Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt korkeakouluun

Vierailija
15.07.2020 |

Hain tänä vuonna ekaa kertaa lääkikseen ihan kunnon nollapohjalta. En tietenkään edes odottanut pääseväni ensimmäisellä kerralla ja niin huonolla lukemisella sisään, mutta kyllä tämä silti jotenkin masensi. Pääsykokeet itsessään eivät toki tuntuneet mahdottomilta, joten lukemisesta oli sinällään apua jo sen verran. Koe tuntui kyllä jotenkin hämmentävän "helpolta", joten todennäköisesti vastailin ihan päin honkia joka tapauksessa.

Miten te muut olette kaivaneet itsenne epätoivon suosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa kauan sitten. Asiaa helpotti se, että tiesin miksi en päässyt sisään. Minulla oli siis mahdollisuus oppia virheistäni ja opiskella ahkerammin. Totta kai se masensi, mutta ainakin pystyin itse vaikuttamaan tilanteeseen myöhemmin.

Vierailija
2/4 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa tilanteessa kauan sitten. Asiaa helpotti se, että tiesin miksi en päässyt sisään. Minulla oli siis mahdollisuus oppia virheistäni ja opiskella ahkerammin. Totta kai se masensi, mutta ainakin pystyin itse vaikuttamaan tilanteeseen myöhemmin.

Minkälaisista asioista esimerkiksi sieltä saattaa pompata?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soijaruoka-voi-vahentaa-siittioita/…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tehnyt töitä sen eteen, et tietenkään voi päästä sisään. Jotkut lukee lääkiksen pääsykokeisiin vuoden 8 tuntia joka päivä. Sellaisen tuloksen saa kuin pistää panosta.

Vierailija
4/4 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et tehnyt töitä sen eteen, et tietenkään voi päästä sisään. Jotkut lukee lääkiksen pääsykokeisiin vuoden 8 tuntia joka päivä. Sellaisen tuloksen saa kuin pistää panosta.

Otan töistä itseasiassa vapaata, jotta pystyn lukemaan. Kuten jo sanoin, jos olisin ekalla yrittämällä päässyt nollapohjalta vajaan kolmen kuukauden lukemisella, olisi se ollut varsinainen ihme. Ihan realistisin ottein lähdin pääsykokeisiin, mutta kyllä ne odotetutkin pakit harmittaa. Ensi vuonna paremmalla osaamisella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi