Ystävä kadonnut elämästä?
Onko teille käynyt koskaan niin että kaveri/ysyävä olis kadonnu yhtäkkiä elämästänne mitään ilmoitamatta ilman että teillä olis ollu riitojakaan yms? mulle kävi just niin tässä noin kuukausi sitten, tosin merkkejä siitä että olisin hänen mielestä kuta kuinkin rasittava, oli ilmassa jo sitä ennenkin. onko teille käyny koskaan samoin kuin minulle, että teillä ollu ystävä johon ootte päättäny katkasta kaikki välinne samall tavoin? ja miksi?
Kommentit (4)
Näin kävi n. 12 v sitten, mutta silläkin sitten lienee tarkoituksensa, pääsin kasvamaan aikuiseksi ja vanhemmaksi ihan omalla tavallani, ilman mitään teini-iän aikaista johtajaa. Tällainen, niin ikävältä kun se tuntuukin avaa uusia ovia uusille ystävillee ja suhteille ja omalle ajatttelulle.
Mulla ystävä katosi, kun löysi uuden miehen, oli sinkku löytäessään. Kirjoitinkin tästä joskus, mies ei halua olla kanssani tekemisissä, koska isäni ja hänen isänsä ovat riidoissa - älytöntä että muiden ihmisten sotkut vaikuttavat . Ei ystävä ole tätä kertonut, mutta osaan aavistaa että siitä johtuu.
On käynyt kyllä. Tosin mun tapauksessa on hiukan epäselvää kumpi katosi kumman elämästä. Tais käydä niin, että kerran tää ystävä/kaveri soitteli enkä päässyt vastaamaan ja kun en soittanut takaisin, niin ei ottanut enää yhteyttä. Itse en ottanut enää yhteyttä häneen päin, koska en oikein ymmärrä hänen suhdettaan erääseen henkilöön.
On, itse asiassa montakin kertaa. Se on kyllä tosi vittumaista. Tuntee itsensä tosi tyhmäksi ja loukatuksi. Ja tuntuu, ettei ole merkinnyt toiselle _yhtään_ mitään, kun voi niin helposti hylätä elämästään kokonaan.