Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär muutti kotoa, eikä pidä mitään yhteyttä, vaikka olimme todella läheisiä

Vierailija
15.07.2020 |

Voiko tämä johtua miehestä, jonka luo muutti? En voi ymmärtää, miksi kaikki loppui kuin seinään, onko se teidän mielestä normaalia? En tarkoita, että pitäisi joka päivä soitella tai tavata, vaan sellaista tavallista viestittelyä, mitä oli ennen hänen lähtöään. Kuukauden sisällä on tullut 2-3 viestiä ja pari kertaa on käynyt hakemassa jotain unohtunutta tavaraa, yleensä mun työpäivän aikana. Pelkään, että mies alkaa eristää häntä entisestä elämästä. Olen välillä hirveän huolissani ja surullinen. Annan heidän kuitenkin olla rauhassa omissa oloissaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ollut aina vanhemmat jotka pitää yhteyttä. Hyvin harvoin lapset soittaa.

Vierailija
22/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään soitellut äidille, nuoret odottaa yleensä, että vanhemmat soittaa ja viestittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä varmaan ahdisti tuo alituinen ja pakollinen yhteydenpito.

Mikä alituinen ja pakollinen yhteydenpito? Älä keksi omiasi.

Aloituksesta tulee mieleen serkkuni, joka ihmettelee mitä vikaa omissa lapsissa on, kun he katkaisivat välit täytettyään 18. Vika ei koskaan ole hänessä.

Vierailija
24/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain yhteistä tekemistä tyttäresi kanssa, ehdota lounasta ja/tai kutsu pariskunta säännöllisesti syömään esim kerran kuussa.

Vierailija
25/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokaa joku uusi perinne. Kerran kuussa laitatte ruokaa/käytte ravintolassa/ulkoilua. Jos olette olleet läheisiä, tiedätte mitä tykkäätte yhdessä tehdä.

Vierailija
26/29 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne! Tytär muutti pois lapsuudenkodista poikaystävän luo, eikä pitänyt yhteyttä. Olin huolissani, koska myös me olimme erittäin läheisiä. Annoin hänen olla ja ottaa etäisyyttä meihin. Ajattelin, että on kyseessä normaali napanuorankatkaisu tilanne. Tätä kesti noin neljä vuotta kunnes tytär erosi poikaystävästään. Kävi ilmi, että yhteydenpito meihin ei ollut toivottavaa poikaystävän mielestä. Jälkeenpäin olemme jutelleet asiasta ja se pätkä elämää on ollut raskas tytölle, mutta opettavainen, eikä varmaankaan enää " tottele" tällaisia kieltoja. ny tytär on taas kuin ennenkin, läheinen mutta elää omaa elämäänsä. On yhteydessä vähän liikaakin. Heh. Kerroit, että teillä on ollut läheiset välit, olen varma, että hän palaa taas luoksesi kun aika on sopiva.

Uskon, että olet huolestunut, mutta mikäli ei ole viitteitä päihteisiin, ei varmaankaan ole mitään vaaraa. Yritä olla ajattelematta asiaa sen suuremmin.

Vierailija
27/29 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisistä ja rauhoittavista vastauksista! Oli tosi surullinen olo eilen, mutta nyt on parempi mieli.

Ap

Vierailija
28/29 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ei koskaan soita tai viestittele oma-aloitteisesti. Kerran havahduin ettemme olleet olleet yhteyksissä 4 kk... Että juuh. Oli hänen elämänsä onnellisin päivä kun muutin pois kotoa, ja on tunnustanut asian suoraan. 

Mun äiti soittaa max kerta vuoteen. Ei halua koskaan tavata eikä ole edes nähnyt kahta lapsistani koskaan (ainoita lapsenlapsia)

Ei kaikkia vaan kiinnosta. Mä olisin halunnut lähelset suhteet mutta äiti ei halunnut olla läheinen koskaan, ei edes lapsena.

Ap sulla vähän sama homma että et voi pakottaa toista osapuolta pitämään yhteyttä tsi olemaan läheinen. Jos toinen ei halua, mitään et voi tehdä.

Vierailija
29/29 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä varmaan ahdisti tuo alituinen ja pakollinen yhteydenpito.

Mikä alituinen ja pakollinen yhteydenpito? Älä keksi omiasi.

Aloituksesta tulee mieleen serkkuni, joka ihmettelee mitä vikaa omissa lapsissa on, kun he katkaisivat välit täytettyään 18. Vika ei koskaan ole hänessä.

Mun vanhemmat ihmettelee samaa, ja vielä kehtaavat haukkua että on kiittämättömiä lapsia!

Eivät näe mitään yhteyttä siihen että isä hakkasi meitä lapsi koko kotona asumisen ajan, nöyryytti ja alisti, elimme pelossa koko ajan.

Nyt sitten on typerät lapset kun eivät pidä yhteyttä ja ole ”kiitollisia”. En keksi kyllä yhtään asiaa mistä pitäisi olla kiitollinen.