Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen ja hänen avustajansa suuttuivat, kun silitin tämän naisen opaskoiraa

Vierailija
17.09.2022 |

He tulivat samalle bussipysäkille ja koira haisteli minua päin. silitin koiraa. Avustaja sanoi minulle kovaan ääneen "sitä koiraa ei saa koskea" Ja olen ihan normaalin näköinen/oloinen ja selvinpäin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin saa kajota pölvästi olet.

Vierailija
2/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet vähän yksinkertainen kyllä. Työssä oleviin koiriin ei saa tietenkään koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on ihan selvä ettei palvelukoiraa häiritä eikä silitellä. Se on työssä.

Vierailija
4/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira on töissä, häiritsit pahasti keskittymistä. Miten voit olla noin tyhmä

Vierailija
5/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämäkin ole provo. Ei noin tietämätön voi olla.

Vierailija
6/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että on ihan yleisesti tiedossa, että töissä oleviin koiriin ei kosketa.

Vierailija
7/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tykkään koirista todella paljon ja tekisi mieli silittää, ajattelen silti että se koira on töissä enkä halua häiritä sitä mitenkään.

Vierailija
8/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira on töissä, häiritsit pahasti keskittymistä. Miten voit olla noin tyhmä

En nyt ihan tiedä, miksi pitää aloittajaa haukkua. Eivät ne opas- ja avustajakoirat nyt niin yleisiä ole, että jokaiselle olisi selvää, ettei niitä saa silitellä. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
9/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli sellainen trolli että tiesi jo ennen avaamista, että av-mammat menevät lankaan.

Vierailija
10/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi olla niin pihalla, ettei tiedä, ettei työkoiria, ja aivan erityisesti opaskoiria, silitellä! Nyt järki käteen!

Vierailija
11/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opaskoira on työtehtävässä. Sitä EI silitetä vaikka tulisi miten nuuhkimaan.

Vierailija
12/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku tavallinen ihminen selvin päin voi olla niin pölvästi, ettei tiedä sitä, että työssä oleviin koiriin ei saa koskea? Ei poliisikoiriin, ei opaskoiriin eikä tarkemmin ajatellen muutenkaan vieraisiin koiriin.

Jaa että lankaan? No ihan oikeasti tuollaisia tampioita on luultavasti tämän palstan lukijoissa enemmän kuin arvaammekaan.

Vierailija
13/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei todellakaan saa koskea, mutta ei saa myöskään antaa koiran haistella muita.

Vierailija
14/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkään koirista todella paljon ja tekisi mieli silittää, ajattelen silti että se koira on töissä enkä halua häiritä sitä mitenkään.

Tämmöinen nykypäivän minä minä -selitys. Niihin ei saa koskea, koska ne ovat töissä. Ei sillä ole merkitystä mitä sinä ajattelet, miltä susta tuntuu tai mistä sinä tykkäät tai miten sä koet tilanteen.

Vierailija
15/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin, ihan kaupungin keskustassa liikkuu nainen pyörätuolilla ja avustajakoira mukana aina ilman hihnaa.

On niin hienoa nähdä se miten koira toimii, tuijottaa taukoamatta avustettavaa omistajaansa, että ei tulisi mieleenkään mennä siihen väliin.

Vierailija
16/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen nykypäivän minä minä -selitys. Niihin ei saa koskea, koska ne ovat töissä. Ei sillä ole merkitystä mitä sinä ajattelet, miltä susta tuntuu tai mistä sinä tykkäät tai miten sä koet tilanteen.

Niinpä. Missä kohtaa tarinaa se oikea trolli oikeastaan piileekään? Kaikenlaista viheltäjää tuolla maailmalla menee, ja toisaalta ihan arkiset tavikset, järkevän oloiset ihmiset, pöljäilevät.

Vierailija
17/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölhö trolli ap leikkii lukutaidotonta.

Vierailija
18/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelet varmaan tullin huumekoiriakin.

Rahakoirat eivät sinua varmaan merkkaa, uskoisin.

Vierailija
19/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullin labbari juoksenteli matkustajien joukossa ja pysähteli laukkujen ja reppujen kohdalle pieneksi hetkeksi. Muistan kun tuli tunne... rapsutan koiraa 😁

Hillitsin itseni 😌

Vierailija
20/26 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän