Onneksi luen brittisanomalehtiä ja käytän Redditiä. Löysin sieltä Graalin maljan krapulaan. Tämä juoma parantaa krapulan välittömästi
Verkkokaupasta tilasin brittijuomaa, Irn Bru (24tlk 25e) jota kaikki ylistävät parhaaksi krapulalääkkeeksi. Edes tutkijat ei tiedä, mikä yhdiste juomassa parantaa krapulan, koska sen resepti on niin tarkoin varjeltu. Eipähän tarvitse enää kärsiä laiskoista sunnuntaista.
https://www.thescottishsun.co.uk/news/3691755/irn-bru-hangover-cure-res…
Kommentit (11)
Ei parantanut mun krapulaa Skotlannin reissulla vuosia sitten. Mutta mausta kyllä tykkään.
Eikö olisi vain helpompaa ja kustannustehokkaampaa olla hankkimatta krapulaa?
Ilmankos ne britit pystyvät juomaan illalla itsensä sammumispisteeseen ja sit aamu ysiltä heti skarppina koulutuksessa
Illalla Special Brew, aamulla Irn Bru.
Siis tää APn linkin alla oleva professori vietti 10 vuotta ryypäten ympäri maailmaa ja se oli tutkimustyötä.
Krapula on rahvaan liikkeelle laskema huhu, totesivat bättrefolket.
Pietarilainen Vodka parantaa krapulan takuuvarmasti paremmin. Itse suosin Ruski Standardia, mieluiten Platinum, mutta harmaakin käy paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää APn linkin alla oleva professori vietti 10 vuotta ryypäten ympäri maailmaa ja se oli tutkimustyötä.
Ollapa akateeminen.
Mitä vttua??? Löysit Irn Bruta suomalaisesta verkkokaupasta! Olen jo 9 vuoden ajan suunnittelut muuttavani Britteihin ihan vaan koska siellä kokemukseni mukaan tuo juoma parantaa krapulan. Kiitos että toit tämän tietooni.