Laihdutus ei onnistu, avioero??
Ei onnistu, 45kg ylipainoa, mies ei sano suoraan että haluaa mun laihtuvan, no ennen sanoi, nyt kai luovuttanut kun lihon ja lihoin koko ajan.
. Ei tuo mies motivoi, ei terveys, joskus ulkonäkö että dieetti voi kestää jopa 5 päivää.
Mietin eroa, saisi varmasti kunnon motivaatiota kun pitää hankkia uusi mies. Olisi aikaakin, kun lapset vain joka toinen viikko itsellä. Haluan näyttää hyvältä mutta tuo motivaatio hukassa..
Kommentit (31)
Sun pitäis ihan itte motivoida itsesi ja laihduttaa ihan itsesi tähden. Läskit on sinun ei kenenkään muun joten se motivaatio ja toteutuskin on yksinään sinun. Laihtuminenhan on se helpoin osuus. Sen jälkeen pysyt siinä laihduttamassasi painossa lopun ikääsi.
Laihdutuslääke auttaa. Saa lääkäriltä, pyydät vain reseptin.
Tuskin motivoidut silloinkaan muta omapa on asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä sut sika.
Tämä on jo jotain.
Sulla tuntuu olevan motivaatio ulkoisissa tekijöissä, miltä näytät ja miten saat uuden miehen. Ei ihme ettei onnistu ja motivaatio hukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuusleikkaus
Siinä olisi hyvä olla pää terve. Leikkauksesta ei ole pitkäaikaista hyötyä, jos leikattavan pää on pipi.
Haluan näyttää hyvältä. Mutta ei, aina kusee dieetti PMS oireisiin viimeistään.
Tänään olen vetänyt paistinpottuja, suklaata, juustoisia lämpimiä leipiä, nakkikeittoa.
Syömisen himo on VALTAVA, lähetin lapsen kauppaan hakemaan sipsiä ja jäätelöä.
Samalla voivottelen kuinka ruma vanha läski olen. Syöminen lohduttaa. Tää on niin vaikeaa.
Jos mies sinut hyväksyy lihavuudestasi huolimatta, sinä kiität häntä eroamalla.
Jaloa.
12kiloa sain pois, kun oli pieni sivuromanssi. Sitten se mies jätti tuosta noin vaan ja lihoin 17kg suruissani ahmiessa, ja nousu suunta vaan jatkuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sinut hyväksyy lihavuudestasi huolimatta, sinä kiität häntä eroamalla.
Jaloa.
Ei paljon lohduta, kun en kehtaa poistua kotoa kuin pakosta tai pimeällä.
Ap
Mene lääkärille. Tarvitset apua vähintäänkin pääsi kanssa, luultavasti myös ravitsemusterapeuttia ja laihdutuslääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkärille. Tarvitset apua vähintäänkin pääsi kanssa, luultavasti myös ravitsemusterapeuttia ja laihdutuslääkettä.
En voi hakea mielenterveys apua, koska mies pelkää lastensuojeluilmoitusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan näyttää hyvältä. Mutta ei, aina kusee dieetti PMS oireisiin viimeistään.
Tänään olen vetänyt paistinpottuja, suklaata, juustoisia lämpimiä leipiä, nakkikeittoa.
Syömisen himo on VALTAVA, lähetin lapsen kauppaan hakemaan sipsiä ja jäätelöä.
Samalla voivottelen kuinka ruma vanha läski olen. Syöminen lohduttaa. Tää on niin vaikeaa.
Jätä keitto pois ,se lihottaa.
Tän on pakko olla provo. "Kun pitää hankkia uusi mies." Miksi pitää? Ei pidä eikä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi hakea mielenterveys apua, koska mies pelkää lastensuojeluilmoitusta.
Ap
Mieluummin antaa vaimon syödä itsensä hengiltä? Kiva mies. Sitä paitsi sinähän olit jättämässä hänet.
Jätä sut sika.