Naiset ei sitten ymmärrä kuin raskasta on olla vahva mies
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kun naiset ei ole niin vahvoja 🙄
Niinpä. Kaikki pelon tunteet jää kokematta
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet lihava, et vahva.
:D Näin se on, olen pahoillani ap. Muut näkevät sinut vain läskinä äijänä.
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa kokeilemaan
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa kokeilemaan
ap
Äiti opetti, että miehiä ei saa itkettää. Salilla isot pojat sanoi, että älä käy nöyryyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa kokeilemaan
ap
Äiti opetti, että miehiä ei saa itkettää. Salilla isot pojat sanoi, että älä käy nöyryyttämässä.
tuu tänne käymään niin katotaan..
ap
No ymmärretään, mulla on se miehen rooli perheessä. Teen miesten hommat, olen pääelättäjä, teen päätökset ja kyllä, vastaan myös turvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No ymmärretään, mulla on se miehen rooli perheessä. Teen miesten hommat, olen pääelättäjä, teen päätökset ja kyllä, vastaan myös turvallisuudesta.
Niinpä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa kokeilemaan
ap
tuu tänne käymään niin katotaan..
ap
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
ap
Niin ymmärsitkö että olen nainen?
Määrittele tuo vahva: Onko vahvuutta se, että pitää lihakset "kunnossa" ja siksi viettää salilla 3-4 tuntia joka päivä?
Minulla on yksinhuoltajana ensinnäkin oma työ, työmatkat, kodinhoito, ruoanlaitto, lasten tarpeista huolehtiminen. Hoidan kotitalouden rahaliikenteen, sijoitukset, säästöt, velat yksin. Hoidan kodin askareet yksin/hankin palkattua työvoimaa. Hoidan auton yksin/hankin palkattua työvoimaa. Hoidan vanhojen vanhempieni asiat yksin/hankin palkattua työvoimaa.
Juu, en ymmärrä mitä vaatii olla vahva mies. Minulla ei ole edes aikaa pohtia asiaa. ei ole myöskään aikaa käydä salilla 3-4h joka apäivä.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tuo vahva: Onko vahvuutta se, että pitää lihakset "kunnossa" ja siksi viettää salilla 3-4 tuntia joka päivä?
Minulla on yksinhuoltajana ensinnäkin oma työ, työmatkat, kodinhoito, ruoanlaitto, lasten tarpeista huolehtiminen. Hoidan kotitalouden rahaliikenteen, sijoitukset, säästöt, velat yksin. Hoidan kodin askareet yksin/hankin palkattua työvoimaa. Hoidan auton yksin/hankin palkattua työvoimaa. Hoidan vanhojen vanhempieni asiat yksin/hankin palkattua työvoimaa.
Juu, en ymmärrä mitä vaatii olla vahva mies. Minulla ei ole edes aikaa pohtia asiaa. ei ole myöskään aikaa käydä salilla 3-4h joka apäivä.
Tässä on VAHVA ihminen, joka sattuu olemaan nainen, tällä kertaa. Mieskin olisi vahva jos tekisi saman.
Onko sinulla mies52v nyt hieman vaikea päivä, kun on tuollaista tyhjää uhoamista?
Vahavat miehet ei uikuta joka asiasta , sama koskee meitä vahvoja naisiakin. Olen ihmetellyt joskus asiaa -nainen
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies52v nyt hieman vaikea päivä, kun on tuollaista tyhjää uhoamista?
Aloitustekstiin viitaten mulla on vahvana miehenä aina vaikeaa..kantaa tätää maailmaa hartioillaan
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitustekstiin viitaten mulla on vahvana miehenä aina vaikeaa..kantaa tätää maailmaa hartioillaan
ap
Ok. Mikä sen parempi paikka kun kantaa sitä täällä. Naisten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ok. Mikä sen parempi paikka kun kantaa sitä täällä. Naisten keskellä.
Niinhän sitä luulisi. Puolet on miehiä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kaikki pelon tunteet jää kokematta
mies52v
Mitäs jos pelkää vahvoja miehiä?