Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hieman ottaa päähän "ystävä"

Vierailija
25.05.2013 |

Kyllä silloin otetaan yhteyttä kun tarvitaan jotakin, mutta ei nähtävästi koskaan muuten. Tosi surullista, minä kun luulin että tässä oikeasti oltaisiin ystäviä. Mutta ei kai sitten

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sinä yhteyttä tähän kaveriin? Vai onko se vain yksipuolista?

Vierailija
2/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus yhdestä lähipiirin mammasta. Ollaan mielin kielin kun on jotain vailla, muuten ei kuulu ikinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heivasin tuollaisen kaverin, välillä harmimttaa kun kuitenkin pidin hänestä, mutta en jaksanut olla se valituksen kerääjä kun kaikki muut sai ilon ja onnen ja parhaat viikonloput ikinä.

Mä sain ruikutukset, kitinät ja lapsia hoitoon.

Vierailija
4/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Pitkä ystävyys on muuttunut siten että ystävä pitää minua itsestäänselvyytenä, ottaa yhteyttä kun tarvitsee jotain. Muuten ei vastaa aina edes puheluihin ja jos ehdotan tapaamista niin "ei ehdi".

"Ystävyys" pyörii hänen ehdoillaan :( 

En tiedä mitä tekisin. En haluaisi laittaa välejä poikki kun takan on kuitenkin niin pitkä ystävyys ja läheinen suhde.

Vierailija
5/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä, jonka mielestä maailma pyörii hänen napansa ympärillä. Tykkäs puhua vain ja ainoastaan itsestään. Päivästä riippuen oli joko ylimielinen ja omahyväinen, tai sit itsesäälissä pyörivä ruikuttaja. Mulla meni pikkuhiljaa hermo. Jossain vaiheessa rupesin laskemaan puheluista, että monesko menossa, ennen kuin kysyisi edes pienesti mitä mulle kuuluu. Pariinkymmeneen päästessä totesin itselleni, että en halua ystäväkseni tuommoista ihmistä. Heivasin hienovaraisesti tyypin pois elämästäni, eikä kaduta.