Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huomaan heti erilaisuuden, esim.jos joku on lihava tai poikkeava nenä tms. Tätä piirrettä aina ihmetellyt itsessä.

Vierailija
15.07.2020 |

Ja nolostun tai häpeän jos joudun olemaan tekemisissä poikkeavan näköisen ihmisen kanssa. Tämä häiritsee minua paljon ja haluaisin tietää miten muuttuisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeät itseäsi, etkä siedä poikkeavia ihmisiä ympärilläsi koska muistat oman vajaavuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä huono itsetunto ollut aina. Ap

Vierailija
4/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mielestä hänen arvonsa riippuu siitä, millaisten ihmisten kanssa hän on tekemisissä. Tällainen on tosi kiva vaikkapa kaverina: jos jäät työttömäksi, kaveri häipyy, saat hyvän työpaikan, kaveri alkaa roikkua mukana kuin iilimato.

Vierailija
5/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. Ne, jotka väittävät, etteivät huomaa toisissa ihmisissä mitään piirteitä, esittävät vain parempaa kuin ovatkaan. Jokin aika sitten eräs yritti tällä palstalla väittää, että hänen mielestään kaikki ihmiset ovat yhtä kauniita. Sitten kuitenkin lisäsi, että hän huomaa, jos joku on erityisen kaunis. Hieman ristiriitaista. 

Minä esim. katselen todella vähän vastaantulijoita ja olisin huono tunnistamaan rikollista, jos poliisi pyytäisi, mutten yritä väittää, ettenkö koskaan huomaisi mitään ihmisten piirteitä tai jopa häkeltyisi, jos vihreänaamainen tai nenänsä onnettomuudessa menettänyt ihminen kävelisi vastaan . 

Vierailija
6/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali. Ne, jotka väittävät, etteivät huomaa toisissa ihmisissä mitään piirteitä, esittävät vain parempaa kuin ovatkaan. Jokin aika sitten eräs yritti tällä palstalla väittää, että hänen mielestään kaikki ihmiset ovat yhtä kauniita. Sitten kuitenkin lisäsi, että hän huomaa, jos joku on erityisen kaunis. Hieman ristiriitaista. 

Minä esim. katselen todella vähän vastaantulijoita ja olisin huono tunnistamaan rikollista, jos poliisi pyytäisi, mutten yritä väittää, ettenkö koskaan huomaisi mitään ihmisten piirteitä tai jopa häkeltyisi, jos vihreänaamainen tai nenänsä onnettomuudessa menettänyt ihminen kävelisi vastaan . 

En tiedä, onko tuossa oikeaa ristiriitaa, koska se joka on minun mielestäni kaunis voi sinun mielestäsi olla ruma. Nukkemaisen "standardikauniit" tietysti erottaa, mutta eivät välttämättä herätä sellaista tunnereaktiota, jollaisen omaan makuun istuvan näköinen herättää.

Vierailija
7/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelen että tuo on rumempi kuin minä tai kauniimpi. Mutta erityisesti ainakin vanhemmat ihmiset ärsyttää välillä ja on vaikeuksia olla huomaamatta jos joku on jollakin tavalla poikkeava. Ap

Vierailija
8/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeät itseäsi, etkä siedä poikkeavia ihmisiä ympärilläsi koska muistat oman vajaavuutesi.

Tämä!

Vierailija
9/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto itsellä.

Vierailija
10/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan perus normaalia. Erikoinen vie huomion. Se on ihmistä ja se kannetaan.

Vierailija
11/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tuossa oikeaa ristiriitaa, koska se joka on minun mielestäni kaunis voi sinun mielestäsi olla ruma. Nukkemaisen "standardikauniit" tietysti erottaa, mutta eivät välttämättä herätä sellaista tunnereaktiota, jollaisen omaan makuun istuvan näköinen herättää.

Osaatko lukea? Eihän siinä ollut kyse minun kauneuskäsityksistäni. Jos joku sanoo, että hänen mielestään kaikki ovat yhtä kauniita, niin silloinhan ihmisten pitäisi hänen silmissään olla yhtä kauniita, eikä niin, että joku onkin kauniimpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän