Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heti suihkuun seksin jälkeen - niin ärsyttävää

Vierailija
24.05.2013 |

Uusi mies on muuten hyvä kaikin puolin, mutta toi suihkuun ryntääminen vie multa fiilikset kokonaan. Kysyi multakin, haluaisinko käydä suihkussa. Joo haluan, mutta en heti. Miksi näin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 17:17"]

Ei käy suihkuttelut mielessä 03.00 yöllä :D

[/quote]

Kyllähän tuo käy, jos molemmat on epähygienisia, mutta siinä kohtaa tulee ongelmia, jos toinen haluaa huolehtia hygieniastaan. Kyllä meinaan himot tippuu aika nopeasti, kun miettii, että mitäköhän siellä esinahan alla muhii, onkohan mies käynyt milloin viimeksi pesulla, käviköhän ollenkaan, kun viimeksi seksiä harrastettiin.

Mun exä oli tuollainen epähygieeninen, ei siitä seksistä samalla tavalla nauttinut, kun enaij oli pakko laittaa se suihkuun, että ilkesi koskea.

Hyh, kun puistattaa pelkkä ajatuskin. Onneksi nykyinen mies tykkää puhtaudesta samoin kuin minä.

[/quote]

Ahaa :D Pitäisikö sun tehdä jotakin tuolle kammollesi?

Jos ei kestä odottaa aamuun vaan saa ällötyskohtauksia tuosta ajasta, niin on aika vakavalla mallilla sun kammosi :)

Kykenetkö olemaan spontaani koskaan? Harrastamaan seksiä vaikka autossa matkalla johonkin jos himot alkaa hyrräämään? Vai pitääkö ihan ihan aina olla suihku viereisessä huoneessa?

Vierailija
22/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 17:27"]

[/quote]

Kyllähän tuo käy, jos molemmat on epähygienisia, mutta siinä kohtaa tulee ongelmia, jos toinen haluaa huolehtia hygieniastaan. Kyllä meinaan himot tippuu aika nopeasti, kun miettii, että mitäköhän siellä esinahan alla muhii, onkohan mies käynyt milloin viimeksi pesulla, käviköhän ollenkaan, kun viimeksi seksiä harrastettiin.

Mun exä oli tuollainen epähygieeninen, ei siitä seksistä samalla tavalla nauttinut, kun enaij oli pakko laittaa se suihkuun, että ilkesi koskea.

Hyh, kun puistattaa pelkkä ajatuskin. Onneksi nykyinen mies tykkää puhtaudesta samoin kuin minä.

[/quote]

Jos ei kestä odottaa aamuun vaan saa ällötyskohtauksia tuosta ajasta, niin on aika vakavalla mallilla sun kammosi :)

Kykenetkö olemaan spontaani koskaan? Harrastamaan seksiä vaikka autossa matkalla johonkin jos himot alkaa hyrräämään? Vai pitääkö ihan ihan aina olla suihku viereisessä huoneessa?

[/quote] Toki pystyn ja välillä teemmekin niin.

Sitä varten on autossakin kosteuspyyhkeitä ;-)

Paitsi sen exän kanssa en voinut olla spontaani, kun ei tiennyt miten se on itsensä pessyt vai onko. Nykyinen tosissaan tykkää myös puhatudesta, joten tiedän, että ei ole mitään yöllisen panon jälkilimoja enää esinahan alla yms.

Ei mulla ole mitään kammoa, olem kyllä kokenut sen heräämisen, kun reidet on liimautuneet yhteen ja nähnyt miehen munan aamulla valkoisena. Mun mielestä se vaan on epähygieenista ja oksettavaa.

Onneksi ihmisiä on erilaisia, joten mä voin nauttia mieheni kanssa puhtaasta ihosta ja ne, joille se ei ole tärkeää, voivat nauttia toisistaan muilla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exä oli juuri tuollainen heti pesulle ryntääjä, ja kyllä se aikalailla latisti tunnelman. Ei puhettakaan että pesujen jälkeenkään mitään halipusiköllimisiä, kun johan me oltiin hommat hoideltu. Tuli sellainen olo, että se pitää minua jotenkin saastaisena kun heti pitää käydä pesemässä.

