Mies leikkipuistossa lapsen parhaan kaverin äidin (eronnut) kanssa
Lapseni ja hänen paras kaverinsa tykkäävät leikkiä yhdessä ulkona. Ei siinä mitään, mutta tämän parhaan kaverin vanhemmat ovat eronneet ja äitinsä kieltämättä ihan hyvässä kunnossa.
Olemme vuorotelleet miehen kanssa lapsen ulkoiluja, mutta viime aikoina hän on aina halunnut viedä, kun "sulla on noita työkiireitäkin, niin saat vähän omaa aikaa" ja lähtenyt muutamaksi tunniksikin kotoa. Törmäsin sattumalta tähän lapsen kaverin sinkkuäitiin kaupassa ja hän niin hehkutti miten lapsemme ovat viime aikoina saaneet olla paljon yhdessä leikkipuistossa, lähetti miehelle terveisiä ja kehui miten mukava hän on.
Epäilykseni ovat heränneet. Mitä tehdä?
Kommentit (10)
Sopivatko he nämä leikkitreffit jossain viestipalvelussa? Pääsetkö miehen puhelimeen käsiksi jotta saat varmuuden?
Vai että vielä hyvässä kunnossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vai että vielä hyvässä kunnossa :D
Vaaleaverikkö, jolla varmasti riittää vientiä
ap
Haukotus sentään ap miten tylsä olet. Ala keksimään nyt uutta tylsää aloitusta ja yritä tsempata hieman, tämä aloitus oli liian huono.
Vierailija kirjoitti:
Sopivatko he nämä leikkitreffit jossain viestipalvelussa? Pääsetkö miehen puhelimeen käsiksi jotta saat varmuuden?
Yleensä olemme soitelleet, minä ainakin. En haluaisi miehen puhelinta lähteä tutkimaan.
ap
Kaikki on ok siihen asti, kun ei ole tapahtunut mitään. Voihan siinä olla ihastumista tai vain hyvästä seurasta.
Ei pelkästään seurustelusta ole mitään pahaa.
Vielä ei ole syytä huoleen. Mies on vasta innoissaan naisen tapaamisesta. Sellainen ei merkitse mitään.
Minä voisin maksaa kohtalaisen summan riihikuivaa rahaa, jotta patalaiska ukkoni vääntyisi kotoota pois ihan mihin tahansa ihan missä seurassa tahansa, lapsilla tai ilman. Kiitos kun sain avautua. Ei mulla muuta.
Lopettaa yh-provojen kirjoittaminen