Laihdutus ei onnistu, avioero??
Ei onnistu, 45kg ylipainoa, mies ei sano suoraan että haluaa mun laihtuvan, no ennen sanoi, nyt kai luovuttanut kun lihon ja lihoin koko ajan.
. Ei tuo mies motivoi, ei terveys, joskus ulkonäkö että dieetti voi kestää jopa 5 päivää.
Mietin eroa, saisi varmasti kunnon motivaatiota kun pitää hankkia uusi mies. Olisi aikaakin, kun lapset vain joka toinen viikko itsellä. Haluan näyttää hyvältä mutta tuo motivaatio hukassa..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkärille. Tarvitset apua vähintäänkin pääsi kanssa, luultavasti myös ravitsemusterapeuttia ja laihdutuslääkettä.
En voi hakea mielenterveys apua, koska mies pelkää lastensuojeluilmoitusta.
Ap
Ihan kiva provo, tähän asti onnistuit. Mutta jos oikeasti olisit tosissasi, niin sä käytät kyllä vaan tekosyynä tuota eroamista. Mitä hyötyä pitemmällä tähtäimellä siitä olisi, jos jättäisit miehesi, laihduttaisit, jotta saisit uuden miehen ja kun olet ehkä sitten saanut sen uuden miehen, lihoisit taas uudestaan? Koska valitettavasti siinä kävisi niin, sen pystyy päättelemään sun tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkärille. Tarvitset apua vähintäänkin pääsi kanssa, luultavasti myös ravitsemusterapeuttia ja laihdutuslääkettä.
Ap
Ai tää oli tää sama tapaus. Ja sanottiin jo silloin, että ei sellasesta tehdä lastensuojeluilmoitusta. Mutta mukavampihan on vain jättää apu hakematta, ahmia ja valittaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
12kiloa sain pois, kun oli pieni sivuromanssi. Sitten se mies jätti tuosta noin vaan ja lihoin 17kg suruissani ahmiessa, ja nousu suunta vaan jatkuu.
Ap
Jos tämän kirjoittaja on oikea ap, niin ansaitset kilosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAi tää oli tää sama tapaus. Ja sanottiin jo silloin, että ei sellasesta tehdä lastensuojeluilmoitusta. Mutta mukavampihan on vain jättää apu hakematta, ahmia ja valittaa vauvapalstalla.
Ehdotin avun hakemista ennen koronaa, mies oli ehdottomasti EI:n kannalla, sanoi että pärjätään ja selvitään muutenkin. No, ei selvitä, 8kg tullut talvesta lisää. Mikä mun päässä on vialla?? Kaikki muut on iloisia, normaaleja, hoikkia salihirmuja, sitten ole minä! Päästä sairas, joka ei onnistu edes laihtumisessa :( eikä uskalla salille naurun kohteeksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhan kiva provo, tähän asti onnistuit. Mutta jos oikeasti olisit tosissasi, niin sä käytät kyllä vaan tekosyynä tuota eroamista. Mitä hyötyä pitemmällä tähtäimellä siitä olisi, jos jättäisit miehesi, laihduttaisit, jotta saisit uuden miehen ja kun olet ehkä sitten saanut sen uuden miehen, lihoisit taas uudestaan? Koska valitettavasti siinä kävisi niin, sen pystyy päättelemään sun tekstistä.
Jos saisin 45kg pois, en todellakaan enää lihoisi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan näyttää hyvältä. Mutta ei, aina kusee dieetti PMS oireisiin viimeistään.
Tänään olen vetänyt paistinpottuja, suklaata, juustoisia lämpimiä leipiä, nakkikeittoa.
Syömisen himo on VALTAVA, lähetin lapsen kauppaan hakemaan sipsiä ja jäätelöä.
Samalla voivottelen kuinka ruma vanha läski olen. Syöminen lohduttaa. Tää on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAi tää oli tää sama tapaus. Ja sanottiin jo silloin, että ei sellasesta tehdä lastensuojeluilmoitusta. Mutta mukavampihan on vain jättää apu hakematta, ahmia ja valittaa vauvapalstalla.
Ehdotin avun hakemista ennen koronaa, mies oli ehdottomasti EI:n kannalla, sanoi että pärjätään ja selvitään muutenkin. No, ei selvitä, 8kg tullut talvesta lisää. Mikä mun päässä on vialla?? Kaikki muut on iloisia, normaaleja, hoikkia salihirmuja, sitten ole minä! Päästä sairas, joka ei onnistu edes laihtumisessa :( eikä uskalla salille naurun kohteeksi
Ap
Eihän sinun nyt hyvänen aika tarvitse salille mennä! Ihan ensimmäiseksi ruokavalio kuntoon, aloita vaikka siitä ettet enää liho ja sitten alat vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEihän sinun nyt hyvänen aika tarvitse salille mennä! Ihan ensimmäiseksi ruokavalio kuntoon, aloita vaikka siitä ettet enää liho ja sitten alat vähentää.
Mies paasaa ja media paasaa että salille mars! Jos haluaa laihtua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEihän sinun nyt hyvänen aika tarvitse salille mennä! Ihan ensimmäiseksi ruokavalio kuntoon, aloita vaikka siitä ettet enää liho ja sitten alat vähentää.
Mies paasaa ja media paasaa että salille mars! Jos haluaa laihtua
Ap
He ovat väärässä. Kaikkein tärkeintä on ruokavalio. Liikunta on tärkeää myös, mutta vain pieni osa painonpudotusta.
Ei lihota kun on pääasiassa vettä.