Nykyisen kanssa ei todellakaan ole kiire pesulle, jäädään vain kellimään niihin "saastaisiin" eritteisiimme. Vähän voi vaikka paperilla pyyhkiä spermoja pois, ettei sänkyyn tule epämiellyttävää märkää läikkää. Jossain vaiheessa pitää kuitenkin käydä pissalla, muuten mulle voi tulla virtsatientulehdus.

Vierailija
24/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Toki pystyn ja välillä teemmekin niin.

Sitä varten on autossakin kosteuspyyhkeitä ;-)

Paitsi sen exän kanssa en voinut olla spontaani, kun ei tiennyt miten se on itsensä pessyt vai onko. Nykyinen tosissaan tykkää myös puhatudesta, joten tiedän, että ei ole mitään yöllisen panon jälkilimoja enää esinahan alla yms.

Ei mulla ole mitään kammoa, olem kyllä kokenut sen heräämisen, kun reidet on liimautuneet yhteen ja nähnyt miehen munan aamulla valkoisena. Mun mielestä se vaan on epähygieenista ja oksettavaa.

Onneksi ihmisiä on erilaisia, joten mä voin nauttia mieheni kanssa puhtaasta ihosta ja ne, joille se ei ole tärkeää, voivat nauttia toisistaan muilla tavoin.

[/quote]

No on sulla paha kammo jos ei kykene aamuun asti odottamaan :D Meillä on kyllä mieheni kanssa puhtaat paikat ;)

Ei ne nyt sinne loppuiäksi jää! Kyllähän se suihku pesee aamullakin paikat eikä oo munat ja pillut valkoisina seuraavalla kerralla :D Voin hyvin ottaa suihin seuraavalla kerralla ilman valkoista töhnää munassa ;)

Joten turha edes yrittää tuollaista, että "mun ex oli juuuuri tuollainen"... Tuskin tosiaan oli jos sillä oli muna valkoisena :D Sehän ei tainnut koskaan sitä pestä xD

Voidaan naiskennella vaikka keskellä yötä ja nukahtaa heti sylikkäin :) Suihku pesee paikat puhtaiksi aamullakin :)

Vierailija
25/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

savetit autossa seksiä varten.. voi alapääsuihku sentään.

Vierailija
26/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:51"]

Uusi mies on muuten hyvä kaikin puolin, mutta toi suihkuun ryntääminen vie multa fiilikset kokonaan. Kysyi multakin, haluaisinko käydä suihkussa. Joo haluan, mutta en heti. Miksi näin?

[/quote]

Jos mies on antanut suuseksiä naiselle ja naisen alapään eritteet ovat pitkin naamaa sekä suussa niin ymmärrät varmaan että mies haluaa käydä suihkussa. Jostain syystä naisetkin katoavat kylpyhuoneeseen annettuaan suuseksiä miehelle.

Vierailija
27/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:11"]

[/quote]

Jos mies on antanut suuseksiä naiselle ja naisen alapään eritteet ovat pitkin naamaa sekä suussa niin ymmärrät varmaan että mies haluaa käydä suihkussa. Jostain syystä naisetkin katoavat kylpyhuoneeseen annettuaan suuseksiä miehelle.

[/quote]

Eivätkä katoa heti ;)

Vierailija
28/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 17:54"]

savetit autossa seksiä varten.. voi alapääsuihku sentään.

[/quote]

reps:) Ne varmaan suunnittelee jo etukäteen, että tällä matkalla on savetit messissä ja käsidesi hanskalokerossa ja sitten aletaan sextailee. Voi, kun on "sponttania" ja jännää...

Vierailija
29/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus sen verran riehakasta seksiä, että nuhahdan parissa minuutissa sen jälkeen... harvemmin on kiire suihkuun, jos ollaan nukkumaan menossa naimisen jälkeen. Ja ihan puhtaita ollaan ja huolehditaan hygieniasta, vaikka ei seksin jälkeen olekaan välitöntä tarvetta pesulle.

