Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhliin juustokakku ja täytekakku?

Vierailija
25.05.2013 |

Onko tyhmää jos on molemmat? Tykätään niin kovasti molemmista:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi tyhmää? Jos on isot juhlat niin on järkevä olla useampi kakku ja miksi silloin ei voisi olla vaihtoehtoja? Mä ainakin syön mieluummin juusto- kuin täytekakkua jos voi valita.

Vierailija
2/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voileipäkakku. Täytyyhän olla makian päälle hieman suolaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut kalliita ostaa mutta kannattaa itse opetella.

Vierailija
4/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista eli vastaan: kiitos, molemmat.

Vierailija
5/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis makeaa olisi näiden kakkujen lisäksi pätkistiikerikakku, joka on mehevä, vaikka on kuivakakku sekä porkkanapiirakkaa. Suolaisena olisi savulohipiiras, tortillarullia ja täytettyjä palttonappeja. 

Vierailija
6/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että juhlissa on paljon lajeja tarjolla, joten voi olla noin samantapaisiakin lajeja pöydässä.

Vierailija
7/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 09:55"]

Siis makeaa olisi näiden kakkujen lisäksi pätkistiikerikakku, joka on mehevä, vaikka on kuivakakku sekä porkkanapiirakkaa. Suolaisena olisi savulohipiiras, tortillarullia ja täytettyjä palttonappeja. 

[/quote]

Ilman muuta molemmat jos vaan jaksat ja haluat. Ihmiset tykkää erilaisesta. Itse en tykkää kummastakaan ihan kauheasti, en myöskään tiikerikakusta, mutta se ei ole sinun vikasi. Minulle juhlissasi maistuisivat nuo suolaiset, varsinkin savulohipiiras. Vielä ihanampaa olisi jos jaksaisit tehdä piiraan myös jollain muulla täytteelläkin, vaikka noissa on jo ihan ok :) Tai jotain muuta suolaista. Muista, että nykyisin ihmiset ihan kahvijuhlissakin syövät enemmän suolaista kuin makeaa tarjottavaa, eli laita suhteessa suolaista vähän enemmän jos teet paljon makeaa.

Mukavia juhlia!

Vierailija
8/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, olettepa kannustavia:)

Vierailija
9/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, että olisi molemmat :) nam!

Vierailija
10/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee 2 täytekakkua ja iso juustokakku. Juustokakku tulee kokonaan ilman kananmunaa ja gluteenia; maitotuotteet käy näille ihmisille, joita ajatellen tämän teen. Kuitenkin niin iso juustokakku, että sitä voi muutkin ottaa. Maidotttomillekin tulee tarjottavaa toki. Suolaisia leivonnaisia tulee useita erilaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä