Märillä/kosteilla hiuksilla kaupassa käyminen?
Jokainen joutuu joskus käymään ruokakaupassa märillä hiuksilla, kun on suihkun jälkeen kiirehtinyt kauppaan, mutta odotatteko yleensä hiusten kuivumista tai kuivaatteko ne föönillä ennen kotoa lähtöä? Kuinka tarkkoja olette tässä asiassa?
Aloin vain miettiä kun itse aika usein kesällä käyn kosteilla hiuksilla kaupassa (mulla on pitkät paksut hiukset, kestää kauan kuivua enkä halua föönata). Vähän aikaa sitten kaveri oli luonani ja ihmetteli, että olin lähdössä kauppaan ennen kuin hiukset olivat kuivuneet. Minusta se on normaalia, mutta joidenkin mielestä näköjään ei.
Kommentit (21)
no aattele jos joku näkee ja ottaa kuvan ja pistää instaan,siis härregyyd
Kesällä kesä kuivaa. 😊 Talvella föönaan aina kuivaksi. Käyn suihkussa aamulla ennen töihin lähtöä.
Siis miksi ei voisi käydä kosteilla hiuksilla kaupassa? Käyn itsekin usein, eikä ole käynyt mielessä ettei saisi käydä.
Mä käyn ihan huoletta kaupassa hiukset märkinä, vuodenaika mikä hyvänsä!:D
En menisi, kaikki käryt tarttuvat. Huivi peitoksi.
En odottele kuivumista, lähden usein töihikin pää märkänä.
Minä laitan märän pitkän tukan nutturaan. On sitten usein töistä palatessakin vielä märkä. Toki en nyt joka pvä.
Nuorena lähdin aina märillä, pitkillä hiuksilla aamulla liikkeelle ja ne kuivuivat sitten päivän mittaan. Normaalimpaa minulle oli olla märillä liikkeellä kuin kuivilla.
No ei ennen vanhaan olisi noin tehty, mutta nykyään ei ole niin tarkkaa. Itse en tykkää mennä edes meikittä kauppaan koska huono iho ja epävarma olo. Kuivaan myös aina hiukset. Mutta ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta ja se on ok.
En ole kyllä tuollaistakaan asiaa osannut ennen tätä ketjua miettiä... nyt menee kyllä tämä ilta pohtiessa tuota asiaa, vastaan siis myöhemmin, kun olen kunnolla tätä juttua puntaroinut... että märillä hiuksilla kauppaan... hmmm.
Kuivaan tietenkin. Jotkut tulee märällä tukalla töihinkin.
Aika hassua mutta vaikka mulla on tosipaksu ja pitkä tukka, se on melko kuiva kun pitää hetken aikaa pyyhkeen sisällä. Sitten vielä kun laittautuu, on hiukset siinä ajassa kuivuneet kokonaan eli ei tarvitse mennä märillä hiuksilla koskaan minnekään.
En itse käy. Hiukset näyttävät rasvaisilta märkinä.
Parempihan se on, että se on märkä kuin että olisi pesemätön. Lähden minäkin joskus kauppaan tai töihin vaikka tukka olisikin vielä märkä. Sen verran vain odottelen, ettei sentään enää vesi valu tukasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaan tietenkin. Jotkut tulee märällä tukalla töihinkin.
Mutta jos on pitkät ja paksut hiukset niin ei niitä saa kokonaan kuivattua pyyhkeellä. Fööni taas saattaa vahingoittaa hiuksia.
Vastaus aloitukseen, jos olen käynyt suihkussa ja pitää mennä kauppaan, niin sitten menen (mutta nyt minulla onkin lyhyet hiukset, mutta samoin tein kun oli pitkät).
Ei kyllä ole tullut mieleenkään lähteä märillä hiuksilla kauppaan saatika töihin enkä ole muistaakseni ikinä nähnyt kenenkään muunkaan tuota tekevän, joten vähän ihmettelen jos näin moni pitää sitä ihan tavallisena
Kunhan ei tipu vettä niin aivan sama miten kosteat hiukset ovat. Kosteuden kyllä erottaa rasvaisuudesta, joten kukaan ei sen kummemmin ihmettele.
Mulla ei tulisi mieleenkään mennä kauppaan märillä hiuksilla, mutta ei minua haittaa jos joku muu menee
Monesti oon nytkin kesäaikana suoraan uimasta mennyt kauppaan. Tukka vaan mytyksi kieputettuna päälaella. Aivan sama ihmetteleekö joku, ei kiinnosta.
öö, miksi ei?