Enkä minä suihinotonkaan jälkeen juokse heti pesulle, ei se niin kamalaa puuhaa minusta ole. ;)

Vierailija
30/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en millään jaksaisi lähteä suihkuun jälkeen, mutta se virtsatietulehdus mikä seuraa siitä suihkussa käymättömyydestä on sen verran inhottava että kyllä tulee ihan mentyä...

Kumma ettei täällä jotkut ymmärrä että toisten on vaan pakko käydä siellä suihkussa, eikä se ole mitään ylihygieenistä vouhotusta.

Vierailija
31/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt puhuvat ihmiset jotka eivät tiedä virtsatientulehduksista ja hiivasta omalta kohdaltaan ja tuomitsevat sitten muitakin.

Tietysti olisi mukavinta nukahtaa toisen viereen seksin jälkeen, mutta nykyään jos ei käy pissalla ja nopealla suihkulla niin tulee kyllä parin päivän päästä kipeä muistutus, sekä naiselle että miehelle.

Yksilöllistä.

Kokemusta molemmista tavoista, nukahtamisesta ja suihkusta.

Vierailija
32/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä pesulla ja pisulla heti rakastelun jälkeen, kärsin toistuvista vti:stä joka on pari kertaa mennyt munuaisaltaantulehdukseksi ja se ei taas ole leikin asia. Onneksi mieheni tuon ymmärtää ja huolii takaisin hyväiltävksi kaikkuun pesunkin jälkeen.

Vierailija
33/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mennään melkolailla heti seksin jälkeen pesulle. Sen jälkeen vähän pusuja ja nukkumaan :) Ja romanttista on. Yhdessä oltu 19 vuotta ja seksiä harrastetaan 1-2krt/vko.

Vierailija
34/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki silloin pitää mennä suihkuun, jos riskinä on saada hiiva/virtsatietulehdus ja se on täysin ymmärrettävää eikä tuossa tilanteessa kumppani voi tietenkään loukkaantua! Mutta täällä on lähinnä vauhkottu hygieenisyydestä, eritekammosta yms. ja sitä en tajua.

t. 30

Vierailija
35/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

En mä ainakaan katoa mihinkään. Otan siististi suihin ja nielen spermat. En ime munaa suu auki ja tähtää spermoja silmiin, joten ei ole mitään tarvetta siistiytyä. Jos ei miehen sperma maistu, miehen kannattaa vaihtaa ruokavaliota (kokeilla esim. ananasta) ja huolehtia paremmin hygieeniastaan. En minäkään tosin mitään raejuusto spermaa nielisi saati ottaisi jotain haisevaa kalua suuhuni.

Vierailija
36/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En mä ainakaan katoa yhtään mihinkään. Ihmeellistä hygieniakiihkoilua. Jos nyt on normaali päivittäinen hygienia kunnossa niin ei tarvitse käydä suihkussa sen enempää ennen touhua kuin heti sen jälkeenkään.

-Mies, joka tykkää suuseksistä ja naisen alapäästä juuri sellaisenaan kuin se on. Tämä ei sitten näsäviisastelijoille tarkoita mitään hapansilakkaa kuitenkaan :-)

[/quote]

Vierailija
37/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kylläpä tästäkin on saatu tappelu aikaan. peskää toosanne ja pilinne tai älkää, pääasia että saatte :D

Vierailija
38/38 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäisi mielellään makoilemaan seksin jälkeen, mutta itse haluan käydä heti nopeasti pissalla ja pesasemassa alapääni. Syy tähän on se että olen todella virtsatieinfektio  altis ja aiemmin kun en tehnyt näin niin sairastuin virtsatieinfektioon useita kertoja vuodessa. Kun aloin heti seksin jälkeen pesemään niin virtsatieinfektioita ei ole tullut ollenkaan.

ihmisilla on erillainen ruumiinrakenne. mielelläni makoilisin heti, mutta ei voi niin ei voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi