Mahtavia isejäkin on olemassa
Minusta tuntuu aina, että miehiä ei arvosteta tarpeeksi vanhempina. Totta kai ymmärrän, että on niitä isejä jotka eivät ole kiinnostuneet lapsiensa kasvattamisesta. Mutta tuntuu että yleistetään liian paljon...
Nimittäin minun mieheni on kyllä niin mahtava isi! En kyllä ITSE ole voinut käyttää näitä lauseita :
-" En pääse liikkumaan kotoa, olen äitin" (Minä kyllä pääsen, pääsisin vaikka aina silloin kun miehellä on vapaata. Aina sanoo että jos haluat tavata ystäviä, voin katsoa tyttöä. Pääsen salille/ jumpalle 3-5 kertaa viikossa hän katsoo neitiä.)
-"Joudun tekemään kaiken yksin" ( En joudu, vaikka olen kotona. Mies kyllä meillä siivoaa myös tätä meidän huushollia. )
-"Olen niin väsynyt" (kyllä joskus on raskaita päiviä, mutta niistä kerrotaan avoimesti miehelle ja hän auttaa.)
P.S mieheni käy siis töissä
Meillä kyllä äiti ja isä ovat ihan samanarvoisia ihmisiä. Minä en kyllä ole yhtään parempi vaikka olenkin ÄITI ja mieheni ei ole yhtään huonompi vaikka onkin ISI. Äiti ja isi = yhtä arvokkaita, saman arvoisia, yhtä tärkeitä
Arvostan häntä niin paljon, rakastan häntä niin paljon.
Ja hän on niin hyvä isä
Rakkaudella Annika
Kommentit (6)
Mulla sama juttu. Pidän vain asian ihan itselläni sillä olen oppinut että ympärillä olevat, katelliset naiset voivat haluta tuhota perheemme. Näin on käynyt kerran. Melkein. Onneksi miehelläni ja minulla on hyvä ja avoin keskusteluyhteys ja puimme mieltä painavat ja vaivaavat asiat halki niinkuin kaksi aikuista, tasavertaista ihmistä vain voivat puhua.
Tästä lähin tiedän, että minulla on arvokas kultakimpale kotonani kenestä kannattaa pitää kiinni!
isejä??
oikeesti, opettele äidinkielesi kielioppisäännöt
huoh taas näitä jdadjfpsfspfksfskf :D
Minullakin on samanlainen mies :)
Aivan mahtava mies enkä kyllä pois vaihda!
Minun veljeni on mahtava isä tyttärilleen, huolehtivainen, rakastava, avulias, ystävällinen, jämäkkä ja hellä. Olen usein toivonut, että lasteni isä olisi osannut olla yhtä hyvä isä omille lapsilleen. Valitettavasti toiveeni ei ole toteutunut.
Samaa mieltä ja mulla on kans miehenä tosi hyvä isä.
Monesti kun seuraan miten miehet ovat lastensa kanssa niin melkein tulee tippa silmään kun huolehtivat niin mukavasti ja lapset ovat selvästi isälle todella rakkaita ja tärkeitä.