Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei sitten ymmärrä kuin raskasta on olla vahva mies

Vierailija
15.07.2020 |

Ei millään ymmärretä

mies52v

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva mies joka ruikuttaa itsesääliä ja syyllistää muita vauvapalstalla? Bruh.

Vierailija
22/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kun naiset ei ole niin vahvoja 🙄

Niinpä. Kaikki pelon tunteet jää kokematta

mies52v

Mitäs jos pelkää vahvoja miehiä?

Niin mutta kun multä jää pelon tunteet..tuntematta. Tämä on raskasta

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mies52v nyt hieman vaikea päivä, kun on tuollaista tyhjää uhoamista? 

Aloitustekstiin viitaten mulla on vahvana miehenä aina vaikeaa..kantaa tätää maailmaa hartioillaan

ap

Ok. Mikä sen parempi paikka kun kantaa sitä täällä. Naisten keskellä.

Niinhän sitä luulisi. Puolet on miehiä

ap

Ilmankos täällä on niin persekipeä ilmapiiri aina. Menen nyt syömään tukevasti, kun meillä on sitä painoeroa kymmeniä kiloja. Tai sitten haluan saada tasoitusta otteluumme tuomalla paikalle rasvatun kää piön.

Vierailija
24/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mies52v nyt hieman vaikea päivä, kun on tuollaista tyhjää uhoamista? 

Aloitustekstiin viitaten mulla on vahvana miehenä aina vaikeaa..kantaa tätää maailmaa hartioillaan

ap

ap

Ilmankos täällä on niin persekipeä ilmapiiri aina. Menen nyt syömään tukevasti, kun meillä on sitä painoeroa kymmeniä kiloja. Tai sitten haluan saada tasoitusta otteluumme tuomalla paikalle rasvatun kää piön.

Niin. Naisten aivot ei ole kovin suuret

ap

Vierailija
25/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaaat isot miehet kasvavat rauhallisiksi ja ooopperassakin luihuus kuvataaan hoikkien korkeaääänisten miesten rikollisuuudeksi, sitä mitä hitlerkin oli.

Vierailija
26/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvaaat isot miehet kasvavat rauhallisiksi ja ooopperassakin luihuus kuvataaan hoikkien korkeaääänisten miesten rikollisuuudeksi, sitä mitä hitlerkin oli.

Ei ole tuttu mies. Taisi olla vegaani

ap

Vierailija
27/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys on fyysisestä vahvuudesta, niin ymmärrän, että sen ylläpito on todella raskasta. En minäkään viitsisi punttisalilla treenata.

Vierailija
28/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Hyvin tietotekniikkaa ymmärtävänä ihmisenä tiedät, että koko ei kerro mitään tehosta. Tähän väliin jaadijaadi jaa, jonka kumpikin tietää, eikä siitä tarvitse keskustella. Sinä olet nyt samaa mieltä kanssani, että esimerkkisi oli huono.  Tässä välissä toivotan aurinkoista iltaa, koska sinä taas käyt vähän rasittavaksi. En jaksa keskustella pölhöjä enempää.

Vierailija
29/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ei ole. Ne on kaikki uuuleja vain. Pari miestä ehkä. Enkä ole ollenkaan varma että sinä olet yksi niistä miehistä.

Vierailija
30/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Hyvin tietotekniikkaa ymmärtävänä ihmisenä tiedät, että koko ei kerro mitään tehosta. Tähän väliin jaadijaadi jaa, jonka kumpikin tietää, eikä siitä tarvitse keskustella. Sinä olet nyt samaa mieltä kanssani, että esimerkkisi oli huono.  Tässä välissä toivotan aurinkoista iltaa, koska sinä taas käyt vähän rasittavaksi. En jaksa keskustella pölhöjä enempää.

Minä en ymmärrä kyllä oikeastaan mistään mitään, ja olen vielä laiska, mutta ei tarvikkaan kun naiset on keksitty

ap

Vierailija
31/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vahva joka ei pelkää, vaan se joka pelkää mutta uskaltaa kohdata pelkonsa.

Vierailija
32/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Minä en ymmärrä kyllä oikeastaan mistään mitään, ja olen vielä laiska, mutta ei tarvikkaan kun naiset on keksitty

ap

No jos minä hieman vielä sivistän, niin naisen aivot toimii tehokkaammin kuin miehen, siksi myös naiset tarvitsee unta enemmän kuin mies. Se johtuu aivojen rakenteesta ja toiminnasta. Tästä ei seuraa nyt tällä erää luentoa neurologiasta. Se siitä. Onneksi sinulla on naiset, olisit muuten ihan hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi