Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä lihava mies on epämiellyttävämpi näky kuin lihava nainen

Vierailija
24.05.2013 |

Tälläkin palstalla annetaan lihaville naisille vinkkejä olla pukeutumatta valkoisiin legginseihin läskien takia.

Olen itse hoikka 170 cm pitkä nainen ja mua periaatteessa harmittaa, jos joku on ylipainoinen, syö epäterveellisesti eikä liiku, mutta en mä nyt sanoisi, että ylipainoiset ihmiset sen RUMEMPIA ovat kuin minäkään.

Mutta sen olen huomannut, että lihava mies kyllä on epämiellyttävämmän näköinen kuin lihava nainen. Punakka naama, hyllyvät posket, hikiset kainalot, roikkuva vatsa.... jaiks!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas häiritsee tämän palstan ja palstalaisten ainainen pakkomielle haukkua erinäköisiä tai -kokoisia ihmisiä. Kuka oikeasti on muka niin täydellinen, että on vara mennä toista haukkumaan ja arvostelemaan? Ei kukaan.

Jos jotain häiritsee lihavan naisen legginsit, tai paljas pinta, niin kääntäköön katseensa. Samoin jos lihavan miehen vatsan katselu häiritsee, niin ei sitäkään ole pakko katsoa. Jokainen voi itse päättää mistä mielensä pahoittaa, itse en toisten ulkonäöstä jaksa ottaa paineita. Jokainen on sellainen kuin on ja se on hyvä juttu!

Vierailija
2/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla on sellainen kokemus, että sen lihavan miehen roikkuvan vatsan katselulta ei voi välttyä :) En tiedä miksi, mutta näin vain on!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä miesten roikkuvilta vatsoilta ei voi välttyä sen vuoksi, että nämä ukkelit eivät juurikaan sitä häpeä, vaan reippaasti olevat ja kulkevat kesällä ilman paitaa paikassa kuin paikassa.

Kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi