Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Märillä/kosteilla hiuksilla kaupassa käyminen?

Vierailija
15.07.2020 |

Jokainen joutuu joskus käymään ruokakaupassa märillä hiuksilla, kun on suihkun jälkeen kiirehtinyt kauppaan, mutta odotatteko yleensä hiusten kuivumista tai kuivaatteko ne föönillä ennen kotoa lähtöä? Kuinka tarkkoja olette tässä asiassa?

Aloin vain miettiä kun itse aika usein kesällä käyn kosteilla hiuksilla kaupassa (mulla on pitkät paksut hiukset, kestää kauan kuivua enkä halua föönata). Vähän aikaa sitten kaveri oli luonani ja ihmetteli, että olin lähdössä kauppaan ennen kuin hiukset olivat kuivuneet. Minusta se on normaalia, mutta joidenkin mielestä näköjään ei.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, miksi ei?

Vierailija
2/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aattele jos joku näkee ja ottaa kuvan ja pistää instaan,siis härregyyd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kesä kuivaa. 😊 Talvella föönaan aina kuivaksi. Käyn suihkussa aamulla ennen töihin lähtöä.

Vierailija
4/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei voisi käydä kosteilla hiuksilla kaupassa? Käyn itsekin usein, eikä ole käynyt mielessä ettei saisi käydä.

Vierailija
5/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ihan huoletta kaupassa hiukset märkinä, vuodenaika mikä hyvänsä!:D

Vierailija
6/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, kaikki käryt tarttuvat.  Huivi peitoksi.

Vierailija
7/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottele kuivumista, lähden usein töihikin pää märkänä.

Vierailija
8/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan märän pitkän tukan nutturaan. On sitten usein töistä palatessakin vielä märkä. Toki en nyt joka pvä.

Vierailija
9/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lähdin aina märillä, pitkillä hiuksilla aamulla liikkeelle ja ne kuivuivat sitten päivän mittaan. Normaalimpaa minulle oli olla märillä liikkeellä kuin kuivilla.

Vierailija
10/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ennen vanhaan olisi noin tehty, mutta nykyään ei ole niin tarkkaa. Itse en tykkää mennä edes meikittä kauppaan koska huono iho ja epävarma olo. Kuivaan myös aina hiukset. Mutta ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta ja se on ok.

Vierailija
11/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä tuollaistakaan asiaa osannut ennen tätä ketjua miettiä... nyt menee kyllä tämä ilta pohtiessa tuota asiaa, vastaan siis myöhemmin, kun olen kunnolla tätä juttua puntaroinut... että märillä hiuksilla kauppaan... hmmm.

Vierailija
12/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan tietenkin. Jotkut tulee märällä tukalla töihinkin.

Vierailija
13/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua mutta vaikka mulla on tosipaksu ja pitkä tukka, se on melko kuiva kun pitää hetken aikaa pyyhkeen sisällä. Sitten vielä kun laittautuu, on hiukset siinä ajassa kuivuneet kokonaan eli ei tarvitse mennä märillä hiuksilla koskaan minnekään.

Vierailija
14/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käy. Hiukset näyttävät rasvaisilta märkinä.

Vierailija
15/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on, että se on märkä kuin että olisi pesemätön. Lähden minäkin joskus kauppaan tai töihin vaikka tukka olisikin vielä märkä. Sen verran vain odottelen, ettei sentään enää vesi valu tukasta.

16/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaan tietenkin. Jotkut tulee märällä tukalla töihinkin.

Mutta jos on pitkät ja paksut hiukset niin ei niitä saa kokonaan kuivattua pyyhkeellä. Fööni taas saattaa vahingoittaa hiuksia.

Vastaus aloitukseen, jos olen käynyt suihkussa ja pitää mennä kauppaan, niin sitten menen (mutta nyt minulla onkin lyhyet hiukset, mutta samoin tein kun oli pitkät).

Vierailija
17/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tullut mieleenkään lähteä märillä hiuksilla kauppaan saatika töihin enkä ole muistaakseni ikinä nähnyt kenenkään muunkaan tuota tekevän, joten vähän ihmettelen jos näin moni pitää sitä ihan tavallisena

Vierailija
18/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei tipu vettä niin aivan sama miten kosteat hiukset ovat. Kosteuden kyllä erottaa rasvaisuudesta, joten kukaan ei sen kummemmin ihmettele.

Vierailija
19/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tulisi mieleenkään mennä kauppaan märillä hiuksilla, mutta ei minua haittaa jos joku muu menee 

Vierailija
20/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti oon nytkin kesäaikana suoraan uimasta mennyt kauppaan. Tukka vaan mytyksi kieputettuna päälaella. Aivan sama ihmetteleekö joku, ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä