Missä maailmassa eläisit mieluiten näistä: Harry Potter, LOTR, Pirates of the Caribbean, Pieni talo preerialla vai Muumilaakso?
Mihin noista haluaisit ja miksi! Osa toki aivan fantasiaa verrattuna muihin.
Ja missä roolissa haluaisit maailmassasi elää?
Kommentit (58)
Lotr on monipuolisin ja kaunein! Se luonto on uskomaton vrt. kuiva preeria
Potter-maailma, toki jästisyntyisenä velhomaailmaan päätyessä alkaisi nyppiä takapajuisuus. Ei voisi käyttää nettiä tai muutakaan koska taikuudelle altistaminen sekoittaisi systeemit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preerialla.
Miksi?
Kysytkin vielä! Onnela, jossa paha saa aina paikkansa ja ihmiset ovat lähimmäistään arvostavia uskovia, hyviä ihmisiä.
Harry Potter. Kasvoin näiden kirjojen mukana ja olivat iso osa lapsuutta ja nuoruutta.
Potter. Siellä ransut eivät hypi silmille.
Harry Potter, mutta vain jos olisin itsekin noita.
HP jos ois velho eikä mikään muggle..
Kuulemma ois feeniks höyhenellä varustettu 53 senttinen hopealehmuskeppi ja sijoitettu hufflepuffleihin.
Mulla selkeästi on SILMÄ. Moiset kepit ei muille tuu.
Pysyisin pieni talo preeriassa maaimlassa.
Muumilaakso kuulostaa parhaalta.
Nuuskamuikkunen olisin mielelläni, vaikka tosielämässä olen kyllä yksi mörkö.
Muumilaaksoon! Voisin olla Muumipeikon sisko, joka iskee Muikkusen
Joku banksin culture voisi olla ihan kiva.. mutta varmaan suht turhauttava ku kaikki vaan on niin ärsyttävän täydellistä. Mitä ny huvikseen rakentamaan planeettoja tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Potter. Siellä ransut eivät hypi silmille.
Taikamaailmassa ei voi tietää..
Vierailija kirjoitti:
Muumilaakso. Siellä kaltaiseni mörkö olisi omassa elementissään.
Oih
Muumilaakso. Ei tarvi käydä töissä ja kaikki mitä tarvitaan löytyy aina. Ja on kavereita tekemistä. Vaihtaisin lapsiperhearkeni siihen heti. Voisin olla vaikka Muumipappa.
Harry Potter! Ja olisin taitava noita, mieheni olisi Severus Snape tai Remus Lupin ahhh!
N26
Muumimaailma. Sopivan leppoisa paikka tällaiselle minun kaltaiselle laiskimukselle. Minulle riittää aika yksinkertainen elämä, mutta toisaalta jos kaipaa seikkailua, niin sitäkin löytyy Muumimaailmasta.