Onko kukaan käyttänyt synnytyslakkina silinterihattua?
Kommentit (25)
18 Lierihattua minäkin ajattelin, sellaista pitsikuvioista ja jopa kokovartalorusketuksen ottoa ennen h-hetkeä ja sellaiset todella isot aurinkolasit kruunaavat kokonaisuuden. Oletko tilannnut jo valokuvaajan, jos saa udella?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:57"]
18 Lierihattua minäkin ajattelin, sellaista pitsikuvioista ja jopa kokovartalorusketuksen ottoa ennen h-hetkeä ja sellaiset todella isot aurinkolasit kruunaavat kokonaisuuden. Oletko tilannnut jo valokuvaajan, jos saa udella?
[/quote]
Miehen serkku harrastaa valokuvausta, sillä on järjestelmäkamera. Se lupasi tulla kuvaamaan. Me säästetään kun ei käytetä ammattikuvaajaa.
Mulla oli mariskooli päässä luonnonmateriaalista valmistetulla nauhalla esikoisen kanssa. Ajattelin muumimukia (ehkä kaksi) seuraavan kanssa.
24 Uusin trendi kuulemma onkin sellainen muumimukilakki
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:25"]
Anoppi antoi vanhan synnytyslakkinsa minulle kun kerroin raskaudesta. 70-luvun retrokuosia, ja vielä ruskeaa sellaista. Itku tulee kun joutuu nyt synnyttää se päässä. Itse ajattelin ostaa sellaisen leveälierisen hatun että näyttäis stten synnärikuvissa paremmalta.
[/quote]
Sulle voisi sopia Marimekon unikkokuosinen synnytyslakki esimerkiksi keltaisena tai kirkkaan punaisena. Siinä on hieman leveämpi lieri, kun Marimekon rantahatussa, mutta ei kuitenkaan ihan niin leveä kuin oikeassa sombrerossa.
[/quote]
Kiitti vinkistä. Menen ens viikolla ostaan sellaisen ja sitten laitan sinne alle sen anopin ruman retrolakin.