Minna Parikan kukkarot huutonetissä
Siis mitä ihmettä? Ihmiset huutaa tosissaan jollain 30 eurolla noita lehden mukana kylkiäisenä tulevia Minna Parikan sydämenmuotoisia Oh My Dear!-kukkaroita? Sain itse sellaisen Olivian mukana ja pettymys oli suuri: kukkaro on niin pieni, että sinne ei mahdu edes pankkikortti (okei, yksi mahtuu jos oikein päin taittelee vaan silloin sinne ei mahdu mitään muuta, kun joutuu niin kovasti kikkailemaan saadakseen kortin sinne) ja materiaali on MUOVIA! Ei nahkaa nähnytkään. En ymmärrä alkuunkaan, miten Parikka on edes antanut nimensä käytettäväksi moiseen leluun... ja arvioksi lehden mukaan arvioitu melkein 98e :D sallikaa mun nauraa! Laukun valmistus on maksanut varmaan materiaaleineen 2e ja Parikan nimi loput.
Ja pointtina oli: älkää ihmiset menkö halpaan, kukkaro on naurettavan pieni ja järkyttävää muovimateriaalia.
Kommentit (30)
Mikä on teidän mielestänne sopiva lähtöhinta Parikan kukkarolle? Ajattelin laittaa myyntiin Huutikseen... :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:58"]
Mikä on teidän mielestänne sopiva lähtöhinta Parikan kukkarolle? Ajattelin laittaa myyntiin Huutikseen... :)
[/quote]
1 e?
Vitosella voisin ostaa kolikkokukkaroksi.
Olen kanssa katsellu kun näitä koitetaan myydä alkaen 25e hinnalla.
Paikallisella kirpputorilla sellaista tässä just katselin ja 15 hinnallakin jäi vielä odottamaan ottajaansa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:31"]
Vitosella voisin ostaa kolikkokukkaroksi.
Olen kanssa katsellu kun näitä koitetaan myydä alkaen 25e hinnalla.
Paikallisella kirpputorilla sellaista tässä just katselin ja 15 hinnallakin jäi vielä odottamaan ottajaansa.
[/quote]
Minä näin kirppiksellä vitosella. Melkein ostin kolikkokukkaroksi, mutta tuli tämä ketju mieleen, ja jätin ostamatta :D Ajattelin että olisi kurja ajatella AV:tä aina kun maksaa jotain pikkurahalla.
Noh, annoin sen 'ihastuttavan hurmaavan design-laukun' jo 8v. tytölle leikkeihin.
Mutta mikä mua ärsyttää vieläkin enemmän on se miten ne kehtaa edes koko sitä Olivia lehteä myydä?!? Järkyttävää - anteeks nyt vaan - paskaa koko lehti täynnä, ei mitään järkeä missään jutussa mun mielestä, mainoksetkin oli sisällöltään parempaa kuin ne lehden jutut. Ei ikinä enää mulle kiitos vaan.
No ei ole Minna Parikka brändi tämän perusteella ihan Louis Vuittonin veroinen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:10"]
Noh, annoin sen 'ihastuttavan hurmaavan design-laukun' jo 8v. tytölle leikkeihin.
Mutta mikä mua ärsyttää vieläkin enemmän on se miten ne kehtaa edes koko sitä Olivia lehteä myydä?!? Järkyttävää - anteeks nyt vaan - paskaa koko lehti täynnä, ei mitään järkeä missään jutussa mun mielestä, mainoksetkin oli sisällöltään parempaa kuin ne lehden jutut. Ei ikinä enää mulle kiitos vaan.
[/quote]
Itse asiassa minä tykkään Olivian artikkeleista. Muotisisältö yms. on kehnompaa kuin muissa muotilehdissä, mutta eipä muoti minua enää kiinnostakaan. Olivian "asia-artikkelit" ovat yleensä todella mielenkiintoisia ja monipuolisia, verrattuna moniin "asialehtiinkin".
Mä tykkään kyllä oliviasta lehtenä. Kukkarosta en nyt sano mitään (yök).
Tekstit on hyviä ja hanna jensenistä nyt aina plussaa. Ne yhden sivun muotijutut on hyviä siinä, ne jossa onjoku yksi asu/avaintuote tms. Muuten katselen muotijutut ulkomaisista lehdistä.
Ehdottomasti tasokkaampi kuin esim Elle joka on mielestäni jotenkin rumasti taitettu ja jutut suurimmaksi osaksi käännetty muiden maiden elleistä.
Tais mennä muovikukkarot kaupaksi lopettamisuutisen jälkeen, kun enää ei Huudosta tai Torista löydy.
Nämä tiedot kannattaisi varmaan kertoa huutonetin kommenteissa, ettei ostajat mene halpaan.