä. Joka tapauksessa muite ei voi sotkea kahdenvälisiin juttuihin. Jos mies ei vastaa sinulle, niin menetkö itkemään sitä ystävällesi? Pitäisikö ystäväsi ojentaa miestä vai selvittää puolestasi suhteen tila? Lyhyet tapailusuhteet hiipuvat usein juuri noin. Ei ole enää mitään sanottavaa, eikä se suhde ole ollut niin pitkä tai läheinen, että kaivataan jotain loppuselvityksiä. Sellainen tämä oli nyt tässä - viesti on tyly, ellette ole riidelleet. Miten edes tehdä pesäero tyylikkäästi ja kumpaakaan nolaamatta? Suoraan sanominen on aina tylyä ja selitykset pahentavat asiaa. Ehkä se mies laittaa sinulle vielä viestin, kun keksii mitä siinä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ghostaus on täydellinen katoaminen toisen elämästä. Pariin viestiin vastaamatta jättäminen ei ole sitä. Joka tapauksessa muite ei voi sotkea kahdenvälisiin juttuihin. Jos mies ei vastaa sinulle, niin menetkö itkemään sitä ystävällesi? Pitäisikö ystäväsi ojentaa miestä vai selvittää puolestasi suhteen tila? Lyhyet tapailusuhteet hiipuvat usein juuri noin. Ei ole enää mitään sanottavaa, eikä se suhde ole ollut niin pitkä tai läheinen, että kaivataan jotain loppuselvityksiä. Sellainen tämä oli nyt tässä - viesti on tyly, ellette ole riidelleet. Miten edes tehdä pesäero tyylikkäästi ja kumpaakaan nolaamatta? Suoraan sanominen on aina tylyä ja selitykset pahentavat asiaa. Ehkä se mies laittaa sinulle vielä viestin, kun keksii mitä siinä sanoa.
Pitäisikö ap n antaa siis vain olla? Itse en pystyisi. Haluan aina saada selityksen ja jonkun loppuklausuulin. Mutta mä olenkin varmaan hankala tapaus, kun en tyydy. Siitä on tullut paljon ongelmia. Joskus olisi tosiaan vaan parempi antaa olla.
-ketjua aiemmin kommentoinut
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä tajunnut tätä hommaa... niissä piireissä missä mä liikun, jokainen saa itse vapaasti valita kenen kanssa ovat tekemisissä ja kenen kanssa eivät. Kukaan ulkopuolinen ei määrää kenenkään tuttavuuksia/ystävyyksiä/parisuhteita. Pienellä paikkakunnalla asun, se on ihan varmaa että jokainen on jonkun mutkan kautta tehnyt jotakin mikä jotakuta toista harmittaa, eihän sitä olisi voinut olla edes omien vanhempiensa kanssa tekemisissä.
Näin juuri. Pienistä piireistä kannattaa hankkiutua eroon jos ei kestä tätä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ignooraa hänet, ei ole wörtti!
Tämä!
Onko tässä mitään mitä edes voisi tehdä? Eipä auta kuin joskus olla junan matkustajana?
Onko se mies joku pienen paikkakunnan naistenmies? Käynyt jo läpi kaikki naiset tuostakin kaveriporukasta. Onko kylällä ketään, jota hän ei vielä olisi iskenyt?
PS. Mikä kunta on kyseessä, tulemme kaikki uteliaina katsomaan, miltä se mies näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onko se mies joku pienen paikkakunnan naistenmies? Käynyt jo läpi kaikki naiset tuostakin kaveriporukasta. Onko kylällä ketään, jota hän ei vielä olisi iskenyt?
PS. Mikä kunta on kyseessä, tulemme kaikki uteliaina katsomaan, miltä se mies näyttää.
Eipä taida olla. Helsinki, ja pitkä avioliitto tuon ystäväni siskon kanssa takana. Koko elämässään ehkä 3 suhdetta.
Ap
Ap jatkaa: nyt yhteinen ystävä on huomannut miten asia minua vaivaa. Kysyi, jos hän sanoisi/laittaisi tälle miehellä viestiä että ”X ei voi hyvin, teidän täytyy puhua”.
Sanoin, että ehkei kannata (sotkeutua tähän).
Pelkään, että ystävä menee kuitenkin ja sanoo/viestittää jotain.
Mitä mieltä? Miten tällaisen tilanteen enää voi hoitaa kunnialla?
Ap
"Katsomaan varastoa" kuulostaa jonkin huonon leffa juonelta.