Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertailetko painoasi toisten painoon?

Vierailija
15.07.2020 |

Olen huomannut että jos olen vaikka kaupan jonossa tai bussissa niin katson mihin asetun läskiysasteikolla. Olen bmi 26-27 mutta usein sutjakoin ikäryhmästäni +40. Aina kun olen hoikin, olen tyytyväinen. Ylipaino on tosi yleistä. Ennen kuin alatte haukkua niin kerron että olen taistellut syömishäiriön kanssa ja tämä on sen jälkiä. En käytöksellä osoita tätä. Toivon että pääsen normaalipainoon ja sitten vasta onkin ihanaa vertailla. Olen myös hoikempi kuin miehen exä, se on ihana ajatus. Tunnustaako kukaan muu tekevänsä tätä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaile. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta toisten kilot. Olen itse hoikka ja en ymmärrä tätä ”läskivihaa.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekisi niin? Täytyy tosiaan olla joku häiriöajattelu, jotta tekisi niin.

Vierailija
4/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vertailen.

Vierailija
5/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä. Mutta en vertaile enkä ihannoi laihuutta, olen ollut pari kertaa liian laiha enkä tarkoituksella vaan se on ajautunut siihen mm. imetyksen aikaan. On ihanaa kun on jotain muotoja! Sen takia käyn salillakin että paino pysyy hyvänä. Ennemminkin ihailen naisten muotoja, siis vaikka reisiä peppua ja olkapäälihaksia ja kapeaa vyötäröä. Pelkkä laihuus ei herätä mitään ajatuksia. Pieni ylipainokin on parempi!

N 162/57

Vierailija
6/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että aika moni nainen on joskus verrannut painoansa jonkun samanpituisen painoon, varsinkin julkkisten. Sitten kuinka ottaa asian itseensä on eri asia, nykyään varmaan tuijotetaan kehonkoostumusta enemmän ja jokaisellahan se ylimääräinen kertyy eri kohtiin kropassa.

Uskon, että hoikkuus on edelleenkin hiljaista valtaa, valitettavasti. Sen takia varmaan vertaillaan painoa, löysyyttä, ruumiinrakennetta (jolle ei voi mitään), haetaan jotain heikkoa kohtaa toisessa, että voisi itse muka paremmin.

Vierailija
7/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vertailen. Tuntuu pahalta kun hoikimmat kaverit saavat kaiken huomion. Itse en ole lihava, bmi 23, mutta rintavana aina lihavimman näköinen. Kavereitani kehutaan kauniiksi, minua ei huomata vaikka itse yrittäisin tehdä tuttavuutta. Samoin mies johon olen ollut jo vuoden toivottoman ihastunut, iskee jatkuvasti ympäriltään kaikista hoikimpia ja kauneimpia naisia. Miten oppisi olemaan välittämättä?

Vierailija
8/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadulla, mutta vaakani sovellus vertaa johonkin porukkaan. En tiedä onko muut saman vaa'an käyttäjät vai jokin muu tilasto.

Vierailija
9/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pääset teini-iästä niin helpottaa 😊

N24

Vierailija
10/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen aina ollut melko hoikka, BMI 18-20 välillä ja lähestulkoon aina porukan hoikin ja ankeimman näköinen kropaltani. Vasta kun aloitin treenaamisen, painoni nousi ja sain vähän naisellista pyöreyttä, olen alkanut näyttää hyvältä 👌 Enää en vertaile, olen tyytyväinen. Hyvin hoikkana kadehdin niitä, joilla oli rinnat ja peppu.

Vierailija
11/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun pääset teini-iästä niin helpottaa 😊

N24

Itse hain hoitoa ala-asteella alkaneisiin syömishäiriöihin vasta kolmekymppisenä.

Edelleen 35-vuotiaana on vaikea hyväksyä että aikuisen naisen ei tarvitse olla niin pieni, että koko XS tippuu päältä.

Eli joo minäkin vertailen vielä näin vanhana akkana, koska olin aina se pieni ja luiseva.

Vierailija
12/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä paljonko painan. Moni isompi näyttää mielestäni paremmalta, eikä sekään minua liikauta tai haittaa.

Vierailija
13/13 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aika moni nainen on joskus verrannut painoansa jonkun samanpituisen painoon, varsinkin julkkisten. Sitten kuinka ottaa asian itseensä on eri asia, nykyään varmaan tuijotetaan kehonkoostumusta enemmän ja jokaisellahan se ylimääräinen kertyy eri kohtiin kropassa.

Uskon, että hoikkuus on edelleenkin hiljaista valtaa, valitettavasti. Sen takia varmaan vertaillaan painoa, löysyyttä, ruumiinrakennetta (jolle ei voi mitään), haetaan jotain heikkoa kohtaa toisessa, että voisi itse muka paremmin.

Tätä itse olen joskus harrastanut, mutta lähinnä ihan vain uteliaisuudesta ja huumorimielellä. Ja siitäkin on vuosia aikaa, kun en ole oikeastaan enää seurannut noita roskamedioita. Ilmoitetaanko enää mitään missien mittoja, kuin minkäkin maatalouseläimen speksejä? 

Mutta huvittavaa tässä on se, että minähän olen yhtä poikkeusta lukuunottamatta ihan missin mitoissa. Ainoastaan, että pituutta puuttuu sen 20-30cm. Paino olis aika samalla tontilla valmiiksi. Ja olen jo nyt liki alipainoinen. Eli tosipa "tervettä" meininkiä tuolla missi/törkyjulkimopuolella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi