Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 80 häävierasta paljon vai vähän?

Vierailija
25.05.2013 |

Eli onko meille tulossa isot vai pienet häät? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pienet, 200 alkaa olla isot häät

Vierailija
2/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 80 häävierasta, ja minusta ne olivat aika keskikokoiset/pienet häät. Meillä on pieni suku, ja kaikki oli kutsuttu, joissa jotenkin henki pihisi + kaikki kaveritkin mahtuivat. Joillakin on niin suuri suku, että pelkkiin synttäreihin osallistuu 40 ihmistä, ylioppilasjuhliin varataan sapuskat vähintään sadalle jne. ja joiden häät paisuisivat valtaviksi kekkereiksi jos eivät rajaisi vieraslistaa. Olen ollut häissä joissa on 200 vierasta, ja se määrä ihmisiä tosiaan jo näkyykin jossain.

Vierailija
4/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paljolta väkimäärältä, mutta onhan tosiaan suuremmistakin määristä kuultu. Tarkistakaa, että kaikille kutsutuille on istumapaikka ja tarjoilu varattuna. + itsenne ja mahdolliset kuokkavieraat. 

Vierailija
5/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso ja läheinen suku (45 henkilöä). Miehen suvusta kutsutaan valikoiden ne, jotka mies haluaa (15 hlöä). Loput 20 kavereita. -ap

Vierailija
6/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimäärä

Vierailija
7/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo luku tulee jos on sisaruksia kummallakin, setiä, tätejä, enoja. Vanhempien uussuhteet, serkut ja kummin kaimat, ystävät, koulu ja opiskelukaverit, harrastuskaverit jne.

Vierailija
8/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai muut tiedä onko tuo sopiva luku vai ei??

Mun poikani häissä oli n 40 vierasta - vanhemmat, hengissäolleet isovanhemmat, sisarukset lapsineen ja parhaat ystävät eikä muita. Halusivat mielummin enemmän luksusta pienelle porukalle kuin keskivertoa puolelle kylälle.